AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Del Skrevet 9. mai 2021 Jeg har siden jeg begynte å trene styrke for snart 1 år siden, ligget i enten kalorioverskudd- eller kaloribalanse. Nå tenker jeg å legge meg i kaloriunderskudd, og forhåpentligvis gå ned litt i fettprosent, uten å miste for mye muskler. Men hvordan gjør jeg det med treningen? Til nå har jeg gradvis økt i vekter hele tiden, men når jeg spiser mindre, hva kan jeg forvente da? Ligge på det samme som jeg gjør nå, øke, eller gå ned i vekter og eventuelt øke antall repitisjoner? Og hvor mye muskelmasse må jeg regne med å miste? Anonymkode: ce3ea...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Del Skrevet 10. mai 2021 Du kan trene ganske likt som før. Det er fullt mulig å øke styrken på underskudd, men da bør ikke underskuddet være stort. Kutter du voldsomt på kaloriene er det svært vanskelig å beholde styrken. Anonymkode: 8a61e...67e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Del Skrevet 10. mai 2021 Jeg har ligget i underskudd i fire uker, og gått ned ett kg i uka. Har trent hard styrke som før, noen øvelser har vært litt tunge, mens andre øvelser har jeg faktisk økt i. I de øvelsene som har vært litt tunge har jeg gått litt ned i vekt og heller kjørt på med flere reps. Anonymkode: 81baf...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå