Gå til innhold

Hvit bil og små barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte vasker dere bilen deres? Vurderer kjøpe helt ny hvit bil,men usikker på om vi burde velge sølv istedet.

Anonymkode: bac08...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvor ofte vasker dere bilen deres? Vurderer kjøpe helt ny hvit bil,men usikker på om vi burde velge sølv istedet.

Anonymkode: bac08...1ab

Tenker du på hvitt interiør? Det er ren og skjær idioti med barn. Fargen på utsiden av bilen spiller da ingen rolle i forhold til barn eller ikke.

Anonymkode: a8d40...b6d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en 2012 Leaf med lyst interiør. Det er et stoff som er lett å vaske, og som vi er veldig fornøyde med. Faktisk lettere å holde rent enn de fleste andre bilene vi har hatt (11 i tallet).

Når det gjelder hvit lakk, vær trygg på at den bilen kommer til å se skitten ut; alltid. Hadde en hvit Volvo en gang og det var fortvilende for en som liker ren bil. Grusomt!

Ellers synes jeg hvit-sølv-svart er gørrkjedelig, så våre biler er brun og mørke/burgunderrød nå. Men akkurat det er vel smak og behag.

Anonymkode: ad381...0bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hvit bil er helt ok ift sort bil. Syns ikke jeg må vaske noe nevneverdig oftere, men jeg skylder ofte av bilen, da. 

Om du snakker om hvitt interiør, så tror jeg det er galskap med små barn eller dyr. 

Anonymkode: 01147...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt interiør på en bil med småbarn er dristig. Men det er mørkt stoffinteriør også, siden både morsmelk og softis synes veldig godt på mørkt stoff. 

Farge på lakken burde ikke ha noe å si om man har barn eller ikke. Hvit lakk blir ren med høyttrykksspyler og skumkanon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...