Gå til innhold

Tenker du over hvor mye vondt du påfører mennesker med kommentarene og holdningene dine?


Kinksten

Anbefalte innlegg

Mange trenger litt kink-shaming av og til. 
Voksne menn som tenner på å ha på seg bleie trenger å få høre " usj" en gang i blandt ass.

Anonymkode: 485d5...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
On 5/10/2021 at 9:12 AM, ABM said:

Du angriper en bruker som Anonym, vil oppfordre deg til å skrive det samme med profilen din. Bamseklemmer har i det minste baller til å skrive med profilen sin, i mine øyne blir dette innlegget ditt patetiskt!

Nå veit jeg det er ulovlig å diskutere personer her på KG, men jeg syns det er fint at han deler sine meninger. Hun som kritiserte han er lite gjennomtenkt. Han tar seg tid til å lære andre mindre erfarne menn hva de burde gjøre.

Kanskje det kan virke litt for mye for dere damer, selv så syns jeg det blir litt spesielt også. Men det er sånn han er, det er det han har opplevd suksess med, og han bringer mangfold inn i diskusjoner.

Blir litt for dumt å klage over at menn bare knuller og ikke bryr seg om damas behov (sånne som meg), og så klage over at menn som Bamseklemmer finnes. 

Håper admin lar denne stå for jeg prøver si noe positivt

Endret av RehabilitertIncel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppdratt til at om man ikke har noe fint å si, så lar man være. Unntaket er når man gjør større skade ved å tie enn å tale. Så ja, jeg veier ordene mine tungt. 

Men jeg ser at det skrives utrolig mye stygt her inne, og jeg håper ikke at flertallet av nordmenn er sånn som den gjennomsnittlige AB her på KG, for da tror jeg ikke det er håp, rett og slett. 

Anonymkode: d3279...385

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (24 minutter siden):

Nå veit jeg det er ulovlig å diskutere personer her på KG, men jeg syns det er fint at han deler sine meninger. Hun som kritiserte han er lite gjennomtenkt. Han tar seg tid til å lære andre mindre erfarne menn hva de burde gjøre.

Kanskje det kan virke litt for mye for dere damer, selv så syns jeg det blir litt spesielt også. Men det er sånn han er, det er det han har opplevd suksess med, og han bringer mangfold inn i diskusjoner.

Blir litt for dumt å klage over at menn bare knuller og ikke bryr seg om damas behov (sånne som meg), og så klage over at menn som Bamseklemmer finnes. 

Håper admin lar denne stå for jeg prøver si noe positivt

Hadde jeg blitt singel og ønsket en elsker ville en mann som @Bamseklemmer vært akkurat hva jeg var ute etter. En som bare knuller og ikke bryr seg om å tilfredsstille kvinnen håper jeg at jeg er moden nok til å luke ut før det ble noe, men det hadde iallefall ikke blitt mer enn en gang. Det hadde vært meningsløst å ha en elsker for å nyte sex, og så ikke nyte det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
6 minutter siden, Trolltunge said:

Hadde jeg blitt singel og ønsket en elsker ville en mann som @Bamseklemmer vært akkurat hva jeg var ute etter. En som bare knuller og ikke bryr seg om å tilfredsstille kvinnen håper jeg at jeg er moden nok til å luke ut før det ble noe, men det hadde iallefall ikke blitt mer enn en gang. Det hadde vært meningsløst å ha en elsker for å nyte sex, og så ikke nyte det. 

Ja absolutt. Men jeg har hatt suksess med mine FF hvor jeg bare knuller livsskiten ut av de. De klager over at de blir så kåte og sånt. Så jeg gir faen egentlig. Heldigvis er dette unge, uerfarne jenter i 20årene. De veit ikke bedre  😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RehabilitertIncel skrev (45 minutter siden):

Nå veit jeg det er ulovlig å diskutere personer her på KG, men jeg syns det er fint at han deler sine meninger. Hun som kritiserte han er lite gjennomtenkt. Han tar seg tid til å lære andre mindre erfarne menn hva de burde gjøre.

Kanskje det kan virke litt for mye for dere damer, selv så syns jeg det blir litt spesielt også. Men det er sånn han er, det er det han har opplevd suksess med, og han bringer mangfold inn i diskusjoner.

Blir litt for dumt å klage over at menn bare knuller og ikke bryr seg om damas behov (sånne som meg), og så klage over at menn som Bamseklemmer finnes. 

Håper admin lar denne stå for jeg prøver si noe positivt

Det gjorde du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, RehabilitertIncel said:

Ja absolutt. Men jeg har hatt suksess med mine FF hvor jeg bare knuller livsskiten ut av de. De klager over at de blir så kåte og sånt. Så jeg gir faen egentlig. Heldigvis er dette unge, uerfarne jenter i 20årene. De veit ikke bedre  😂

Hvor gammel er du selv?

Anonymkode: 49d14...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor gammel er du selv?

Anonymkode: 49d14...44e

50 årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinksten skrev (På 8.5.2021 den 9.02):

I dette forumet er det fryktelig mange diskusjoner som går på det moralske, f.eks hvilken typen sex man liker eller hvor gammel partner/seksualpartner kan være. 1)Mange tar på seg rollen som moralpoliti, som om det behøves et ekstra sett regler fordi Norges Lover ikke er dekkende. Nå tenker jeg de fleste bare tenker at de deler meningen sin, at det handler om ytringsfrihet og at intensjonen slettes ikke er å påvirke andres liv negativt. 

2)Men: Reflekterer du særlig over hvordan du med dine kommentarer og uttalelser kan gjøres andres liv dårligere? Man vet jo oftest svært lite om mottageren av det budskapet man sender ut. Det kan være at de er usikre, at de sliter med lav selvtillit eller at de har psykiske lidelser eller angst. Det er jo så klart veldig mange oppegående og normale mennesker på et sånt forum også, men samtidig, det er vel kanskje ikke de med rakest rygg, som føler 3)seg mest trygg på seg selv, som har et behov for å spørre totalt ukjente mennesker, som ikke vet noe som helst om hverdagen deres, om råd. 

4)Så når du sier at det er "æsj" med en type sex, eller at det er helt uakseptabelt med en viss aldersforskjell i et forhold, hvor mye tenker du over at det kan bety at mottager av budskapet gjør valg i livet sitt, som gjør den personen mer lykkelig. Og med det vi vet om hvordan nettsamfunn kan påvirke psyken til folk - i ytterste konsekvens kan jo de valgene føre til ulykkelige liv, depresjoner og selvmord. Er det virkelig verdt å ta den risikoen, bare for å tvinge et sett moralske leveregler på andre? 

Så lenge begge parter er voksne og bevisste, de vi alle har valgt til å styre landet sier det er lovlig - hvorfor skulle det ikke være greit da? Jeg håper dette innlegget kan få noen til å reflektere over hvorfor de på død og liv skal stå med pekefingeren og legge skam på andres liv. Se på alt det som ligger bak oss, som nå virker helt tullete å gjøre skammelig, men som man gjorde for ikke så lenge siden - alt i fra miniskjørt og homofili.

Det viktigste er jo at folk tar de valgene som gjør de selv lykkelige. 

1) Ja det er meg. 

2) Ja, det er derfor jeg er moralpolitiet. Jeg reflekterer sterkt over negative konsekvenser av ytringer og handlinger. Når det er sagt, så påpeker jeg jo nettopp det som du I punkt 1 nevner, at lover/regler ikke dekker dette, samt at jeg opplyser andre om konsekvenser av deres ord som du peker på i punkt 2. 

3) det er vel disse jeg ofte tar siden til, og deler synspunkter med. 

4) sjelden jeg sier æsj, men aldersforskjell kan ha negative konsekvenser. Da vil jeg påpeke dette. Fordi konsekvensen kan være død og liv seinere. Vanskelig å trekke frem noe relevant, når tråden som er laget i seg selv er så "Ca" dvs.. I skyene, dvs ukonkret. 

Det ligger litt I kortene, at mye som skrives kan feiltolkes. En pekefinger kan peke med kjærlighet på ting man ikke vil høre. Det er foreksempel negative sider ved homofili, men jeg syns det er helt greit at folk er homofile, og kunne ikke brydd meg mindre om hvem folk velger som partnere. 

Anonymkode: 496ef...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (3 timer siden):

Blir litt for dumt å klage over at menn bare knuller og ikke bryr seg om damas behov (sånne som meg), og så klage over at menn som Bamseklemmer finnes. 

Håper admin lar denne stå for jeg prøver si noe positivt

Det positive med dette er at du tar selvkritikk, du burde så absolutt blitt mere flink med damer, så har du fått bedre utbytte enn bare utløsning. Jeg har bestandig elsket en kvinne på en slik måte, at hun har lyst til mere en annen gang. jeg har knapt et eneste ONS. Sex skal jo først og fremst være hyggelig, og når vi begge har det hyggelig blir det jo bare kos og gøy.

