Gå til innhold

Exen fått ny dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer egentlig på om jeg hadde grunn til å reagere, men exen skrev mld til meg at han tenker på meg osv, 4 dager senere er han i forhold på fb. han hadde drøyt 2 uker før det spurt om vi skal finne på noe gøy, men jeg mistet min far og var i stor sorg, jeg var kanskje litt kald tilbake. Jeg er egentlig veldig ferdig med han, men føler at det var unødvendig av han å kontakte meg når han skulle innlede et nytt forhold, vi hadde jo ikke hatt kontakt på over 3 måneder, og det var egentlig jeg fornøyd med. Han gravde litt frem følelser jeg hadde lagt bort, for så å bare knuse meg.

Anonymkode: 0bace...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lurer egentlig på om jeg hadde grunn til å reagere, men exen skrev mld til meg at han tenker på meg osv, 4 dager senere er han i forhold på fb. han hadde drøyt 2 uker før det spurt om vi skal finne på noe gøy, men jeg mistet min far og var i stor sorg, jeg var kanskje litt kald tilbake. Jeg er egentlig veldig ferdig med han, men føler at det var unødvendig av han å kontakte meg når han skulle innlede et nytt forhold, vi hadde jo ikke hatt kontakt på over 3 måneder, og det var egentlig jeg fornøyd med. Han gravde litt frem følelser jeg hadde lagt bort, for så å bare knuse meg.

Anonymkode: 0bace...2b7

En player,og totalt useriøs fyr. ! Ingen empati og respekt å spore ....Han tenker på deg....ja jøss 🙄,, 

Du var egentlig fornøyd 🙂 Spol tilbake dit ❤

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et rævhull.

Anonymkode: 4eed3...05e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre om pappaen din ❤️

Benytt denne sjansen til å se at det virkelig er slutt mellom deg og eksen din. Sett en endelig strek. Legg han HELT bak deg! Nå kan du gå videre i livet ditt.

Anonymkode: bd6c7...096

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (1 minutt siden):

En player,og totalt useriøs fyr. ! Ingen empati og respekt å spore ....Han tenker på deg....ja jøss 🙄,, 

Du var egentlig fornøyd 🙂 Spol tilbake dit ❤

 

Ja og så skriver han, vi kan ikke ha kontakt, det er ikke rett overfor nye kjæresten min osv... altså vi hadde jo ikke hatt kontakt hvis han ikke hadde tatt kontakt med meg i utgangspunkt.

Anonymkode: 0bace...2b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja og så skriver han, vi kan ikke ha kontakt, det er ikke rett overfor nye kjæresten min osv... altså vi hadde jo ikke hatt kontakt hvis han ikke hadde tatt kontakt med meg i utgangspunkt.

Anonymkode: 0bace...2b7

Klassisk svada og helgardering fra han 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trist å høre om pappaen din ❤️

Benytt denne sjansen til å se at det virkelig er slutt mellom deg og eksen din. Sett en endelig strek. Legg han HELT bak deg! Nå kan du gå videre i livet ditt.

Anonymkode: bd6c7...096

Kjenner bare at det hele var unødvendig, han skrev også at han ikke mente noe ved det, at han ikke flørtet osv. Men ehhh man kontakter ikke sin ex når man skal innlede nytt forhold. Jeg skjønner ikke det, jeg er i stor sorg, han til og med spurte om han kunne komme i begravelse osv.  Hvorfor gjorde han alt det hvis han allerede hadde noen. Han kunne bare ha latt meg vært i fred og hatt null kontakt slik vi hadde det.

Anonymkode: 0bace...2b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja og så skriver han, vi kan ikke ha kontakt, det er ikke rett overfor nye kjæresten min osv... altså vi hadde jo ikke hatt kontakt hvis han ikke hadde tatt kontakt med meg i utgangspunkt.

Anonymkode: 0bace...2b7

Prøv å legg han bak deg, og ikke bry deg om at han sier dette. Det viser bare enda en dårlig egenskap hos han.

