Gå til innhold

Hva gjør du med seksuelle meldinger du får her inne på kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen gang motat uønskede seksuelle meldinger privat her på kg? Og i så tilfelle, rapporterte du? Lot du det bare gå upåvirket eller gav du avslag med å skrive tilbake til vedkommende? 

Anonymkode: ca42a...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NoDiablo

Ikke denne mannen, nei. Går vel helst motsatte veien, tenker jeg. Om jeg hadde funnet det påtrengende og ekkelt hadde jeg selvsagt blokkert og rapportert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver rett ut hva jeg mener om det og spør hvilken rett de har til å kontakte meg. 

Anonymkode: bada7...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager collage ut av de, printer de ut og bruker i et voodoo rituale.. (neida).. :sjenert:

Personlig synes jeg det er sært at jeg med kanskje den styggeste avataren her  pånkg får noen slike meldinger, kanskje spesielt etter å ha skrevet i veldig uskyldige tråder på klesforumet.. Sier sitt om lavmålet!!  Hadde jeg vært mann hadde jeg heller stukket penisen inn i en sirkelsag enn å stupt så lavt i utgangspunktet som å sende slike meld til andre. 

Skjeldent jeg gidder å respondere i det hele tatt, men setter sånne brukere ofte på ignorer. De kommer aldri med noe interessant utenom runketråder uansett. De klarer jeg meg veldig fint uten.

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NoDiablo
skreppamedleppa skrev (4 minutter siden):

Personlig synes jeg det er sært at jeg med kanskje den styggeste avataren her  pånkg får noen slike meldinger

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det har jeg fått noen ganger. Jeg bare ignorerer de.

Blir helt oppgitt da. Hvorfor er menn så desp at de gidder å sende sex-meldinger til random damer på KG liksom...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri rapportert eller ignorert. Jeg syns nesten det er litt fascinerende jeg, på et psykologisk plan, for jeg kan ikke fatte og begripe at de noen gang har fått en positiv respons, eller at de noen gang har fått noen til sengs. Det ser jo ut som om den som skriver hører hjemme bak noen låste dører for nivået er skremmende lavt. 

Men tydelig at noen liker den oppmerksomheten her inne også. All oppmerksomhet er tydeligvis godt mottatt uansett på hvilket apestadie den er på. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler bare av de. Gidder ikke bruke energi på å rapportere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (1 time siden):

Jeg lager collage ut av de, printer de ut og bruker i et voodoo rituale.. (neida).. :sjenert:

Personlig synes jeg det er sært at jeg med kanskje den styggeste avataren her  pånkg får noen slike meldinger, kanskje spesielt etter å ha skrevet i veldig uskyldige tråder på klesforumet.. Sier sitt om lavmålet!!  Hadde jeg vært mann hadde jeg heller stukket penisen inn i en sirkelsag enn å stupt så lavt i utgangspunktet som å sende slike meld til andre. 

Skjeldent jeg gidder å respondere i det hele tatt, men setter sånne brukere ofte på ignorer. De kommer aldri med noe interessant utenom runketråder uansett. De klarer jeg meg veldig fint uten.

 

Tja, du ligner litt David Bowie en viss periode av livet hans så du skal ikke se bort fra at det kommer noe snusk fra meg en eller annen gang:laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ignorerer. Om samme person fortsetter så blokkerer jeg vedkommende. Enkelt og greit.

Anonymkode: cee96...945

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du noen gang motat uønskede seksuelle meldinger privat her på kg? Og i så tilfelle, rapporterte du? Lot du det bare gå upåvirket eller gav du avslag med å skrive tilbake til vedkommende? 

Anonymkode: ca42a...68b

Jeg sletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ava+, skrev (3 timer siden):

Ja, det har jeg fått noen ganger. Jeg bare ignorerer de.

Blir helt oppgitt da. Hvorfor er menn så desp at de gidder å sende sex-meldinger til random damer på KG liksom...

Har opplevd å få sexmeldinger på mobilspillet «Wordfeud» - da kan du tenke deg nivået av sosiale antenner på enkelte....

Anonymkode: e594c...b7e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har opplevd å få sexmeldinger på mobilspillet «Wordfeud» - da kan du tenke deg nivået av sosiale antenner på enkelte....

Anonymkode: e594c...b7e

Hjelpes...alle sosiale antenner må være fullstendig knekt😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletter og ignornerer. 

Anonymkode: d75d3...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har du noen gang motat uønskede seksuelle meldinger privat her på kg? Og i så tilfelle, rapporterte du? Lot du det bare gå upåvirket eller gav du avslag med å skrive tilbake til vedkommende? 

Anonymkode: ca42a...68b

Ignorerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har du noen gang motat uønskede seksuelle meldinger privat her på kg? Og i så tilfelle, rapporterte du? Lot du det bare gå upåvirket eller gav du avslag med å skrive tilbake til vedkommende? 

Anonymkode: ca42a...68b

Jeg rapporterer ikke. Men jeg gjør mennene høflig oppmerksom på at slik forsøk på kontakt ikke er tillatt på KG. Og samtlige menn er høflige tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...