For å bli en god elsker som damer higer etter, bør du se litt på omsorgen din. Omsorg er den viktigste faktoren du trenger, begynn å tenke litt på den... den deilige sexen kommer av seg selv når man føler tilhørighet til noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (2 timer siden):

Hadde jeg blitt singel og ønsket en elsker ville en mann som @Bamseklemmer vært akkurat hva jeg var ute etter. En som bare knuller og ikke bryr seg om å tilfredsstille kvinnen håper jeg at jeg er moden nok til å luke ut før det ble noe, men det hadde iallefall ikke blitt mer enn en gang. Det hadde vært meningsløst å ha en elsker for å nyte sex, og så ikke nyte det. 

Som elsker kunne jeg nok ha fungert... Men jeg hadde vært i himmelen bare å ha tatt en kopp kaffe sammen med deg. Du virker så positiv, nøytral og har stor forståelse på ting. Vi har nok hatt mye å snakke om, det har iallfall ikke blitt kjedelig🤭

For å ikke avspore må jeg jo si at jeg blir lei meg når noen påstår og lyver om ting om meg. Jeg oppfordret en bruker å finne noe negativt som jeg har skrevet om brukere her på forumet? han fant ikke en dritt... Jeg er faktisk positiv og glad hele tiden, men jeg blir smittet av negativitet. IRL har jeg kuttet ut negative venner pga det. Det blir jo så mye bedre atmosfære av det, og det er nok det jeg prøver på her inne også..

Har jeg trampet på noen tær her inne?  si ifra da vel, jeg står parat for å be om unnskyldning og ei forklaring🧡

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (3 timer siden):

Ja absolutt. Men jeg har hatt suksess med mine FF hvor jeg bare knuller livsskiten ut av de. De klager over at de blir så kåte og sånt. Så jeg gir faen egentlig. Heldigvis er dette unge, uerfarne jenter i 20årene. De veit ikke bedre  😂

Tar du meg for den jeg er, så tar jeg deg for den du er... Men er det ikke bedre å behandle kvinner som mennesker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Som elsker kunne jeg nok ha fungert... Men jeg hadde vært i himmelen bare å ha tatt en kopp kaffe sammen med deg. Du virker så positiv, nøytral og har stor forståelse på ting. Vi har nok hatt mye å snakke om, det har iallfall ikke blitt kjedelig🤭

For å ikke avspore må jeg jo si at jeg blir lei meg når noen påstår og lyver om ting om meg. Jeg oppfordret en bruker å finne noe negativt som jeg har skrevet om brukere her på forumet? han fant ikke en dritt... Jeg er faktisk positiv og glad hele tiden, men jeg blir smittet av negativitet. IRL har jeg kuttet ut negative venner pga det. Det blir jo så mye bedre atmosfære av det, og det er nok det jeg prøver på her inne også..

Har jeg trampet på noen tær her inne?  si ifra da vel, jeg står parat for å be om unnskyldning og ei forklaring🧡

Nei det hadde helt sikkert ikke blitt kjedelig. 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
1 hour ago, Bamseklemmer said:

Det positive med dette er at du tar selvkritikk, du burde så absolutt blitt mere flink med damer, så har du fått bedre utbytte enn bare utløsning. Jeg har bestandig elsket en kvinne på en slik måte, at hun har lyst til mere en annen gang. jeg har knapt et eneste ONS. Sex skal jo først og fremst være hyggelig, og når vi begge har det hyggelig blir det jo bare kos og gøy.

For å bli en god elsker som damer higer etter, bør du se litt på omsorgen din. Omsorg er den viktigste faktoren du trenger, begynn å tenke litt på den... den deilige sexen kommer av seg selv når man føler tilhørighet til noen...

Jeg viser jo omsorg på min måte, men når jeg har sex er jeg huleboer sorry!

1 hour ago, Bamseklemmer said:

Tar du meg for den jeg er, så tar jeg deg for den du er... Men er det ikke bedre å behandle kvinner som mennesker?

