Gå til innhold

Bruker dere sminke i hverdagen, i samboerforhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 22 og har en samboer som er et par år eldre. Vi har vært sammen i litt over 1 år. Jeg studerer og er som regel bare hjemme og leser, hver dag. Og han jobber.

Jeg har veldig lyse øyebryn og øyevipper, så har jo ikke særlig mye kontraster i ansiktet når jeg ikke har sminke. Og motsatt, det blir veldig kontrast når jeg har på sminke, spesielt på øynene, så forskjellen blir jo litt stor. Han synes jeg er aller finest med sminke, men at jeg ikke trenger å bruke det i hverdagen. Det er sånn jeg synes om han når han har voks i håret, men jeg har sagt han ikke trenger å bruke det i hverdagen for min del, men at vi kan gjør det i helgene.

Jeg steller meg ellers selvfølgelig de dagene jeg ikke har på sminke, med hår og fine, men komfortable klær😅 

Hva gjør dere? Det er sikkert litt forskjell mtp hvor lenge man har vært sammen... Men jeg lurer på om det kommer til å påvirke negativt "romantikken" i forholdet?

Anonymkode: 3cec8...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå når det har blitt mye hjemmekontor, og også lite sosialt i helgene, passer jeg på å sminke meg lett, og fikse håret, nå og da. Men de fleste dagene er det kun litt vann i anskitet, fuktighetskrem, og en høy hestehale. Gjør det like mye for egen del som for han. Er som deg lys, og veldig "flat" i ansiktet uten sminke. 

Har ellers alltid vært opptatt av å ha pene hjemmeklær, også før jeg var i forhold. Og så godt som alltid fjerne hår, ta vare på negler, og slikt. 

Er en del eldre enn deg, og har vært gift i 15 år, men slik har jeg egentlig alltid vært. Men som sagt, like mye for egen del. 

Anonymkode: e99b6...ba9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider