reddelinnea Skrevet 4. september 2005 Forfatter #61 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg tror ikke du vil hjelpes og jeg tror heller ikke at du ønsker å bli bedre, kanskje fordi du er redd, redd for et liv der sorgen og den selvutslettende minen ikke lenger er noe du kan støtte deg til. ← Jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg vil bli bedre jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 4. september 2005 Forfatter #62 Del Skrevet 4. september 2005 For hvis jeg ikke ville bli noe bedre så hadde jeg jo ikke gått i behandling??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yvette Skrevet 4. september 2005 #63 Del Skrevet 4. september 2005 Jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg vil bli bedre jeg.. ← Det virker ikke sånn etter å ha lest innleggene dine. 99% av dem handler om hvor stygg, mislykket, dum og treg du synes at du er. Hvor er viljen til å bli frisk? Vis oss den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yvette Skrevet 4. september 2005 #64 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) For hvis jeg ikke ville bli noe bedre så hadde jeg jo ikke gått i behandling??? ← Jeg tror ikke du får noe særlig ut av den behandlingen du får, ikke når du har gått i den så lenge og kaller deg selv dum og treg bare noen spør om du har sjekket Pm innboksen din. Du går fordi det er forventet av deg, ikke fordi du vil selv. Endret 4. september 2005 av Yvette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2005 #65 Del Skrevet 4. september 2005 Det er en ting som jeg synes er veldig rart med de smiliene. Eller det er kanskje ikke så rart da. Jeg vet ikke. Det er de smiliene som gråter. Denne gråter også smiler den? :grine2: Når jeg gråter så tror jeg lissom ikke at jeg smiler.. Men denne går munnen nedover og den ser lissom ut som gråter. ← Hehe.. synes dette var noen morsomme tanker, jeg. Har tenkt en del på de smiliene jeg også. Jeg tror den her :grine2: ikke gråter, men ler så mye at tårene spruter. Mens gråter fordi han er trist. Sånn tror jeg det er... Sender en og gratulerer med ny dagbok! Hva har du forresten gjort i dag? Sett på tv kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 4. september 2005 Forfatter #66 Del Skrevet 4. september 2005 Jo, jeg vil det selv jeg. Jeg blir frivillig innlagt innemellom. Det er jeg som vil ja.. Behandlerne mine sier at jeg har et enormt vilje, og trosser angsten min veldig. Gjør ting som jeg får ekstra mye angst av ol. Og da får jeg bare enda mere angst. Så jeg har hørt at jeg skal roe meg ned jeg. Sist da jeg var i et selvskap så var jeg så redd. Og hadde så mye angst. Men jeg satt der og latet som ingenting. Hadde det helt sinnsykt vondt. Også olutselig kastet jeg opp. Rakk heldigvis doen. Satt der lenge fordi jeg var så kvalm. Kasta opp masse. Fortalte psykologen min dette og da sa hun at jeg ikke skulle være i sånn sammenkomster mere, og at jeg presset meg altfor mye.... Også sier dere at jeg ikke har vilje til å bli noe bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 4. september 2005 Forfatter #67 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg ville jo så gjerne klare å gå i den sammenkomsten jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yvette Skrevet 4. september 2005 #68 Del Skrevet 4. september 2005 Også sier dere at jeg ikke har vilje til å bli noe bedre? ← Det var jeg som sa det, og det står jeg for fordi det ikke virker slik når du hele tiden kaller deg selv dum, teit, stygg og mislykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 4. september 2005 Forfatter #69 Del Skrevet 4. september 2005 Hehe.. synes dette var noen morsomme tanker, jeg. Har tenkt en del på de smiliene jeg også. Jeg tror den her :grine2: ikke gråter, men ler så mye at tårene spruter. Mens gråter fordi han er trist. Sånn tror jeg det er... Sender en og gratulerer med ny dagbok! Hva har du forresten gjort i dag? Sett på tv kanskje? ← Tusen takk hope... Du er så snill og omtenksom du vennen.. Jepp du har riktig du... Jeg har sett på tv ja.. Flink til å gjette du da? Hehe Også har jeg sittet masse foran internetten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 