Gå til innhold

14 år sammen, og han forlover seg med ny 3mnd etter bruddet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Han har jo garantert vært sammen med den damen lenge bak din rygg dessverre. Vær glad han ikke er ditt problem lengre. For en taper.

Anonymkode: c5896...8fd

Ja og det har jeg skrevet i innlegget😅

ATLAS6 skrev (14 timer siden):

Alle andre rundt ham himler også med øyene. Det sier seg selv at man ikke er klar for å bli forlovet etter 3 måneder, og det er et krampeaktig forsøk på å "vinne" etter bruddet og få deg til å føle deg mindre verdt. 

Ikke fall for trikset, og bare hev hodet. Han er jo en gjøk. 

Du tror de gjør det? Alle er jo veldig glad på hans vegne🙄ser det ut som. Familie booster han osv. Jeg føler meg ikke mindre verdt, syns bare det er veldig spesielt. 

Anonymkode: 912db...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Litt generalisering her, men narsissister er avhengig av narsissistisk supply. 14 år med deg. Du har nok vært en fantastisk kilde. Han har nok sørget for å finne en ny kilde som duger FØR han gav slipp på deg. Dvs at de ble sammen før bruddet. Spesielt hvis du var hushjelp for han.

Eksen min. Ikke søren om han hadde laget mat eller ryddet hus, vasket klær eller gjort ungene klar for barnehage/skole selv. Derfor var det ingen overraskelse at det sto ei ny "hushjelp" (med silikonpupper) på dørmatta og trippa måneden etter at jeg ble dumpet. Viste seg at de hadde holdt på flere måneder før bruddet.

At eksen din gjør ting for henne du ville han skulle gjøre for deg? Det er Just for show! Bare for å plage! Og hverdagen kommer fort nok der i gården der også. Helt ærlig. Hvor lenge tror du han eksen din gidder å være gentleman? Han tenkte KUN på seg selv da han var med deg. Han har fått seg ny dame. Men han tenker fortsatt kun på seg selv. Ja, han er gentleman i starten. For å fange henne, og for å plage deg, og for å vise en fasade utad, som egentlig er latterlig. Hvem forlover seg så raskt etter et brudd?

Mange som forlater en narcissist blir stalket og plaget i åresvis. Den aller beste måten å bryte med dem, er å bli forlatt for en annen. Da går de ut av forholdet med hodet hevet. Da har de ingen hevnlyst! Der er du og jeg svinheldige! Jeg vet det er en mager trøst. Men håper det hjelper litt. Og tenk på damen hans når lovebombingen hans tar slutt. Da kommer all jævelskapen DU gikk igjennom i forholdet!

Anonymkode: 003b2...221

Altså har de bare blitt sammen bak min rygg da eller?😅Via nettet? Fordi bruddet var veldig spesielt. Og jeg la jo sammen to og to når jeg fant ut om henne. Fordi grunnen hans for og bryte er ingen "grunn", men det ønsker jeg ikke gå inn på mtp og bli kjent igjen. 

Så etter han avsluttet, sendte han masse meldinger, som ga et "håp" om at det ble oss. Men han hadde hun andre hele tiden da, var han kanskje ikke 100% sikker med henne siden jeg fikk falske forhåpninger? Jeg er sjeleglad for at det er over idag. 

Han kan ikke være gentleman i evig tid, men jeg vet hvor snill og søt han er nå, før det snur. Han hoppet rett inn i nytt forhold, ikke barn selv, men ny dame har 1 eller 2 unger. Dette er ingen dame med silikonpupper, så noe kupp fant han seg ikke. Sier ikke hun er stygg, men han oppgraderte ikke-selvom utsende ikke har alt og si og det vet jeg. 

Jeg er som sagt sjeleglad for at han har ny så jeg kan leve MITT liv med frihet. 

Anonymkode: 912db...349

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg fikk vite etter bruddet at han og den nye dama hadde kontakt via sosiale medier mens vi var sammen. Så han forelsket seg over nettet og fant en ny han kan suge energi ut av? 

Så han er så utspekulert at han kan forlove seg med den nye, på så kort tid for også og stikke meg? Men samtidig så er jeg veldig glad jeg kom meg ut av dette. Og sjeleglad for hun nye, ellers ville ikke jeg blitt fri. 

Han har brukt informasjon imot meg, i alle år. Ting normale folk ellers ikke ville gjort, så det stemmer. Også ble alt min feil tilslutt, han gjorde aldri noe galt. Det var meg det var noe galt med. 

På våre 14år, var han aldri så offentlig på sosiale som med hun nye. Så jeg har mine tanker om at han gjør alt så åpentlyst så jeg skal få det med meg. Om det er for å såre meg eller vise at han har gått videre, det aner jeg ikke. Men såret blir jeg faktisk ikke, fordi hele greia virker bare veldig spesielt. 

