Gå til innhold

Føler du at du er fattig eller rik?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen ganger tenker jeg at jeg har så mye penger at jeg ikke klarer bruke dem opp. Men jeg har ikke lov til å klage?

Anonymkode: 76d51...de6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest laPistola

Har ikke lov til og klage på hva?andre ting i livet, eller utfordringen med og klare og bruke opp pengene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fattig. Har alltid levd slik, og kommer ikke til å rekke å spare meg opp til noe spesielt heller. 

Anonymkode: 1f3dd...a61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rik økonomisk men fattig i livet da jeg aldri har opplevd å bli elsket av noen,

Anonymkode: 0916a...23b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattig, men skal klare å komme meg ut av fattigdommen. 

Anonymkode: 0123a...e9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg egentlig ganske rik. Jeg har en helt ok inntekt, men også lave utgifter grunnet arv og lite lån. Mannen min har høy inntekt og familien har mye verdier. Kan kjøpe meg det meste jeg ønsker.

Hadde jeg hatt mer penger hadde det ikke endret livet mitt mye.

Anonymkode: 01806...a36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rik, men ikke på penger. Har det så bra som jeg overhodet kan ha det.

Jeg kan faktisk ikke komme på en eneste negativ ting.

Anonymkode: 8ec84...7ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel fattig men føler meg ikke fattig. Er så lei av labels. Som om det er noe stort å se at steinen er grå eller at asfalten er hard. Bare hold kjeft, liksom. La meg leve livet mitt. Enkelte har behov for å dytte det på andre. Har hørt mange fortelle meg at jeg er fattig og arbeiderklasse. Javel? Du er feit og har majonesflekk på genseren din. 

Anonymkode: 86b67...363

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattig etter norsk standard 😄 Nei men jeg klarer meg, og har det bra sammenlignet med mange. Man kan jo klage, men man må jo tenke på at penger er faktisk ikke alt. Skulle gjerne hatt mer penger, og det er ikke feil det heller. Men du, hvordan er det et problem at du ikke får brukt opp pengene dine? du kan alltids bruke dem på veldedighet, familie osv? Litt usikker på hva du mener.

Anonymkode: ca7fb...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rik på gods og gull, men klarer meg fint. Setter tæring etter næring.

Har en flott familie, så føler meg rik på den måten.

Anonymkode: 77f6b...048

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken eller.

Anonymkode: 0f0ad...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg er rik økonomisk men fattig i livet da jeg aldri har opplevd å bli elsket av noen,

Anonymkode: 0916a...23b

Er du lykkelig? 

Anonymkode: b6e72...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg eier hverken hus, bil eller hytte men føler meg heldig som er født og oppvokst i Norge. Jeg har jobb, mat på bordet og tak over hodet. Frisk er jeg og.

Selv om jeg nærmer meg 40, er singel og barnløs føler jeg ikke at jeg kan klage på noen ting. Så ja  jeg føler meg rik. 

Anonymkode: cc863...e8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener bare litt over 200.000 i året, men føler meg rik. Jeg er jo norsk. Har tak over hodet og mat på bordet. Da kan jeg ikke være fattig. Er veldig taknemlig for at jeg er norsk. Har ingenting å klage på.

Anonymkode: 83500...b58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 22.08):

Jeg eier hverken hus, bil eller hytte men føler meg heldig som er født og oppvokst i Norge. Jeg har jobb, mat på bordet og tak over hodet. Frisk er jeg og.

Selv om jeg nærmer meg 40, er singel og barnløs føler jeg ikke at jeg kan klage på noen ting. Så ja  jeg føler meg rik. 

Anonymkode: cc863...e8d

Hvilket liv lever vennene dine da? Hva har dere felles?

Anonymkode: e0e77...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har litt iver en mill til samnen i inntekt og lite lån men føler meg som under middelklasse. 

Anonymkode: cd51b...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ikke rik, men føler at vi absolutt har god råd og kan kjøpe oss det vi ønsker og reise på ferien vi ønsker. Men er ikke sånn at vi ikke trenger å tenke økonomi og se på priser.

Men føler meg absolutt rik når jeg tenker på livet jeg lever, familien og venner jeg har rundt meg ❤️

Anonymkode: b0866...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hva man mener med rikdom. Hvis man mener det kan måles i gods, gull, fete biler og smellvakker kone så føler jeg meg rik.

Anonymkode: ab44f...75c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk opp for meg at jeg er rik når jeg tok meg selv i å sortere fra dyrest til billigst på finn og webshops.

Kan handle det meste jeg har lyst på i hverdagen innenfor rimelighetens grenser uten å kikke på prisen først.

Anonymkode: 770f5...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...