Gå til innhold

En jente som har begynt å være med oss som flørter åpenlyst med alle guttene, inkludert han jeg har følelser for..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg snakker sammen med en gjeng hver dag - og vi har hele tiden vært samme folk i noen år. Det siste året har jeg og han ene fyren begynt å flørte og vi skal snart møtes (vi har ikke møttes før pga corona - og av samme grunn foregår all kommunikasjon på internett). Han gir meg vanvittig miksede signaler - vi har hatt timelange samtaler hvor vi snakker om og møtes. Og vi har flørtet lenge og snakket om ting venner ikke snakker om. Føler "han har forventninger til at jeg ikke dater noen andre". Det hadde blitt feil. De siste dagene er det ei jente som har blitt med oss, og hun tar vanvittig stor plass og flørter med alle guttene. Kjenner jeg ikke helt er komfortabel med det. Tror ikke jeg hadde kjent på det om han fyren og jeg hadde vært sammen (det er jeg sikker på, er i bunn og grunn ikke sjalu så lenge jeg er sikker i et evt. forhold).

Jeg kjenner bare at jeg har lyst til å trekke meg tilbake og ikke oppsøke denne gjengen på noen dager, og egentlig bare komme meg videre.

Er det jeg som overdriver denne situasjonen? Han vier virkelig all oppmerksomhet til henne kjennes det ut som..... fordi de har flere felles interesser.

Overdriver jeg?

Ønsker ikke å være "sjalu", men kjenner usikkerheten komme... huff. Har mest lyst til å bare komme meg bort akkurat nå, og ikke snakke med de på noen dager.... Er skikkelig såra "uten en grunn" på en måte. Tror jeg trenger en fyr som vier mer tid til meg, han her gjør ikke det...

Tror ikke vi passer sammen - selvom jeg har følelser for han ønsker jeg egentlig å avslutte ting. men ting er så udefinert at det blir rart å ta det opp. Hvordan ville dere gjort dette? Føler det er så vanskelig når ting er "udefinert"..... Ble mye på en gang, trengte bare å få dette ut... Blir gal av at ting er så udefinert og at hun jenta flørter sånn med han mens jeg er i samme samtale...

Anonymkode: 93019...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke bedre å bare få det raskere ut av verden da? Han virker jo ikke intressert i deg. Har han blitt begeistret for henne, og til og med viser det foran deg...

Det er forskjell på å prate med noen og få god kontakt, og å like oppmerksomheten. Enn å faktisk bli ordentlig intressert.

Anonymkode: be258...3d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det ikke bedre å bare få det raskere ut av verden da? Han virker jo ikke intressert i deg. Har han blitt begeistret for henne, og til og med viser det foran deg...

Det er forskjell på å prate med noen og få god kontakt, og å like oppmerksomheten. Enn å faktisk bli ordentlig intressert.

Anonymkode: be258...3d1

Veldig sant. Takk for at du gjør det enkelte for meg :) 

Anonymkode: f7533...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...