Det var sykt vanskelig med NK i begynnelse, men etter som ukene gikk, og jeg leste over meldinger på nytt så tenker jeg egentlig WTF? Fordi de gir ingen meningen, annet enn at alt er min skyld og beskyldninger mot meg-for det han selv faktisk gjorde og gjør etter bruddet. Min x aner ingeting om meg den dag idag, jeg holder meg til veldig få personer. Jeg har det bra, og har heller ikke noe behov for at x skal se dette eller vite det, nettopp fordi jeg går videre med mitt liv. 

En hoover? At han tar kontakt med meg igjen om det går til helvette? Så jeg burde bytte nr? Ønsker ingeting ifra han. Spesielt om jeg bygger meg selv om, så kan det trigge og høre ifra han man vet jo ikke. 

Han har nok snakket ekstremt mye dritt om meg til sin familie, det er jeg veldig sikker på, utifra hva jeg ser og hører så forstår jeg det. Men det må han gjerne gjøre, om de tror på alle hans ord, det er opp til de. 

Det sykeste er tanken om at det aldri var ekte. Så jeg ser på dette som en erfaring rikere. Synd med så mange år, men det skjedde livet mitt da. 

Jeg har ikke tatt kontakt med ny dame, men dessverre har en hel bøtte med mennesker gjort det. Noe som bare fører ny dame og x nærmere. Jo mer de ble pushet jo fortere skjedde ting. Jeg ba folk la være, men de kunne ikke!

Jeg har fjernet felles venner. Men jeg burde blokkere hans nye? Burde jeg blokkere familie osv? 

Jeg er virkelig glad for friheten ♥ og tusen takk for utfyllende svar

Anonymkode: 912db...349

Bare hyggelig 🌷 

Du trenger ikke bytte tlf.nr pr nå,men holde ham blokkert.  

Familien hadde jeg glatt fjernet fra vennelista for å skjerme meg selv. De er jo så glade på hans vegne uansett . 

Du kan jo bare fikse innstillingene på Facebook slik at kun venner ser hva du poster. ( da er hans nye venner inkludert i samme slengen ) 

Å blokkere dem er kanskje unødvendig, om de ligger unna ...

Men han og henne bør blokkeres . 😎 totalt .

Godt å høre at du er sterk i deg selv ❤Nytt kapittel 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (17 timer siden):

Typisk text book for narsisster hvertfall 🤪, dersom man tar utgangspunkt i det TS forteller. 

Nesten ingen normale folk forlover seg så kort tid etter et langvarig forhold. Hvertfall ikke med random people de har litt kontakt  med på sosiale medier som har vært " uskyldig" ! 

Siden narsisster alltid må opphøyes av andre,og få supply  ,så har nok dette foregått i lang tid før bruddet med grooming av den nye. Masse love bombing og løfter om evig kjærlighet. Derav den raske forlovelsen. Merk: TS og han var fortsatt ikke gift etter 14 år.🥶 Så tviler på et nært forestående bryllup i dette tilfellet med den nye. Mest sannsynlig future faking.  Og et stikk i siden til deg 🙄

Kan også vedde huet mitt på at ting du delt i fortrolighet i de gode stundene, har blitt brukt som arsenal mot deg i senere krangler.  De samler informasjon, ingenting annet. 

Men det er klart han kommer til å deklamere og sprade forholdet på Facebook denne sommeren. Enten selv,eller indirekte ved at han overlater billeddeling til den nye flammen. Han vet nok TS , kan falle for fristelsen og følge med. Så da er det bare å stålsette seg. Helst ikke sjekke en dritt! Fordi bildet som vises er " staget " ! For ros,oppmerksomhet og å gni salt i såret. Det er ikke reelt 😉 

Ganske snart ,når den nye er i boks ,så vil det bli mindre å følge med på ,,,fordi hverdagen kommer som ofte kræsjende ned i slike forhold. Spesielt når personen er såpass giftig. De forandrer seg ikke! 

Se bare på all dritten han overøste TS med under og rett etter bruddet. Dette for å opphøye seg selv og rettferdiggjøre handlingen og forlovelsen som var rundt hjørnet. Alt er staget ! Bra TS gikk no contact. 💪 Han fikk ikke supply der . Selv negativ supply er heroin for disse dramatikerne 😂 De tror de er viktige,som klarer å frembringe sterke reaksjoner hos andre. Både kjærlighet og hat. Så GREY ROCK er eneste forsvar 👍

En hoover vil komme, når det nye forholdet skranter. De kommer alltid tilbake i en eller annen form. Ikke av kjærlighet. Men slike har alltid ekser og nære venninner i harem garasjen, når supply er needed 😎

Han vil også sverte TS mest mulig til omgivelser,venner og familie. Bare å overse !! Don' t react.  ! ❤ 

TS : ikke vær lei deg . Det var aldri ekte ! Men du har lært endel om hvordan du nå ser de røde flagga for resten av livet,med alt du har lest deg opp på 🙂 Traumebåndet kan sitte i en stund,men nå vet du at det ikke var deg det var noe gæernt med ! Og det er en viktig lærdom og god følelse. 

