Gå til innhold

Tenker du over hvor mye vondt du påfører mennesker med kommentarene og holdningene dine?


Kinksten

Anbefalte innlegg

Cleo88 skrev (10 minutter siden):

Nei. Opplever ikke brukere her som faktiske individer - kun navn på en skjerm. Klarer ikke relatere til x antall AnonymBruker. Lettere med kjente nicks da. Men går ut fra at de bryr seg like lite om hva jeg mener om dem som jeg bryr meg om hva de mener om  "meg" 🤷‍♀️

Sier for øvrig ikke æsj til det folk liker eller tiltrekkes f.eks men klarer sjeldent unngå å påpeke det hvis brukere er uopplyste, formulerer seg dårlig eller bare helt åpenbart kun ser sitt eget perspektiv og ikke skjønner at det finnes flere innfallsvinkler - uavhengig av underforum... 

Føler du/folk seg krenket her på Seksualitetsforumet? 🤔 Hva var motivasjon for tråden? 

 

Trådstarter elsker å krenke andre, men blir krenket selv. Det er merkelig. Ser du på innleggshistorikken hans så skjønner du det... 

Anonymkode: 132ce...e25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 21.48):

 

Endret av Cleo88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleo88 skrev (49 minutter siden):

Kanskje hn har vitenskapelig fundert interesse av sin åpenhjertige trolling om hn da stiller dette påfølgende spørsmålet og greier? Hvordan går det med eksperimentet, ts?

En bruker hvis samtlige innlegg har som fellesnevner å komme med kontroverse utsagn som kan være ment for nettopp å vekke sterke reaksjoner, den blir jo til slutt uten evne til å provosere. Det sitter jo ikke da en person med sterke meninger bak men en troll med en ansamling spenstige stereotypier. Neeei. Gidder ikke sjekke profilen til brukeren. Men takk for forklaringen. 

Jeg mener iallfall at det er stor forskjell på å være kontroversiell og å være et troll. Å være kontroversiell er helt innafor, å være et troll derimot er ikke greit. 

Anonymkode: 132ce...e25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 22.47):

 

Endret av Cleo88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleo88 skrev (2 minutter siden):

Nå burde jeg googlet definisjonen. Det har jeg altså ikke men jeg tenker på troll som noen som finner på historier, eventuelt skriver meninger som ikke nødvendigvis er deres egne men som velges ut med formål om å vekke en eller annen reaksjon. Det MÅ da ikke være kontroverse meninger - kan være så mangt - men en "person/bruker" som gjennomgående og utelukkende kun kommer med utsagn av slik art, den kan vel ikke være autentisk? Jeg kan ha 2-3 kontroverse meninger... Men det er da rart om jeg ALLTID  mener det som objektivt sett vil vekke flkest reaksjoner i den generelle befolkning. 

Neida... Du kan være kontroversiell uten å være troll men mange troll ytrer seg nokså kontroversielt 😬 Utelukker ikke hverandre. 

Sant nok. Uansett så er det også forskjell på kontroverser. For eksempel at en 40 år gammel mann vil ligge med en 14 eller 16 åring.... Det er utrolig spesielt, og i mine øyne fryktelig ekkelt. Det er ikke fordi jeg er i så enormt høy besittelse av moral selv (jeg er flytende på alle områder her i livet), men fordi jeg selv har vært en 16 år gammel jente og vet veldig godt hvor umodne 16-åringer er, selv om de fremstår som modne (noe jeg også gjorde).

For meg sier det veldig mye om en mann at han sikter ned på den alderen. Det handler ikke om at "kvinner er fysisk attraktive når de er unge" (det argumentet er jo forståelig når kvinnen er i begynnelsen av 20-årene, men ikke når en jente er en tenåring), det er snakk om barn i dette tilfellet. Det er derimot noe annet om en 20-åring ligger med en 16-åring. Da er ikke aldersgapet og forskjellen på modenhet så stor, ettersom menn blir senere moden og voksen enn kvinner. Det er mange 20-årige gutter/menn som tenker på samme måte som en 16-årig jente.

Dette var bare ett eksempel. Å forsvare at en mann trår over grenser fordi han "er for kåt til å styre seg" er ikke bare kontroversielt, det er fullstendig idiotisk. Å forklare hvorfor en mann trår over grenser er en ting, men å att på til forsvare det.... Det er tåpelig, og igjen sier det mye om mannen, sannsynligvis tråkker han ofte over grenser selv, og skammer seg ikke over det. Da er det også null stress å ha sex med en ung jente som han kan manipulere og utnytte, ikke sant. 

Anonymkode: 132ce...e25

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cleo88 skrev (17 minutter siden):

Og i disse tilfellene tror jeg ofte du blir trollet ☺️ Klart disse mennene finnes på ekte men trådene om temaet her på KG opprettes vel helst fordi noen  ønsker at DU skal REAGERE. I mange tilfeller går nok ikke trollet bak tråden eller de mest siterte innleggene virkelig rundt og prøver seg på mopedførere men de gnir seg i hendene av at folk faktisk tror på dem. Fem minutter etter troller de om noe helt annet - hovedsaken er at reaksjonene ikke lar vente på seg 😝 

Disse trollene fortjener ikke cred. Ikke fordi de gjør noe galt i å trolle men fordi de er så sensasjonelt lite kreative. Imponer oss! Overbevis halvparten av leserne om noe som i utgangspunktet er høyst usannsynlig 👍👍👍

Ps!/Disclaimer: Jeg troller ikke på KG. Med mindre man regner frekke og litt direkte kommentarer som trolling også. 

Nja, ikke alltid. Mange menn er faktisk eklere og verre enn man skulle trodd. Jeg er overbevist om at mennene som vil ligge med 16-åringer, også går lavere om de får muligheten. Jeg har selv vært ung jente og opplevd at middelaldrende menn legger an på meg, så jeg vet at de finnes. Noen sier noe slikt som "hadde ikke takka nei til sex med en 16-åring men det skjer aldri at en vil spørre, så da skjer det aldri". Bare det i seg selv er jo helt utrolig. 

Disclaimer: jeg troller ofte. Ikke nå, da. 

Anonymkode: 132ce...e25

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva angår aldersforskjell;

Det blir litt for dumt om vi skal passe på at Lars på 45 ikke går inn i en dyp depresjon og tar livet av seg, fordi han ikke får full støtte i å knulle Lise på 16.

Det er ikke sånn at Lars er den eneste med følelser, eller at fordi noe er lovlig så er det greit. 

Anonymkode: 4acfd...977

Dette måtte jo latteliggjøres et mannsdilemma.

Hvorfor skal man si noe støttende til damer som ikke får mann fordi hun sikter for høyt?

Anonymkode: a8b7d...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dette måtte jo latteliggjøres et mannsdilemma.

Hvorfor skal man si noe støttende til damer som ikke får mann fordi hun sikter for høyt?

Anonymkode: a8b7d...b12

Jeg pleier å si nøyaktig det samme til de, de gangene det er de som lager en tilsvarende tråd.

Narsissisme er ut. 

Anonymkode: 4acfd...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg driter ærligtalt om en mann blir buthurt av å få høre at det ikke er godt nok å holde seg innenfor lovverket. Man kan fint være en møkkamann innenfor Norges lover. 

Anonymkode: 4b37b...c5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flertallet av de som svarer i denne tråden tror jeg faktisk er bevisste, i det minste til en viss grad, på hvordan de formulerer seg her inne. Å være ærlig er ikke et problem i seg selv, men mange forsøker hardnakket å påtvinge andre sin egen moral, det syntes jeg er ugreit. At jeg har tråkket feil selv også? Helt klart, det er menneskelig å feile, men det viktigste er jo å prøve å forbedre seg. 

Også er jeg helt bevisst på at jeg ikke skriver under AnonymBruker, slik at jeg faktisk er tvunget til å stå for mitt. I motsetning til veldig mange andre. Hva med å prøve det? 

Sitat

Han blir også svært aggressiv når noen ikke liker BDSM, og han har ved en anledning forsvart et seksuelt overgrep, da ved å presisere at menn noen ganger blir så kåte at de ikke kan styre seg, og at de dermed må unnskyldes. 

