Gå til innhold

Hvor lenge var dere sammen før dere begynte å planlegge samboerskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Første date😂 jeg ble egentlig bare værende.. Funket fint fint for oss, men man kan gå på en smell om man er uheldig. 

Anonymkode: a1c3d...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter en uke 😉 Men vi hadde hver vår leilighet i ca 6 måneder etterpå, før vi solgte den ene.

Endret av Wit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket vel om det etter 2-3 måneder sammen, deretter flyttet vi sammen etter 3 år i avstandsforhold. Måtte gjøre ferdig skole og lærlingtid før jeg flyttet etter partner 😁 Vært samboere 3 år i år, og kjærester i 6 år.

Anonymkode: 4954e...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 17.50):

Hvor lenge hadde dere datet før dere begynte å legge planer om å flytte sammen? 🙂

Anonymkode: 2a2c0...8dc

Vi ble betatt første gang og de dagene etter uten hverandre var helt forferdelig så vi flyttet sammen. 20år siden og det er sånn enda. En dag vekke fra hverandre er pyton. hehe

Anonymkode: 72f96...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi ble betatt første gang og de dagene etter uten hverandre var helt forferdelig så vi flyttet sammen. 20år siden og det er sånn enda. En dag vekke fra hverandre er pyton. hehe

Anonymkode: 72f96...6f5

Flyttet sammen etter 1uke.

Anonymkode: 72f96...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke når vi begynte å snakke om det, men vi flyttet sammen etter 10 mnd. Jeg var da ferdig med utdannelsen min i utlandet (så de 10 mnd var det avstandsforhold) og vi fant ut at vi like godt kunne hoppe i det og flytte sammen heller enn at jeg fant meg et eget sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ble «kastet» inn i det, da lille kluss med badehetten plutselig begynte å romstere i magen min..2.5 år inn i forholdet. Gikk veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en gang, tror jeg. Var der hele tiden uansett, og sofaen min sto hos han fordi jeg ikke hadde plass til den. Kan egentlig si jeg flyttet inn med en gang i hans leilighet. Den var liten, men der bodde vi i to år, før vi kjøpte oss rekkehusleilighet sammen. Dette var da han jeg senere giftet meg med.

Hadde hatt et samboerskap før det også, med en svenske. Svensken og jeg hadde avstandsforhold i ca ett år før jeg flyttet til Sverige, og vi flyttet sammen der.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (7 timer siden):

Med en gang, tror jeg. Var der hele tiden uansett, og sofaen min sto hos han fordi jeg ikke hadde plass til den. Kan egentlig si jeg flyttet inn med en gang i hans leilighet. Den var liten, men der bodde vi i to år, før vi kjøpte oss rekkehusleilighet sammen. Dette var da han jeg senere giftet meg med.

Hadde hatt et samboerskap før det også, med en svenske. Svensken og jeg hadde avstandsforhold i ca ett år før jeg flyttet til Sverige, og vi flyttet sammen der.

Jeg husker fortsatt at du skrev om han svensken for kanskje ett år siden eller noe. Det traff meg fordi jeg selv hadde møtt en svenske. Derfor husker jeg godt det du skrev. Jeg flyttet sammen med min svenske for et halvt års tid siden, og jeg håper at det blir oss to for alltid. :) 

Anonymkode: 4cc4d...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før vi møttes🤪 møttes på Tinder i mars i fjor. Møttes fysisk i juli i fjor. Flyttet sammen i november og har nå kjøpt hus  sammen.

Anonymkode: cdad5...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg husker fortsatt at du skrev om han svensken for kanskje ett år siden eller noe. Det traff meg fordi jeg selv hadde møtt en svenske. Derfor husker jeg godt det du skrev. Jeg flyttet sammen med min svenske for et halvt års tid siden, og jeg håper at det blir oss to for alltid. :) 

Anonymkode: 4cc4d...ef2

Vi får håpe det blir dere to for alltid :)

Svensken har jeg nevnt før, ja, fordi han ikke var den skarpeste kniven i skuffen skulle det vise seg :fnise: Men han var veldig kjekk, veldig snill og vi var sammen i 2½ år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 18.05):

10 år. Om denne diskusjonen kommer opp, er forholdet over.

Anonymkode: 60a97...6a1

Hvorfor er forholdet over om den diskusjonen kommer opp?🤔

Anonymkode: bd40c...eda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Million skrev (4 timer siden):

Vi får håpe det blir dere to for alltid :)

Svensken har jeg nevnt før, ja, fordi han ikke var den skarpeste kniven i skuffen skulle det vise seg :fnise: Men han var veldig kjekk, veldig snill og vi var sammen i 2½ år.

Huff da. Min svenske er nok en skarpere kniv enn meg i mange tilfeller😅

Anonymkode: 4cc4d...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre uker. Vi kjente hverandre fra før da, og hadde datet litt før vi ble kjærester. Det er 13 år og tre barn siden 😊

Anonymkode: 8ae16...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...