Gå til innhold

Kan dere skylde på andre kvinner istedenfor å bli sinte når menn vil ha yngre damer elle være utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei. Jeg anser nemlig ikke menn som viljeløse dumskaller. De klarer å tenke og ta valg, og selv velge å være i et monogamt forhold. Eller ikke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, men personer som tenker sånn er nok uattraktive for kvinner uavhengig av hvor gamle de er.

 

Anonymkode: e55fb...fdf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpent forhold er greit det, men da vil hun nok ha andre også. 

Anonymkode: e5940...95c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De fleste menn har likt en jente, men sett at hun heller gikk for en som var eldre og hadde mer penger. Det gjør at når disse guttene blir eldre så har de hatt sex med færre enn jevnaldrende kvinner og de blir ofte nektet muligheten fra en kjæreste som selv har vært med en eldre eller mer ressurssterk mann enn det hun var. Jeg tror det er viktig for menn sin helse at de får de samme mulighetene som mennene som tok jentene da de selv var yngre

Anonymkode: 2ad8f...b18

De har samme muligheter som andre menn. Og så har jentene helt rettmessig muligheten til å velge. 

Ingen blir nektet muligheten til å ha sex med flere. Alle har muligheten, samt muligheten til å si nei. Men å gå bak ryggen på en partner man frivillig er i et forhold med, er dårlig gjort. Og det overser du glatt. 

Anonymkode: 6a9d3...40a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv

Det er viktig for mannens helse at jeg ikke blir sint på han, hvis han er utro ??

Ok ! 

Blir ikke sint,bare veldig veldig skuffa 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Ganske bra trolling, TS. Du viser potensiale. Med strukturert innsats vil dette bli veldig sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...