Det er vanskelig å begripe, etter all presiseringen jeg gjorde der, at noen enda tolker dette på denne måten. La meg dra en parallell; Om noen dreper et annet menneske i sjalusi, så kan man forstå at sjalusi er en utløsende faktor. Det betyr ikke at man mener det er en akseptabel grunn for å drepe 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer for min del ikke til å la være å påpeke at eldre menn bør la unge jenter/kvinner få lov til å slippe ubehagelige opplevelser med å bli ansett og behandlet som seksuelle objekter for å ikke krenke selvfølelsen til gamle gubber som burde ha lært å oppføre seg ok mot andre. For min del er det ubehaget altfor mange unge kvinner må oppleve på grunn av ufine menn, og må starte sitt seksuelle liv med, mer viktig å slå ned på enn å stryke gamle rovdyr med hårene. Fordi slikt ødelegger så mye for så mange unge kvinner. Dermed også for mange menn, som må veie opp for slikt og leve med kvinner som er blitt utrygge av slike opplevelser. 

Jeg liker kardemommebyloven. Alt som er innafor den er helt greit for meg, men jeg holder ikke kjeft når noen krever å få oppføre seg på måter som plager andre. Iallefall ikke på måter som kan ødelegge enormt mye for andre. 

Hvilken som helst seksualitet er greit for meg, så lenge man ikke lar sin seksualitet gå utover andres seksualitet og trygghet i forhold til det seksuelle, eller andres fysiske og mentale helse.

Det begrenser noen ja, men det er nødvendige grenser. Det er rett og slett ikke greit å utøve sin seksualitet på andres bekostning. Har man behov og tenning som rammer noen får man lukke øynene, fantasere og onanere. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tenker jeg lite over. Jeg er så ukorrekt at jeg mener mennesker av i dag har veldig godt av å ikke bare strykes med hårene. De fleste steder møter man bare mennesker som er overdrevent hensynsfulle, jatter med og svarer det de tror man vil høre. Da er det godt det finnes steder som dette, der folk sier det de egentlig tenker og mener. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (22 timer siden):

Jeg kommer for min del ikke til å la være å påpeke at eldre menn bør la unge jenter/kvinner få lov til å slippe ubehagelige opplevelser med å bli ansett og behandlet som seksuelle objekter for å ikke krenke selvfølelsen til gamle gubber som burde ha lært å oppføre seg ok mot andre. For min del er det ubehaget altfor mange unge kvinner må oppleve på grunn av ufine menn, og må starte sitt seksuelle liv med, mer viktig å slå ned på enn å stryke gamle rovdyr med hårene. Fordi slikt ødelegger så mye for så mange unge kvinner. Dermed også for mange menn, som må veie opp for slikt og leve med kvinner som er blitt utrygge av slike opplevelser. 

Jeg liker kardemommebyloven. Alt som er innafor den er helt greit for meg, men jeg holder ikke kjeft når noen krever å få oppføre seg på måter som plager andre. Iallefall ikke på måter som kan ødelegge enormt mye for andre. 

Hvilken som helst seksualitet er greit for meg, så lenge man ikke lar sin seksualitet gå utover andres seksualitet og trygghet i forhold til det seksuelle, eller andres fysiske og mentale helse.

Det begrenser noen ja, men det er nødvendige grenser. Det er rett og slett ikke greit å utøve sin seksualitet på andres bekostning. Har man behov og tenning som rammer noen får man lukke øynene, fantasere og onanere. 

Dette er dekket under almindelig borgerlig straffelov, altså krenkende adferd. Det forhindrer ikke noen på 50 noen å sjekke opp noen på 20, som det heller ikke bør, men det gjør det mulig å reagere om noen går over de grensene lovverket har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinksten skrev (40 minutter siden):

Dette er dekket under almindelig borgerlig straffelov, altså krenkende adferd. Det forhindrer ikke noen på 50 noen å sjekke opp noen på 20, som det heller ikke bør, men det gjør det mulig å reagere om noen går over de grensene lovverket har.

Du har aldri vært kvinne, og vet derfor ikke hvor mye vi må tåle av ufin oppførsel som straffeloven ikke hjelper mye angående. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 16.35):

Ja, men hvis jeg som 40+ informerer de unge om at de tilbudene de får etter 25 er sjukt mye bedre enn den nedfallsfrukten de får i fanget fra de er 15, og at tilbudene bare øker med alderen, så tar nedfallssfrukten dette som et angrep på seg selv, og løper inn i offerrollen.