Anonymkode: bd6c7...096

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja og så skriver han, vi kan ikke ha kontakt, det er ikke rett overfor nye kjæresten min osv... altså vi hadde jo ikke hatt kontakt hvis han ikke hadde tatt kontakt med meg i utgangspunkt.

Anonymkode: 0bace...2b7

A skriver du "det har du rett i" og bare blokker ham ovrr alt.

Anonymkode: 4eed3...05e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjenner bare at det hele var unødvendig, han skrev også at han ikke mente noe ved det, at han ikke flørtet osv. Men ehhh man kontakter ikke sin ex når man skal innlede nytt forhold. Jeg skjønner ikke det, jeg er i stor sorg, han til og med spurte om han kunne komme i begravelse osv.  Hvorfor gjorde han alt det hvis han allerede hadde noen. Han kunne bare ha latt meg vært i fred og hatt null kontakt slik vi hadde det.

Anonymkode: 0bace...2b7

Han trenger ikke gå i begravelsen ,dersom han ikke hadde et nært forhold til din far.  

Du er i sorg. Fokuser på familien din og ikke tenk på ham engang ❤ Du må være i deg selv nå 🌷

Du trenger ikke hans skulder å gråte på,han er intim med et nytt menneske og stryker hennes hud! ....hvem tror han at han er ? 🙄

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare prøv å glemme han, og fortsett null kontakt. Han har fokus på seg selv, og prøver å vri dette over på at det er DU som søker kontakt hos han. Du trenger ikke slike folk i livet ditt. Blokker han om nødvendig. ❤️

Anonymkode: bd6c7...096

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bare prøv å glemme han, og fortsett null kontakt. Han har fokus på seg selv, og prøver å vri dette over på at det er DU som søker kontakt hos han. Du trenger ikke slike folk i livet ditt. Blokker han om nødvendig. ❤️

Anonymkode: bd6c7...096

Ja jeg kommer ikke til å noe mer med han å gjøre, syntes bare det var unødvendig alt sammen. Uansett om han bare skrev en melding hvordan går det? Så er det prinsippsak, du skriver ikke til din ex og så er du i forhold 4 dager etterpå. Det hadde jeg ikke gjort. Jeg kjenner bare at dette var ikke noe jeg trengte i en sorg prossess:(

Anonymkode: 0bace...2b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Lurer egentlig på om jeg hadde grunn til å reagere, men exen skrev mld til meg at han tenker på meg osv, 4 dager senere er han i forhold på fb. han hadde drøyt 2 uker før det spurt om vi skal finne på noe gøy, men jeg mistet min far og var i stor sorg, jeg var kanskje litt kald tilbake. Jeg er egentlig veldig ferdig med han, men føler at det var unødvendig av han å kontakte meg når han skulle innlede et nytt forhold, vi hadde jo ikke hatt kontakt på over 3 måneder, og det var egentlig jeg fornøyd med. Han gravde litt frem følelser jeg hadde lagt bort, for så å bare knuse meg.

Anonymkode: 0bace...2b7

Du var hans førstepri, og han ville sjekke om du var tilgjengelig før han satset på hun nye. Siden du var kjølig, så valgte han henne. Så om du virkelig vil ha ham tilbake, så klarer du det. Men vurder nøye om det virkelig er ham du vil ha, og ikke bare trenger litt sympati nå i en vanskelig situasjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulderen skrev (Akkurat nå):

Du var hans førstepri, og han ville sjekke om du var tilgjengelig før han satset på hun nye. Siden du var kjølig, så valgte han henne. Så om du virkelig vil ha ham tilbake, så klarer du det. Men vurder nøye om det virkelig er ham du vil ha, og ikke bare trenger litt sympati nå i en vanskelig situasjon. 

Jeg vil aldri ha han i livet mitt igjen, sånn gjør man ikke mot noen. Men ville bare sjekke her at jeg faktisk hadde grunn til å reagere og det ikke er bare sorgen som tar over rasjonell tankegang.

Anonymkode: 0bace...2b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja jeg kommer ikke til å noe mer med han å gjøre, syntes bare det var unødvendig alt sammen. Uansett om han bare skrev en melding hvordan går det? Så er det prinsippsak, du skriver ikke til din ex og så er du i forhold 4 dager etterpå. Det hadde jeg ikke gjort. Jeg kjenner bare at dette var ikke noe jeg trengte i en sorg prossess:(

Anonymkode: 0bace...2b7

Helt naturlig reaksjon fra deg. ! Du trengte ikke det! Så ufølsomt av ham å skrive ,,,tenker på deg ,,,når han vet hva du står i 😪 

Kun egeninteresse og null menneskeforståelse.! 

Og i tillegg ,,,inviterer seg selv i begravelsen...Det er så stygt gjort. ! Og ingen respekt hva din kjærlighet til pappa gjelder ❤ 

Du ser det klart fordi du er så nær DITT innerste menneske nå ,uten staffasje.  Det som virkelig betyr noe !! 

Og han har skrevet seg selv ut hva det gjelder 🌿

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
Hulderen skrev (10 minutter siden):

Du var hans førstepri, og han ville sjekke om du var tilgjengelig før han satset på hun nye. Siden du var kjølig, så valgte han henne. Så om du virkelig vil ha ham tilbake, så klarer du det. Men vurder nøye om det virkelig er ham du vil ha, og ikke bare trenger litt sympati nå i en vanskelig situasjon. 

Nei, tror ikke hun vil det !!  Bare trenger litt sympati.....??? WTF ! 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skogsalv skrev (2 minutter siden):

Nei, tror ikke hun vil det !!  Bare trenger litt sympati.....??? WTF ! Kanskje i en annen setting, men ikke her ❤

Kanskje du misforstod meg. Jeg mente ikke å skrive noe negativt til eller om TS. Når man er i sorg, så er man i en sårbar situasjon, og kan trenge mer støtte enn til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
Hulderen skrev (1 minutt siden):

Kanskje du misforstod meg. Jeg mente ikke å skrive noe negativt til eller om TS. Når man er i sorg, så er man i en sårbar situasjon, og kan trenge mer støtte enn til vanlig.

Ja,jeg vet...men ikke fra slike luringer som han😎,,, 2 manipulasjonsteknikker bak : tenker på deg og han foreslår å komme i begravelsen.  

Det kunne vært innafor om han ikke hadde ny dame i ermet...så han helgarderer ( for seg selv). Så stygt mot et menneske i sorg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (2 minutter siden):

Kanskje du misforstod meg. Jeg mente ikke å skrive noe negativt til eller om TS. Når man er i sorg, så er man i en sårbar situasjon, og kan trenge mer støtte enn til vanlig.

Han kommer aldri til å være del av livet mitt igjen, men kjenner at ting ble ekstra tungt. Jeg fortjente ikke det, hadde vært noe annet hvis det var jeg som var i kontakt med han, men han tok kontakt med meg, og så invitere seg selv til begravelsen osv, han kan umulig ha startet nytt forhold i løpet av så vidt 2 ukers tid. Jeg vet ikke hva hans intensjoner var, han sier nå at han ikke flørtet med meg osv, men å skrive til noen tenker på deg, skal vi finne på noe gøy...det føles veldig som flørting for min del.

Men jeg må bare heve meg over dette, hente krefter og være der for moren min.

Anonymkode: 0bace...2b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han kommer aldri til å være del av livet mitt igjen, men kjenner at ting ble ekstra tungt. Jeg fortjente ikke det, hadde vært noe annet hvis det var jeg som var i kontakt med han, men han tok kontakt med meg, og så invitere seg selv til begravelsen osv, han kan umulig ha startet nytt forhold i løpet av så vidt 2 ukers tid. Jeg vet ikke hva hans intensjoner var, han sier nå at han ikke flørtet med meg osv, men å skrive til noen tenker på deg, skal vi finne på noe gøy...det føles veldig som flørting for min del.

Men jeg må bare heve meg over dette, hente krefter og være der for moren min.

Anonymkode: 0bace...2b7

Ja,for du kjenner ham,,,og vet hvordan han er satt sammen...Finne på noe gøy...ja for DET sier man til noen som har mistet en far...akkurat.  🙄 

Du gjør det rette ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...