Gå til innhold

Hvor lenge var dere sammen før dere begynte å planlegge samboerskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge hadde dere datet før dere begynte å legge planer om å flytte sammen? 🙂

Anonymkode: 2a2c0...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt over 5 år 

Anonymkode: 7cf48...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesiell situasjon kanskje men vi ble samboere etter «første ligg» 😂 Han dro liksom aldri. Nå har vi bodd sammen i 4 år, venter vårt første barn og har det veldig bra. Ikke noe jeg anbefaler alikevel, vi hadde nok flaks. 

Anonymkode: bee39...322

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 måneder. Skal sies at det er relevant at begge er i 30-årene og har lengre forhold bak oss. Jeg hadde datet i flere år og følte at det plutselig var veldig riktig da vi møttes. Nå har vi bodd sammen i 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvannet år. Før det var vi i et avstandsforhold hvor han bodde i et annet land, så det var ikke aktuelt før.

Anonymkode: bfc90...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun flyttet egentlig inn andre gang vi møttes. Var ikke planen men sånn ble det. Bor her fremdeles, 10 år senere. 

Anonymkode: 92a6d...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 år. Om denne diskusjonen kommer opp, er forholdet over.

Anonymkode: 60a97...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytta inn dagen etter, men hadde fortsatt leiligheten min et halvt år lenger. Nå er det snart 9 år siden.

Anonymkode: e7577...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor lenge hadde dere datet før dere begynte å legge planer om å flytte sammen? 🙂

Anonymkode: 2a2c0...8dc

Mmmm ble samboere mens vi ble sammen, jeg hadde sagt opp leiligheten min å bodde hos ham imens, flyttet aldri ut for å sonder slikt. 5 år siden nå.

Anonymkode: 0374a...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro aldrig etter første date.
Har fortsatt ikke snakket om det

10 år siden i år 😜

Anonymkode: 55a21...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt forhold som varte i mange år, så flyttet vi offisielt sammen etter et par år. Men i realiteten var han såpass mye hos meg utover i forholdet at vi ble samboere etter 1 år 😉

I mitt nåværende forhold, så tok det 2,5 år før vi flyttet sammen.

Anonymkode: 64a74...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1,5-2 år ca. Covid-19 fremskyndet prosessen. Bodd sammen i snart et halvt år, det var et riktig valg. 

Anonymkode: 4cc4d...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjærester når jeg var 18 (han 21), flyttet sammen to år etterpå (og bor sammen enda, 23 år senere).

Anonymkode: edd44...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Litt spesiell situasjon kanskje men vi ble samboere etter «første ligg» 😂 Han dro liksom aldri. Nå har vi bodd sammen i 4 år, venter vårt første barn og har det veldig bra. Ikke noe jeg anbefaler alikevel, vi hadde nok flaks. 

Anonymkode: bee39...322

Tja... Jeg hadde en one night stand. Møtte en dritkjekk fyr på en pub i Oslo, han hadde drømmekroppen, og var kjekk ellers også. Vel, jeg ble med ham hjem for å ha det gøy 😛 . Og så dro jeg aldri fra ham igjen... Så jeg hadde vel kjent ham i ca 2 timer før vi havnet i senga. Vi bodde sammen i litt over 30 år, gift i 25 av de årene. ❤️ Han var min livs kjærlighet, men han døde dessverre fra meg og ungene i høst💔.

Anonymkode: bfa82...531

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med mitt første forhold flyttet vi sammen etter ett år, vi var 20-21 år gamle. I neste forhold flyttet vi sammen etter 6 år, trivdes så godt som særboere og begge ønsket å bo alene siden begge hadde flyttet rett hjemmefra ut til samboerskap og kollektiv.

Anonymkode: 739fd...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vært sammen i ett år før han nevnte om jeg ville flytte inn, har fortsatt ikke flyttet inn men flytter i august og da har vi vært sammen i nesten 2 år 😊 Tenker at det ikke er noe som haster, er veldig koselig å kunne glede seg til å se han etter 2-3 dager borte fra hverandre. Kommer nok til å savne «kjærestetiden»

Anonymkode: 7d4b1...d52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...