Gå til innhold

Er det sant det dem sier: "du kan ikke stole 100% på noen andre enn din mor i denne verden".


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Screenshot_20210513-145121_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 18ec1...0cf

Tror den der er fin å avslutte tråden med har lest den boken er så man mister all troen på menneskeheten etterpå.

Anonymkode: aea78...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ting er ikke svart hvitt. Alle er individuelle. I utgangspunktet kan man bare stole på seg selv og må se over tid om man kan stole på andre.

Anonymkode: a42a4...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola

Jeg stoler bare 100% på meg selv. Nei, synes ikke det er sant, kan ikke stole 100% på andre enn seg selv, og mødre er vel ganske individuelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Føler ikke man kan stole på noen. Har brent meg sååå mange ganger, og blir like skuffet hver gang. 
 

Eller.. Kan stole på besteforeldrene mine ♥️ Og det setter jeg veldig pris på, men kan jo ikke fortelle alt til de 🙈

Anonymkode: de8ce...4d8

Er du sikker på det? Husk at besteforeldre har vært unge en gang de også 😉

Anonymkode: 57947...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg kan stole sånn ca 0% på min mor. Hun lyver så det renner av henne.

Anonymkode: 08c2f...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke stole på andre enn seg selv har jeg lært beinhardt.

Anonymkode: f93ce...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er du sikker på det? Husk at besteforeldre har vært unge en gang de også 😉

Anonymkode: 57947...6c2

Ja, det er jeg ☺️ De holder på hemmeligheter og hjelper meg hvis jeg trenger råd eller støtte. 
 

Jeg kjente ikke de da de var unge, så om de var annerledes da er ikke så relevant for hvordan de er mot meg nå ☺️

Anonymkode: de8ce...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel egentlig ikke stole på noen. 
Men noe sannhet er det i dette... moren min døde for noen år siden. Husker jeg tenkte, nå har jeg mistet det eneste mennesket som vil elske meg uforbeholdent, uansett hva jeg sier, gjør eller oppfører meg. 
Sånn tror jeg vanlige mødre er. Hun var sånn, og det er jeg også. Ungene mine kan oppføre seg som dritt, jeg elsker dem uansett. Sikker på at jeg hadde vært glad i dem selv om de hadde blitt seriemordere. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for de fleste tror jeg det stemmer. Mor barn relasjonen er i alle fall den mest stabile sånn statistisk sett. 

Anonymkode: b9fba...1f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, stoler mye mer på mannen og mine nærmere venner enn min mor. Stoler også mer på far enn på mor. 

Anonymkode: 64c3b...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.5.2021 den 16.37):

Jeg er tydeligvis en veldig tillitsfull person, for jeg har mange mennesker i livet mitt som jeg stoler 100 % på. Min mor er en av dem.

Anonymkode: a0f8f...e20

Du er ikke nødvendigvis tillitsfull, fordi du har mennesker rundt deg som er det. Å være tillitsfull innebærer at andre igjen stoler på deg. Beklager pirking. 

Anonymkode: 7ae42...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke stole 100 % på moren min dessverre. Jeg kan stole relativt mye på henne og i enkelte perioder mer enn andre, men dessverre er hun typen som fint kan vende meg ryggen om hun får seg ny kjæreste feks og da har jeg opplevd mye rart fra den kanten, så det er lurt og ikke fortelle alt.

Dessverre, kanskje, har jeg erfart at jeg ikke kan stole 100% på noen, så fremover skal jeg holde kortene mine langt nærmere brystet. Jeg har nok vært altfor naiv

Anonymkode: 8d580...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min stoler jeg overhodet ikke på. Men har en bestevenninne, som jeg stoler 99% på. 

Anonymkode: 04ac1...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 12.5.2021 den 16.35):

Nei, selv ikke din mor kan du stole 100% på.

