Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2022


Amatariel

Anbefalte innlegg

Skravletråd for alle med termin i januar og februar 2022 pregnsmiley.gif.9a69713933c480c73ec4e17f8bd8b117.gif

Håper mange forventningsfulle mammaer finner veien inn hit og skravler om alt og ingenting i de spennende månedene som kommer!

Under her følger en oversiktsliste over oss. Skriv inn deres info i eget innlegg, så fyller jeg dere inn her (etter termindato) goldstar.gif.6b5fa642da233415bb4ce1c9ac7a6d89.gif
Tinapusa - B1 - termin 3. januar - født 26. desember :babyjente: 
Malani - B2 - termin 4. januar :babygutt:
Anonymous91 - B3 - termin 6. januar - født 7. januar 
Saloni - B1 - termin  6. januar - født 12. januar 
:babyjente: 
Hergre - B1 - termin 9. januar
MilliMe - B1 - termin 9. januar

LilleK - B1 - termin 9. januar 
:babyjente:
Pippien- B2/3 - termin 12. januar - født 17. desember :babyjente::babygutt: 
Parv - B2 - termin 12. januar - født 21. desember :babygutt:
Kugres - B1 - termin 12. januar  :babygutt: 
Mellifluous - B1 - termin 17. januar :babyjente:
Fhuzzy - B1 - termin 20. januar - født 14. januar :babyjente:
Solina - B1 - termin 20. januar - født 13. januar :babyjente:
Brimi - B1 - termin 20. januar - født 14. januar :babyjente:
Eira2020 - B1 - termin 21. januar - født 19. januar :babyjente:
Deprim - B2 - termin 22. januar
Monroe927 - B2 - termin 23. januar - født 26. januar :babygutt:
24aa - B1 - termin 24. januar :babyjente:
Amatariel - B4 - termin 25. januar - født 29. januar :babyjente:
Mar89 - B2 - termin 28. januar  :babyjente:
Smillykke - B2 - termin 30. januar
Sai - B1 - termin 2. februar :babygutt:
Isabel94 - B1 - termin 2. februar - født 17. februar :babyjente:
Taletrengt - B3/4 - termin 3. februar
Påske-egget - B2 - termin 3. februar - født 2. februar  
:babyjente:
Ylse - B2 - termin 7. februar
Magenta - B1 -  termin 7. februar - født 10. februar 
:babyjente:
Theziken - B1 - termin 9. februar - født 18. januar :babyjente:
Mammahjarte - B2 - termin 10. februar
Pm07 - B1 - termin 13. februar - født 18. februar 
:babygutt:
AnanasPåTaco - B1 - termin 13. februar - født 4. februar :babygutt:
Jadasikkert29 - B2 - termin 14. februar
Masari - B1 - termin 14. februar

Sullamitt - B1 - termin 22. februar :babygutt: 
Pinkprincess - B1 - termin 25. februar
Elsoo - B2 - termin 25. februar - født 14. februar 
:babygutt: 
Dame1989 - B1 - termin 26. februar - født 12. februar :babyjente:
Frksabben - B1 - termin 26. februar
SoftKitty - B1 - termin 28. februar - født 27. februar 
:babyjente:

Vi kan putte inn :babygutt: og :babyjente: når vi evnt. vet hvilket kjønn vi venter.

Endret av Amatariel
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@hegre @MilliMe @Pippien @MissB - Sommerfuul mistet dessverre spiren sin og termintråden hun opprettet vil bli slettet/låst. Jeg har derfor opprettet denne tråden som jeg håper vi alle skal holde oss fast i helt til utgangen av februar til neste år 🤞

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg krysser også fingrene her! Har prøvd på nr 2 siden høsten 2017. Ble gravid 31.10.18, men mistet i uke 17😢. Ble også gravid i august 2020, men mistet i uke 6. Nå har jeg vært gjennom to avbrutte IVF-forsøk, og det var i forbindelse med det siste forsøket jeg ble gravid naturlig. Fikk beskjed om at jeg ikke skulle kaste bort det ene egget som hadde modnet, og skulle sette eggeløsningsprøyten. Og det fungerte! Så nå er jeg veldig spent på ultralyden 20. mai😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det er lang prøvetid Pippien! Så godt det klaffet nå 🥰

Vi startet prøvingen i mai i fjor, så føler det har vært et langt år. Hadde en MA i sommer i uke 9 også, så var så nedtur å bli gravid så fort og så holdt det ikke, og gå igjennom måned etter måned uten klaff. Har vært involvert i Medicus og vært der nesten hver måned for oppfølging av enkel stimuli (bl.a ovitrelle).
Utrolig trist å høre at du mistet i uke 17. Det skulle ikke vært lov! Å miste er trist uansett, men så sent er selvfølgelig ekstra hardt (jeg har hatt abort i uke 14, så kan forstå det litt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå har jeg også snublet meg inn her :vinke: Som du vet @Amatariel ligger vi jo helt likt:

 Eira2020 - B1 - termin 21. januar 🥳

Endret av Eira2020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (13 timer siden):

Skravletråd for alle med termin i januar og februar 2022 pregnsmiley.gif.9a69713933c480c73ec4e17f8bd8b117.gif

Håper mange forventningsfulle mammaer finner veien inn hit og skravler om alt og ingenting i de spennende månedene som kommer!