Som sagt; de jentene har vært positivt overrasket over at jeg har rå seksuell energi. Jeg behandler de med respekt, men som sagt jeg er en huleboer når jeg har sex. Har snakket mye med en eldre venninne om de erfaringene mine, og jeg hadde lenge dårlig samvittighet for at jeg ofte bare kjørte på. Men hun sa rett ut at med mindre de sier nei verbalt eller fysisk, så er det ikke mitt problem å tenke på. Og så nevnte hun fint at hvis jenta koker og er glodvarm så er hun kåt. Altså de to jentene lå hele natta og var varme og søkk våte. Så jeg føler ikke at jeg var så veldig på bærtur med de jentene. Hun ene ville ha meg som elsker etter at hun fant ut at jeg ikke ville ha kjæreste, men jeg måtte trekke meg vekk fra hele greia for jeg ble helt spinnvill og klarte ikke tenke på noe annet enn sex 😂 

Jeg viser omsorg for de men på helt andre måter. I senga så mister jeg all rasjonalitet og blir huleboer. Det er dessverre bare sånn jeg er. I begynnelsen så pleide jeg å ta det med ro, men etterhvert ble jentene kåte sekundet jeg gikk inn i leiligheten deres. De visste hva som kom. Så tiden jeg trengte for å varme de opp gikk mot null

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trollmannen
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Som elsker kunne jeg nok ha fungert... Men jeg hadde vært i himmelen bare å ha tatt en kopp kaffe sammen med deg. Du virker så positiv, nøytral og har stor forståelse på ting. Vi har nok hatt mye å snakke om, det har iallfall ikke blitt kjedelig🤭

For å ikke avspore må jeg jo si at jeg blir lei meg når noen påstår og lyver om ting om meg. Jeg oppfordret en bruker å finne noe negativt som jeg har skrevet om brukere her på forumet? han fant ikke en dritt... Jeg er faktisk positiv og glad hele tiden, men jeg blir smittet av negativitet. IRL har jeg kuttet ut negative venner pga det. Det blir jo så mye bedre atmosfære av det, og det er nok det jeg prøver på her inne også..

Har jeg trampet på noen tær her inne?  si ifra da vel, jeg står parat for å be om unnskyldning og ei forklaring🧡

Jeg var kanskje litt for sint her inne mot deg beklager det men har opplevd å ha sett hvordan faren min fullstendig kollapset etter at mamma var utro og jeg fikk inntrykket av at du nøt det faktumet at ektemenn (ikke de som manipulerer eller mishandler) ble ødelagt og ga deg faen i konsekvensene men jeg ble bare litt forbanna på måten du uttrykte deg på.

Jeg lot sinne ta litt overhånd der men jeg kjente meg rett og slett provosert av din væremåte her inne.

 

Endret av trollmannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

RehabilitertIncel skrev (7 timer siden):

Jeg viser jo omsorg på min måte, men når jeg har sex er jeg huleboer sorry!

Som sagt; de jentene har vært positivt overrasket over at jeg har rå seksuell energi. Jeg behandler de med respekt, men som sagt jeg er en huleboer når jeg har sex. Har snakket mye med en eldre venninne om de erfaringene mine, og jeg hadde lenge dårlig samvittighet for at jeg ofte bare kjørte på. Men hun sa rett ut at med mindre de sier nei verbalt eller fysisk, så er det ikke mitt problem å tenke på. Og så nevnte hun fint at hvis jenta koker og er glodvarm så er hun kåt. Altså de to jentene lå hele natta og var varme og søkk våte. Så jeg føler ikke at jeg var så veldig på bærtur med de jentene. Hun ene ville ha meg som elsker etter at hun fant ut at jeg ikke ville ha kjæreste, men jeg måtte trekke meg vekk fra hele greia for jeg ble helt spinnvill og klarte ikke tenke på noe annet enn sex 😂 

Jeg viser omsorg for de men på helt andre måter. I senga så mister jeg all rasjonalitet og blir huleboer. Det er dessverre bare sånn jeg er. I begynnelsen så pleide jeg å ta det med ro, men etterhvert ble jentene kåte sekundet jeg gikk inn i leiligheten deres. De visste hva som kom. Så tiden jeg trengte for å varme de opp gikk mot null

Den venninna di er inne på noe, og det finnes faktisk kvinner som elsker "huleboere" som gir røff sex. Typisk sånn søndagskåte fyllesyke kvinner har jeg erfart, og som oftes er frustrert og litt forbannet at de ikke fikk pult den helga. Jeg har fått høre at jeg var for snill pga for mye omsorg, for de vil bli dominert og pult hardt for å få ut den frustrerende kåtheten.