4. september 2005 Forfatter #70 Del Skrevet 4. september 2005 Det var jeg som sa det, og det står jeg for fordi det ikke virker slik når du hele tiden kaller deg selv dum, teit, stygg og mislykket. ← Jeg føler meg dette og det er fordi det er pga. sykdommen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yvette Skrevet 4. september 2005 #71 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg føler meg dette og det er fordi det er pga. sykdommen min.... ← Ja jeg vet at det er pga. depresjonene men jeg undres over hvorfor du hele tiden må understreke det for deg selv og for andre. Ser ikke ut som om jeg kommer noen vei så jeg gir meg her. Du får sitte hjemme alene, være redd for noe du ikke vet hva er, motta klemmesmileys på KG, fortelle alle hvor mislykket du er og synes synd på deg selv, da blir du nok kjempefrisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 4. september 2005 #72 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg føler meg dette og det er fordi det er pga. sykdommen min.... ← Skjønner det. Men det kommer nok til å hjelpe hvis du slutter å si det hele tiden. Prøv å la være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 4. september 2005 Forfatter #73 Del Skrevet 4. september 2005 Du får sitte hjemme alene, være redd for noe du ikke vet hva er, motta klemmesmileys på KG, fortelle alle hvor mislykket du er og synes synd på deg selv, da blir du nok kjempefrisk. ← Tusen takk for den hyggelig kommentaren. Jeg har bare ikke lyst til å være her inne på KG. mere..... Jeg synes ikke synd på meg selv. Jeg fortjener å ha det vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 4. september 2005 Forfatter #74 Del Skrevet 4. september 2005 Håper dere for det fint her fordi nå tror jeg slutter her på KG. Orker bare ikke mere her inne... Hadet bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 4. september 2005 #75 Del Skrevet 4. september 2005 Jøss! Så mange innlegg du har fått her! Det burde du ta til deg, at folk bryr seg om deg. Vondt i korsryggen og oppover til hele hodet. Vondt i hodet også. Og i nakken. Jeg spenner meg masse. ← Spenner meg jeg og... Og kroppen blir stiv og vond. Men har du prøvd fysioterapi? Det hjelper! Det hjelper å være i aktivitet også. Spring noen runder rundt huset. Eller rundt i rommet ditt. En psykolog som jeg gikk til sa dette: Nå har jeg kjent deg i over to år og jeg har aldri hørt deg si et eneste positivt ord om deg selv.... ← Man sitter jo ikke akkurat og sier så mye positivt om seg selv hos psykologen da. Husk at det som psykologen sier ikke alltid er rett! Jeg har bare vært hos to, og funnet ut at ikke alt de sier er riktig. Jeg er så snål jeg. Skjønner ikke hvorfor jeg er blitt født lissom. Dumme unormale meg.. ← Jeg tror faktisk det er en mening med alt, selv om jeg ikke er religiøs. Jeg tror det er en grunn til at både du og jeg, og alle andre, finnes her. Vi har bare ikke alle sammen skjønt hvorfor vi er herog hva vi skal gjøre med livet vårt... Fortell meg en ting, får du noe som helst ut av responsen du får her inne? ← Ja, det vil jeg gjerne også vite. Du har mange besøkende her som skriver. Hjelper det? Eller skal vi la være? Vil du at vi bare skal lese her...? Nå skal jeg ta meg et bad! Har vært ute en tur og gått, så jeg er super sliten i kroppen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 4. september 2005 #76 Del Skrevet 4. september 2005 Synes du skal ta oppfordringen å nevne en positiv ting ved deg selv i hvert innlegg du skriver!! Det vet jeg du klarer hvis du bare vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Mina- Skrevet 4. september 2005 #77 Del Skrevet 4. september 2005 Gratulerer med dagboken,Linnea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #78 Del Skrevet 4. september 2005 Hei, og gratulerer med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 4. september 2005 #79 Del Skrevet 4. september 2005 Nå legger jeg meg Linnea, ha en forhåpentlig GOD - eller i alle fall GREI natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. september 2005 #80 Del Skrevet 4. september 2005 Hei Linnea - jeg synes du skal bli her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg