Gå til innhold

Kan dere skylde på andre kvinner istedenfor å bli sinte når menn vil ha yngre damer elle være utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De fleste menn har likt en jente, men sett at hun heller gikk for en som var eldre og hadde mer penger. Det gjør at når disse guttene blir eldre så har de hatt sex med færre enn jevnaldrende kvinner og de blir ofte nektet muligheten fra en kjæreste som selv har vært med en eldre eller mer ressurssterk mann enn det hun var. Jeg tror det er viktig for menn sin helse at de får de samme mulighetene som mennene som tok jentene da de selv var yngre

Anonymkode: 2ad8f...b18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du snakker om menn som om de var uten moral-og lojalitetsprinsipper. 
Orøver du å fremme dem, men disser dem isteden? Eller er det deres «forfalne» koner du vil til livs??


Idiotisk generalisering uten mål og mening...

PS: Du har utelukket det med at gutter blir menn. Bli mann først, så vil du forstå!

Endret av Rotemor
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenter modnes før gutter og du forventer at jentene skal være sammen med gutter som er for barnslige for dem der og da?

Anonymkode: 763ad...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

jenter modnes før gutter og du forventer at jentene skal være sammen med gutter som er for barnslige for dem der og da?

Anonymkode: 763ad...fe3

Tror du Egil på 30 som dater jenter på 20 er noe mer moden enn Thomas på 20 som dater jenter på 20?

Anonymkode: 2ad8f...b18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste kvinner har aldri gått for gamle menn med masse penger. 

De fleste kvinner har blitt antastet av menn for sex fra tidlig tenåringsalder, mange har blitt utsatt for overgrep, grooming, voldtekter og de som slipper billigst unna har bare brukt og kastet som den verste horen som ingen vil betale for, eller blitt totalt oversett eller gjort til narr. De fleste kvinner har heller pult en haug med menn selv om noen setter ut rykter at de har det. 

Det er faktisk ingen gode grunner til at menn skal behandle kvinner dårlig, eller at menn skal ta ut bitterhet basert på ren fiksjon om kvinners liv og straffe dem for et liv kvinner aldri har levd. 

Anonymkode: 53ce3...c80

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

De fleste menn har likt en jente, men sett at hun heller gikk for en som var eldre og hadde mer penger. Det gjør at når disse guttene blir eldre så har de hatt sex med færre enn jevnaldrende kvinner og de blir ofte nektet muligheten fra en kjæreste som selv har vært med en eldre eller mer ressurssterk mann enn det hun var. Jeg tror det er viktig for menn sin helse at de får de samme mulighetene som mennene som tok jentene da de selv var yngre

Anonymkode: 2ad8f...b18

Interssant. Hvordan ser du for det at det kan gjøres? 

Anonymkode: bae04...9fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

De fleste menn har likt en jente, men sett at hun heller gikk for en som var eldre og hadde mer penger. Det gjør at når disse guttene blir eldre så har de hatt sex med færre enn jevnaldrende kvinner og de blir ofte nektet muligheten fra en kjæreste som selv har vært med en eldre eller mer ressurssterk mann enn det hun var. Jeg tror det er viktig for menn sin helse at de får de samme mulighetene som mennene som tok jentene da de selv var yngre

Anonymkode: 2ad8f...b18

Det er vel bare å slå seg løs som singel, det, hvis man føler det går på helsa laus å la være. 

Anonymkode: e5940...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kun jevnaldrende menn uten penger, så typen må nok holde seg til meg

Anonymkode: 14f1c...0f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, RehabilitertIncel. 

Anonymkode: c3331...571

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste menn har likt en jente, men sett at hun heller gikk for en som var eldre og hadde mer penger. Det gjør at når disse guttene blir eldre så har de hatt sex med færre enn jevnaldrende kvinner og de blir ofte nektet muligheten fra en kjæreste som selv har vært med en eldre eller mer ressurssterk mann enn det hun var. Jeg tror det er viktig for menn sin helse at de får de samme mulighetene som mennene som tok jentene da de selv var yngre

Anonymkode: 2ad8f...b18

Interessant, jeg har aldri opplevd dette. Kan du fortelle litt om din erfaring? Hvor og når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

De fleste menn har likt en jente, men sett at hun heller gikk for en som var eldre og hadde mer penger. Det gjør at når disse guttene blir eldre så har de hatt sex med færre enn jevnaldrende kvinner og de blir ofte nektet muligheten fra en kjæreste som selv har vært med en eldre eller mer ressurssterk mann enn det hun var. Jeg tror det er viktig for menn sin helse at de får de samme mulighetene som mennene som tok jentene da de selv var yngre

Anonymkode: 2ad8f...b18

Ja, så skaff deg en godt betalt jobb, spis sunt og tren. Ikke sitt her og sutre. = du får drømmen din oppfylt.

Anonymkode: 79cd8...043

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GudSelv skrev (4 minutter siden):

Interessant, jeg har aldri opplevd dette. Kan du fortelle litt om din erfaring? Hvor og når?

På videregående og i studietiden

 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, så skaff deg en godt betalt jobb, spis sunt og tren. Ikke sitt her og sutre. = du får drømmen din oppfylt.

Anonymkode: 79cd8...043

Jeg har det. Hva vil du fram til?

Anonymkode: 2ad8f...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor bør man kun bli kjæreste med menn som har pult siden de var 20. 

Anonymkode: c6c1d...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På videregående og i studietiden

 

Jeg har det. Hva vil du fram til?

Anonymkode: 2ad8f...b18

Du har jo ikke oppnådd drømmen din når du sitter her på KG og maser om pisseting. Hadde du hatt et kult liv hadde du ikke vært her.

Anonymkode: 79cd8...043

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

På videregående og i studietiden

 

Jeg har det. Hva vil du fram til?

Anonymkode: 2ad8f...b18

Vi er opptil flere som lurer på hva du vil frem til, ts.

Anonymkode: 2fa4e...2ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter du er ikke autist? Bare lurer. 
Det du vil «frem til» er at menn skal ha «rett» til å være utro, i tilfelle dama har pult flest? 
 

Alle damer er ikke slik, det finnes noen damer som har hatt færre enn 5 sex-partnere og noen har ikke hatt noen. 

Slutt å dra alle under en kam. Altså, selv om noen damer ligger rundt, gjør ikke alle det. Finn deg en som ikke har gjort det, hvis det er viktig for deg med likeverdighet på det området, eventuelt pul selv rundt når du er singel

Anonymkode: 9a925...131

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...