Men jeg har veldig mange venner som er sånn 90%+, og det får holde. :)

Orker ikke å gå rundt å ikke stole på folk.

Anonymkode: e0a86...0a5

Skjønner ikke hvordan du orker å ikke stole på folk ? Det er jo veldig vondt og ensomt å mangle tillit til mennesker rundt seg. 

Anonymkode: 80d69...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hvordan du orker å ikke stole på folk ? Det er jo veldig vondt og ensomt å mangle tillit til mennesker rundt seg. 

Anonymkode: 80d69...b23

Jepp for noen så kan alt for mange negative erfaringer gjøre at man mister tillitt til andre mennesker.

I rettsystemet så heter det uskyldig til det motsatte er bevist

For meg når det gjelder alle mennesker jeg treffer så er de potensielle drittsekker til det motsatte er bevist og er jævlig forsiktig.

Og jeg har lært å kutte ut mennesker på sekundet uten å se meg tilbake om nødvendig. så kald må man være for å overleve i dagens samfunn ellers så kan det på psyken løs.

Mamma er en av de personene jeg har kutta ut etter utroskapen hennes mot pappa som knuste ham.

Får stadig meldinger på bursdagen min av henne som jeg ikke svarer på hun sender meg (er en voksen mann nå for gudskyld) penger på vipps (som blir vippset i retur kjapt).

Det eneste gangen jeg hadde vurdert å ta kontakt med mamma er hvis hun trengte en beinmargs donasjon eller noe fra meg hvis hun hadde blitt syk, det skal jeg gjøre for henne men ingen kontakt utenom.

 

Anonymkode: aea78...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jepp for noen så kan alt for mange negative erfaringer gjøre at man mister tillitt til andre mennesker.

I rettsystemet så heter det uskyldig til det motsatte er bevist

For meg når det gjelder alle mennesker jeg treffer så er de potensielle drittsekker til det motsatte er bevist og er jævlig forsiktig.

Og jeg har lært å kutte ut mennesker på sekundet uten å se meg tilbake om nødvendig. så kald må man være for å overleve i dagens samfunn ellers så kan det på psyken løs.

Mamma er en av de personene jeg har kutta ut etter utroskapen hennes mot pappa som knuste ham.

Får stadig meldinger på bursdagen min av henne som jeg ikke svarer på hun sender meg (er en voksen mann nå for gudskyld) penger på vipps (som blir vippset i retur kjapt).

Det eneste gangen jeg hadde vurdert å ta kontakt med mamma er hvis hun trengte en beinmargs donasjon eller noe fra meg hvis hun hadde blitt syk, det skal jeg gjøre for henne men ingen kontakt utenom.

 

Anonymkode: aea78...b95

Fordi hun var utro mot din far?

Anonymkode: ca266...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Jepp for noen så kan alt for mange negative erfaringer gjøre at man mister tillitt til andre mennesker.

I rettsystemet så heter det uskyldig til det motsatte er bevist

For meg når det gjelder alle mennesker jeg treffer så er de potensielle drittsekker til det motsatte er bevist og er jævlig forsiktig.

Og jeg har lært å kutte ut mennesker på sekundet uten å se meg tilbake om nødvendig. så kald må man være for å overleve i dagens samfunn ellers så kan det på psyken løs.

Mamma er en av de personene jeg har kutta ut etter utroskapen hennes mot pappa som knuste ham.

Får stadig meldinger på bursdagen min av henne som jeg ikke svarer på hun sender meg (er en voksen mann nå for gudskyld) penger på vipps (som blir vippset i retur kjapt).

Det eneste gangen jeg hadde vurdert å ta kontakt med mamma er hvis hun trengte en beinmargs donasjon eller noe fra meg hvis hun hadde blitt syk, det skal jeg gjøre for henne men ingen kontakt utenom.

 

Anonymkode: aea78...b95

Er det mulig å være en så trassig og furten unge?

Anonymkode: 32418...551

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...