Under her følger en oversiktsliste over oss. Skriv inn deres info i eget innlegg, så fyller jeg dere inn her (etter termindato) goldstar.gif.6b5fa642da233415bb4ce1c9ac7a6d89.gif
Hergre - B1 - termin 9. januar
MilliMe - B1 - termin 9. januar
Pippien- B2- termin 12. januar
MissB - B1 - termin 13. januar 
Amatariel - B4 - termin 21. januar

Anonymous91 - B3 - termin 6 januar 
 

Vi kan putte inn :babygutt: og :babyjente: når vi evnt. vet hvilket kjønn vi venter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg gjorde riktig.  Men satt meg inn med termin 6januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eira2020 skrev (1 time siden):

Hei! Nå har jeg også snublet meg inn her :vinke: Som du vet @Amatariel ligger vi jo helt likt:

 Eira2020 - B1 - termin 21. januar 🥳

Jaa gøøøy med noen med helt den samme terminen. Selv om vi vet når EL var så blir det interessant å se om vi blir flyttet noen veier på UL etterhvert.

Anonymous 91 skrev (1 time siden):

Vet ikke om jeg gjorde riktig.  Men satt meg inn med termin 6januar

Trenger ikke kopiere listen. Jeg oppdaterer hovedinnlegget helt først :) Veldig greit med en oversikt der, så bruker vi tråden forøvrig til skravling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 minutt siden):

Jaa gøøøy med noen med helt den samme terminen. Selv om vi vet når EL var så blir det interessant å se om vi blir flyttet noen veier på UL etterhvert.

Trenger ikke kopiere listen. Jeg oppdaterer hovedinnlegget helt først :) Veldig greit med en oversikt der, så bruker vi tråden forøvrig til skravling.

Ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 minutter siden):

Jaa gøøøy med noen med helt den samme terminen. Selv om vi vet når EL var så blir det interessant å se om vi blir flyttet noen veier på UL etterhvert.

Ja, enig! Det blir spennende etterhvert å få vite noe mer eksakt ja 👏🏼 Begynner å gå mer og mer opp for meg nå dette! Glad det var helg da vi oppdaget det 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (41 minutter siden):

@Lillek - jeg flyttet deg inn hit og la deg til i oversikten 😊

Supert, takk😀 Dette blir koselig og spennende!!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så morsomt at det er så mange her inne som har fått posetiv test nå! Så fint å kunne følge hverandre framover🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg også veldig til å følge alle her inne framover nå og krysser fingrene for oss alle🤞  Spesielt godt å kunne prate her inne og kanskje få noen tips etterhvert da alt er helt nytt for meg 😇

Endret av MilliMe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som skal på tidlig UL og har fått time til dette...? Jeg har nettopp snakket med Medicus og det blir 9. juni på meg. (8+1) Skrekkblandet fryd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (43 minutter siden):

Noen flere som skal på tidlig UL og har fått time til dette...? Jeg har nettopp snakket med Medicus og det blir 9. juni på meg. (8+1) Skrekkblandet fryd!

Jeg skal 27 mai allerede, da er jeg 7+6. Grugleder meg!! Det blir min aller første ultralyd noen sinne😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillek skrev (14 minutter siden):

Jeg skal 27 mai allerede, da er jeg 7+6. Grugleder meg!! Det blir min aller første ultralyd noen sinne😀

Oi så spesielt! Da jeg jeg tro du er spent ja. Det er jo selvfølgelig jeg også, men vet litt mer hva jeg går til med tanke på at dette blir min (-telle-).... 14. ultralyd noensinne. Dèt er sykt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ultralyd neste uke og kjenner at jeg gruer meg litt🙁 Redd for at noe er galt, og at jeg får beskjed om at det vil ende i en sa.

På den andre siden, og som holder meg litt oppe, er at jeg går på medisiner slik at det skal være et bedre utgangspunkt for at spiren skal fortsette å utvikle seg. Så da er jeg bekymret for at jeg skal få beskjed om å kutte medisinene🙈

Så mange tanker!🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en vanskelig tid ja @Pippien :troest: Man er jo så glad for å være gravid, samtidig så redd. Har du opplevd å miste før? Satser på at uvitenheten er det verste, og at når du kommer på sjekken i neste uke så løftes hundre kilo av skuldrene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallå! 👋🏻 

Termin 23. januar, B1 🥳 jeg har lastet ned flere apper, og de veksler mellom 22. og 23., men det vil vel bli bekreftet eller justert ved et tidspunkt uansett. Jeg er heller ikke 100 % sikker på eggløsning da jeg ikke slår ut på EL-tester. Apropos - hvilken app bruker og anbefaler dere?

Kjenner jeg har vanskelig for å tro helt på dette enda 🙈 men krysser fingre og tær for at det skal holde helt inn! Har prøvd i ett år (minus 1 syklus grunnet jobbytte), har hatt lange sykluser. Men letrozol gjorde jobben på første forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...