Gå til innhold

Leger uten grenser skal i stor skala hjelpe migranter å komme til Europa.


kat-e

Anbefalte innlegg

Visum skrev (23 timer siden):

Slikt svarer man når man ikke tar innover seg den faktiske virkeligheten, da det kommer rekordlave flyktninger til Norge sammenlignet med de siste 30 årene. Det betyr at dagens regjering tar imot minimalt med flyktninger i dag.

Nå skal jeg slutte å svare nasjonalkonservative i denne tråden, da det er vanskelig å endre på holdningene og xenofobien. Takk for meg.

For ikke lenge siden advarte tysk etteretning  om at det kan bli en massiv asyl og migrant flom til Europa, for noen dager siden så jeg Frankrike kom med en liggende advarsel. Millioner fra Midtøsten og Afrika vil trolig prøve å komme til Europe. Det er ganske urolig i de fleste arabisk talende land. De økonomiske utsiktene er dystre.

Afghanistan kolapser trolig når USA trekker seg ut, skal vi slippe inn alle som ikke liker det nye styret og som har lyst til å bosette seg på andre siden av kloden? De har jo ikke lyst til å bo i nabolandene, disse er heller ikke spesielt hjelpsomme.

2 ganger har tusenvis av offiserer advart Macron om at landet kan havne i borgerkrig. Islamisme og terror har preget landet, som også har en økning av No-Go soner i ordets rette forstand, områder hvor politi og etniske europeere holder seg unna.

Nå tar også flere politikere uttrykk for en total stans av migrasjon til landet, skjer dette vil muligens Spania og England gjøre det samme. Da er det i hovedsak Tyskland, og Skandinavia som vil være alternativet, side disse landene fremostår som de mest atraktive velferdslandene.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kat-e skrev (24 minutter siden):

For ikke lenge siden advarte tysk etteretning  om at det kan bli en massiv asyl og migrant flom til Europa, for noen dager siden så jeg Frankrike kom med en liggende advarsel. Millioner fra Midtøsten og Afrika vil trolig prøve å komme til Europe. Det er ganske urolig i de fleste arabisk talende land. De økonomiske utsiktene er dystre.

Afghanistan kolapser trolig når USA trekker seg ut, skal vi slippe inn alle som ikke liker det nye styret og som har lyst til å bosette seg på andre siden av kloden? De har jo ikke lyst til å bo i nabolandene, disse er heller ikke spesielt hjelpsomme.

2 ganger har tusenvis av offiserer advart Macron om at landet kan havne i borgerkrig. Islamisme og terror har preget landet, som også har en økning av No-Go soner i ordets rette forstand, områder hvor politi og etniske europeere holder seg unna.

Nå tar også flere politikere uttrykk for en total stans av migrasjon til landet, skjer dette vil muligens Spania og England gjøre det samme. Da er det i hovedsak Tyskland, og Skandinavia som vil være alternativet, side disse landene fremostår som de mest atraktive velferdslandene.

I de neste årene vil de skje store ting. Vi må også regne med borgerkrig i noen europiske land.

Det få i norge tenker på er at sverige er nabolandet vårt, media i norge vil ikke vise hvor ille det står til der. Jeg har venner som bor i malmø-området. Skyting er dagligdags i sverige tenk på det.

Fredelige skandinavia har fått skyting på åpen gate som dagligdags, tenk det. Dette har kommet pga ukontrollert masseinnvandring.

Du kan si mye om carl i. hagen, men når det kom til innvandring fikk han rett.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/15/2021 at 6:50 PM, Lister said:

Hva skal man gjøre med innvandrere som faller utenfor i Norge? Se på andre som kommer til norge pga de har pass, kommer hit for å tigge penger. Bo utendørs, benytte seg av for eks kirkens bymisjon/fattighuset etc.

Alle vet hvor naive og kuet nordmenn er, vi gir alltid etter. Skal hjelpe andre. Derfor utnytter de oss.

Nrk brukte 2 timer i går på en feiring av fasten, da ser man hvor langt det har sklidd ut.

Mener du virkelig at det er for mye å bruke 2 timer på muslimenes største høytid? Det eneste du påpeker her er at muslimene er underrepresenterte på NRK.

Ca 4% av nordmenn er muslimer. Ca 40% er kristne. (Tall fra SSB.) Dermed burde NRK bruke omtrent 20 timer på julefeiringen hvert år for at det skal bli likt. Har ikke sett på tall for dette, men jeg tipper tallet ligger på mye mer enn 20 timer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å

Visum skrev (På 13.5.2021 den 13.37):

Det er bra at leger uten grenser hjelper til humanitært. Alle med medmenneskelighet bør være med på denne dugnaden for å hjelpe flest mulig liv.

Nei, takk du.  Jeg er ikke interessert i å bidra til at Europa blir rasert. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (På 17.5.2021 den 13.55):

Mener du virkelig at det er for mye å bruke 2 timer på muslimenes største høytid? Det eneste du påpeker her er at muslimene er underrepresenterte på NRK.

Ca 4% av nordmenn er muslimer. Ca 40% er kristne. (Tall fra SSB.) Dermed burde NRK bruke omtrent 20 timer på julefeiringen hvert år for at det skal bli likt. Har ikke sett på tall for dette, men jeg tipper tallet ligger på mye mer enn 20 timer.

Litt off topic, men jeg er helt sikker på at Nrk har brukt mer en 2timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...