Du kommer aldri til å bli gas lighted på samme måte igjen . Og karma er alltid en bitch  😎👍 Og for all del : ikke snakk med nydama , selv om du kanskje vil advare ....

Det er kun supply for han! ( i form av en mulig triangulering, som alle narsissister ELSKER) og han vil  bare tute ørene hennes  fulle av løgn.og du er den som " virker gal " ,,,for det har sikkert innbilt henne 😂 Er du smart ,så blokkerer du henne også . Samt fjerner unødvendige felles venner på Facebook. Ikke la han få innblikk i livet ditt 😉

Snart 17.mai TS. ❤🇧🇻 Heis flagget høyt! Hipp hurra for frihet og de FINE menneskene  vi har i livet 🙂

Fy søren som å lese om meg. Han var stadig rundt meg . Jeg trudde han var singel. Vi ble ett par, men han kuttet ikke eksen.

Anonymkode: a091f...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn klarer ikke å være alene. Derfor gjorde han dette. De er livredde for å være alene. Kvinner er derimot sterke og selvstendige og kan klare oss selv. Menn tør ikke kjenne på følelsene sine og må finne ei ny de kan ha sex med. 

Anonymkode: 1b52f...bc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.5.2021 den 21.33):

Jeg og min eks var sammen i 14år.

Det er nå ca 5 mnd siden sammlivsbruddet vårt. 

Jeg er ikke såret av dette lengere, men han gikk videre med ny dame ila en 3-4 ukers tid, de er nå også forlovet. 

Jeg har fått vite at de har hat masse kontakt på sosiale medier osv, før vi avsluttet forholdet. 

 

Kan han virkelig være så forelsket at han forlover seg på knappe 3mnd?

Forholdet vårt var destruktivt, han minner veldig om en narcissist. Det skal sies at han nå gjør mye av de tingene jeg ønsket, noe jeg har lest psycopater og narcissister kan gjøre. 

Anonymkode: 912db...349

Han har nok hatt et forhold med henne bak din rygg lenge. Bra du ble kvitt idioten, du trenger ikke en slik "mann". 

Anonymkode: a17a3...57c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.5.2021 den 21.33):

Jeg og min eks var sammen i 14år.

Det er nå ca 5 mnd siden sammlivsbruddet vårt. 

Jeg er ikke såret av dette lengere, men han gikk videre med ny dame ila en 3-4 ukers tid, de er nå også forlovet. 

Jeg har fått vite at de har hat masse kontakt på sosiale medier osv, før vi avsluttet forholdet. 

 

Kan han virkelig være så forelsket at han forlover seg på knappe 3mnd?

Forholdet vårt var destruktivt, han minner veldig om en narcissist. Det skal sies at han nå gjør mye av de tingene jeg ønsket, noe jeg har lest psycopater og narcissister kan gjøre. 

Anonymkode: 912db...349

oj. De holdt på før det ble slutt mellom dere. Han hadde allerede gått videre da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner vel at de har hatt et forhold en stund før det ble slutt mellom dere?

Anonymkode: 5c041...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å bruke energi på dette. 

Kanskje det er et stikk, kanskje han var utro, kanskje han er hodestups forelsket.Å  hva så det er slutt nå. 

Blir du glad hvis han bruker henne for å såre deg?  Om han var utro så er det kanskje vondt å finne ut nå (Jeg sier kanskje fordi det viste seg at min x hadde vært utro men jeg var ferdig da jeg fant det ut så brydde meg ikke, bare glad det var slutt)  Eller sårer det om han fant ei som etter kort tid visket ut 14 år og gav han lysten til å gifte seg? At hun kanskje er bedre enn deg i hans øyne? 

Du bør uansett slutte å plage deg selv med å tenke på dette. Vi her inne vil aldri kunne hjelpe deg med å finne ut hva som er i tankene hans.  Du plager bare deg selv. 

 

Anonymkode: 3daa2...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det samme skjedde når jeg gikk fra Xen min. Han fant seg en dame tvert, jeg på min siden tenkte at det kom ikke til å vare. Xen min fikk ny dame til å tro at jeg var den gale (vi har barn sammen, ble barnefordelingssaker, bekymringsmeldinger og alt som var fra han), men, det gikk toppen to år før hun tok kontakt og forklarte at hun ble behandlet på samme måte som jeg ble - bare at da var jeg den beste mammaen i hele verden ifølge barnefar og hun var ikke halvparten så god mor som meg. Og ja - han var og ER sjuk. Mitt beste tips: drit i det. Nå må noen annen slite med han.

Anonymkode: 2f96d...5d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...