Gå til innhold

Jeg har en favorittside å sove på og det vises i ansiktet 😔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lambino skrev (5 timer siden):

Jeg har etterhvert fått noen rutiner. Sover på ryggen, gjør lymfemassasje og skulderotasjon hver morgen og akupress i ansiktet for å fjerne spenninger, det er utrolig hvor øm og stram kjeven blir iløpet av en dag?

Ellers jobber jeg mest med hake og hals, den forbanna kalkunhalsen er fælt! Synes kjevelinjen min har blitt noe bedre 😁

Finnes det noen gode øvelser mot sinnarynke? 🙄

Anonymkode: 18bd3...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lambino
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Finnes det noen gode øvelser mot sinnarynke? 🙄

Anonymkode: 18bd3...ab9

Eru sinna? 😅

Er det mellom øynene du tenker på, de to loddrette linjene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig slik? At ansiktet blir formet etter hvilken side vi ligger på? Dette ante jeg ingenting om, og har ikke tenkt på det før heller. Jeg har også en høyreside som henger mer enn venstre, og det er jo riktig at jeg sov mer på høyresida som barn. Hmm, interessant, og forsent å gjøre noe med for meg sikkert som er snart førti. Men er dette dokumnetert mener dere, at det er soving som gjør det? Trodde bare vi var født slik jeg, at det lå klart i genbanken liksom.

Anonymkode: cfb30...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lambino skrev (34 minutter siden):

Eru sinna? 😅

Er det mellom øynene du tenker på, de to loddrette linjene?

En dyp linje mellom bryn 😕 

Anonymkode: 18bd3...ab9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lambino
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Er det virkelig slik? At ansiktet blir formet etter hvilken side vi ligger på? Dette ante jeg ingenting om, og har ikke tenkt på det før heller. Jeg har også en høyreside som henger mer enn venstre, og det er jo riktig at jeg sov mer på høyresida som barn. Hmm, interessant, og forsent å gjøre noe med for meg sikkert som er snart førti. Men er dette dokumnetert mener dere, at det er soving som gjør det? Trodde bare vi var født slik jeg, at det lå klart i genbanken liksom.

Anonymkode: cfb30...f02

Symetrien i ansiktet er spennende. Den viser hvilken vaner vi har og hvordan vi sover. Vi lager oss jo dobbelthake ved å se mye ned på tlf feks 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lambino
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

En dyp linje mellom bryn 😕 

Anonymkode: 18bd3...ab9

Det meste av løsningen her sitter i å løse spenninger i skuldre(roter og strekk de) og nakke samt spenninger i hodebunn høyt oppe på hode, masser hodebunn. Du må også øve deg på at du ikke skal rynke brynene. Ta tak i brynene dine å klyp, dra litt ut til siden, da løser du spenninger.

Dra knokene fra midten av øynene og ut til tinningen, press ganske hardt, gjenta over bryn og panne og masser tinningen så slipper spenningene. Hold hånden fast mot pannen, løft opp og ned.

Bruk solbriller så du unngår å lage denne linjen når du er ute. Spenninger i korsryggen kan også påvirke.

Er det krise så varm en spiseskje å stryk den over rynken. Muskelen mellom øynene kan du også strekke opp og utover med håndbakkene, det er behagelig.

Fumiko på YouTube viser deg 😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, AnonymBruker said:

Er det virkelig slik? At ansiktet blir formet etter hvilken side vi ligger på? Dette ante jeg ingenting om, og har ikke tenkt på det før heller. Jeg har også en høyreside som henger mer enn venstre, og det er jo riktig at jeg sov mer på høyresida som barn. Hmm, interessant, og forsent å gjøre noe med for meg sikkert som er snart førti. Men er dette dokumnetert mener dere, at det er soving som gjør det? Trodde bare vi var født slik jeg, at det lå klart i genbanken liksom.

Anonymkode: cfb30...f02

Du kan absolutt endre noe av det nå! Bare gå inn for daglig ansiktsyoga, du kommer til å bli helt hekta når du ser resultatene 😍

13 hours ago, sicario said:

Kun min partner i dag som har en vibrator, men den brukes relativt sjelden. Ingen av mine tidligere kjærester har hatt det.

men ja, det er da helt vanlig i dag at man har et eller fler «leketøy/hjelpemidler».

 

Anonymkode: 285ee...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg kjøper dette her altså.. jeg har også alltid hatt problemer med høyre side av ansiktet: kviser som yngre og mer rynker og mer hengende øyelokk som eldre. Men jeg sover stort sett på venstre side. Den dype rynken på høyre siden + øyelokket er forøvrig genetisk, både min mor, onkel og morfar har dette. Det er naturlig å ha usymmetrisk ansikt. Hvis dere tror dere gjør noe feil eller tror dere kan reversere aldring ved hjelp av sovemønster, tenker jeg dere lurer dere selv, eller gir dere selv pepper for noe som er utenfor deres kontroll.

Bruke livet på noe fornuftig og gøy i stedet?

 

Anonymkode: bdaff...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lambino
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vet ikke om jeg kjøper dette her altså.. jeg har også alltid hatt problemer med høyre side av ansiktet: kviser som yngre og mer rynker og mer hengende øyelokk som eldre. Men jeg sover stort sett på venstre side. Den dype rynken på høyre siden + øyelokket er forøvrig genetisk, både min mor, onkel og morfar har dette. Det er naturlig å ha usymmetrisk ansikt. Hvis dere tror dere gjør noe feil eller tror dere kan reversere aldring ved hjelp av sovemønster, tenker jeg dere lurer dere selv, eller gir dere selv pepper for noe som er utenfor deres kontroll.

Bruke livet på noe fornuftig og gøy i stedet?

 

Anonymkode: bdaff...6e0

Det er så enkelt at når jeg har funnet ut at jeg ved å endre vaner får det hengende øyelokket mitt til å bli bra og heise seg opp så velger jeg det. For meg kjennes det både fornuftig å gøy å ikke ha hengende øyelokk eller hamsterposer i en alder av svart 50. Kjevelinjen min har også blitt mer markert og kinnene er strammere.

Slett ikke kjedelig! Det blir som trening av kroppen, jeg løfter vekter og derfor har jeg flat mage og stram rumpe. Noen vil kanskje se på det som overfladisk, jeg trives med å ta vare på meg selv på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...