Så ja, de finnes. Jeg tror bare at du er litt dårlig til å formulere deg i tekst, så det er derfor du blir misoppfattet som en mann uten hjerte. Du viser jo omsorg på din måte, og så lenge kvinnene elsker deg for den du er har du ingenting å frykte. Jeg "friskmelder" deg... så skjønner du hva jeg mener🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollmannen skrev (7 timer siden):

Jeg var kanskje litt for sint her inne mot deg beklager det men har opplevd å ha sett hvordan faren min fullstendig kollapset etter at mamma var utro og jeg fikk inntrykket av at du nøt det faktumet at ektemenn (ikke de som manipulerer eller mishandler) ble ødelagt og ga deg faen i konsekvensene men jeg ble bare litt forbanna på måten du uttrykte deg på.

Jeg lot sinne ta litt overhånd der men jeg kjente meg rett og slett provosert av din væremåte her inne.

 

Beklagingen er godkjent, og jeg skjønner godt at du har mye sinne i deg...

Jeg nyter ikke sexen for min egen del, jeg liker å gi omorg til de som trenger det. Det er igrunn vanskelig å forstå før du ser en nedbrutt gråtende kvinne foran deg, det er faktisk lokale kvinner som jeg kjenner det er snakk om. Jeg har bare ikke hjerte til å gi faan i en kvinne/venn som er blitt behandlet så dårlig. Jeg er støttende, lytter og gir råd og håp. At det ender opp med sex er nok mere befriende, enn at hun skulle ha vært hjem å fått psykisk eller fysisk juling.

Moren din var nok utro uten mål og mening, og ikke pga av at du har en far som var slem. isåfall bør du ta et oppgjør med henne og ikke med meg. Jeg har selv blitt lurt av gifte kvinner... først sa de at de var single og needy, og om morgenen måtte de pluselig hjem til mann og barn. Det er ikke min feil, det var hun som ikke var ærlig.

Beklagingen din er godkjent, men slutt å ta meg for løgn at jeg behandler kvinner dårlig her inne og IRL. Det har pr dags dato aldri skjedd, og det kommer aldri til å skje. Og jeg kommer bestandig til å støtte og beskytte kvinner mot konemishandlere🙄

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Beklagingen er godkjent, og jeg skjønner godt at du har mye sinne i deg...

Jeg nyter ikke sexen for min egen del, jeg liker å gi omorg til de som trenger det. Det er igrunn vanskelig å forstå før du ser en nedbrutt gråtende kvinne foran deg, det er faktisk lokale kvinner som jeg kjenner det er snakk om. Jeg har bare ikke hjerte til å gi faan i en kvinne/venn som er blitt behandlet så dårlig. Jeg er støttende, lytter og gir råd og håp. At det ender opp med sex er nok mere befriende, enn at hun skulle ha vært hjem å fått psykisk eller fysisk juling.

Moren din var nok utro uten mål og mening, og ikke pga av at du har en far som var slem. isåfall bør du ta et oppgjør med henne og ikke med meg. Jeg har selv blitt lurt av gifte kvinner... først sa de at de var single og needy, og om morgenen måtte de pluselig hjem til mann og barn. Det er ikke min feil, det var hun som ikke var ærlig.

Beklagingen din er godkjent, men slutt å ta meg for løgn at jeg behandler kvinner dårlig her inne og IRL. Det har pr dags dato aldri skjedd, og det kommer aldri til å skje. Og jeg kommer bestandig til å støtte og beskytte kvinner mot konemishandlere🙄


Bare så du veit som han som beklaga til deg kommer fra jeg personlig tok mamma på fersken selv med en annen kar som jeg kjente var bare 15 da og det har gjort at jeg reagerer kraftig på utroskap  og hvis du ikke viste om det er det selvfølgelig ikke din feil.

Men for meg personlig har det gjort at jeg i mange år siden jeg var 15 ikke stolte på kvinner og jeg har ikke snakket med mamma på nesten 16 år.

Jeg personlig var så skeptisk når jeg traff ei som likte meg og turte ikke å date på mange år og har til dags dato ikke prata med mamma siden jeg trua med å ringe barnevernet og fikk bo hos pappa.

Han var en grei kar som ga henne alt og la aldri en hånd på henne og hun forrådte oss begge to, til dags dato når hun sender meg bursdagsmelding får jeg frysninger og har aldri svart på meldingene hennes hun vipser meg tilogmed penger og jeg sender dem altid tilbake.

Bare så du veit hvordan dette kan ødelegge familier og hvilken psykisk innvirkning det kan ha på folk
 

Anonymkode: d4e59...76b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...