De hadde jo håpet å lure unge til å tro at de kun er attraktive når de er 16-18 og at de må slå til fortest mulig..og så kommer vi og ødelegger. 

Hadde de i stedet dradd til legen, så hadde de kanskje kunnet fungert litt bedre på alle måter og sluppet å bli deprimert. Man kan få god hjelp hos legen, og med litt egeninnsats.

Anonymkode: 4acfd...977

Usikker på hva i mine innlegg dette egentlig besvarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 20.32):

Jeg personlig mener at det er mye dobbeltmoral ute å går feks de som har spesielle kinker blir forbanna når du dømmer dem men er veldig flinke til å dømme andre for deres seksuelle preferanser også.

Vi hadde en 18åring her inne som var usikker på seg selv og ble dømt nord og ned fordi han var usikker på seg selv av mange av disse såkalte seksuelle frigjorte menneskene.

Mange er også utrolige ondskapsfulle og skjuler sin direkte motbydelige oppførsel mot andre med ordet "preferanser" og det er helt greit å ha preferanser det som ikke er greit er å mobbe og latterligjøre mennesker med dem.

Helt ærlig det beste rådet jeg kan gi til unge er å holde seg langt unna dette forumet spesielt seksualforumet siden det skaper ett bilde som er så langt unna virkeligheten som du kan komme.

En bruker her inne leker casanova og oppfører seg god guds gave til kvinner (faen heller kaller deg ut @Bamseklemmer) og har en far som oppførte seg på samme måte som han beskriver, jeg kutta all kontakt med ham og har ikke prata med fyren på 20år han driver også er motbydelig mot andre her inne.

 

Anonymkode: d4e59...76b

Du angriper en bruker som Anonym, vil oppfordre deg til å skrive det samme med profilen din. Bamseklemmer har i det minste baller til å skrive med profilen sin, i mine øyne blir dette innlegget ditt patetiskt!

Endret av ABM
Sin ble din
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (9 timer siden):

Du har aldri vært kvinne, og vet derfor ikke hvor mye vi må tåle av ufin oppførsel som straffeloven ikke hjelper mye angående. 

Nei, jeg har selvfølgelig aldri vært kvinne, men det å ha ett sett med lover og ett sett med moralske regler, det blir et parallelt udemokratisk styresett. Det finns jo f.eks ganske store grupperinger som mener at sex og samliv er noe som kun skal skje kvinne og mann i mellom, men der har det norske samfunnet heldigvis kommet lengre. Ved å moralisere over, ja la oss ta aldersforskjell siden det allerede er nevnt, så kan man komme i en situasjon der som ligner. Siv på 20 og Jan på 60 har kjempelyst til å være sammen, men fordi det er uglesett, så føler de seg sosialt presset til å ikke ha et forhold. Eller kanskje Siv og Jan har et godt øye til hverandre, men Siv er sjenert, og Jan tør ikke ta kontakt (på en skikkelig måte) fordi han vet at det vil fordømmes av folk rundt han, og han vil risikere ensomhet om han følger hjertet sitt. 

Neida, det er kanskje ikke helt vanlig med 40 års aldersforskjell, det er ikke det jeg forsøker å slå et slag for, men jeg ønsker å slå et slag for er det greit for dem, så bør det være greit for alle oss andre. Også må vi ikke gå i fallgropen å skjære alle over en kam, det er så lett å være forutintatt, og tenke stereotypiske tanker, av Jan, den gamle grisen, som forsøker å utnytte en ung dame eller sender dickpicks i fylla. For da må man skille i mellom alder og handling - å utnytte noen, eller å krenke noen er jo ikke greit om aldersforskjellen er 1 eller 40 år. 

Jeg har skjønner samtidig at mange har dårlige opplevelser med eldre menn og seksualitet, men det handler jo ikke om alder, det handler om mennesketyper, og de finns i alle aldersgrupper. Så da må man heller ta de enkelttilfellene hvor det gjøres noe galt, fremfor å moralisere over rammene rundt det. Og det med alder er jo bare et løst eksempel, temaet kunne vært fryktelig mange andre ting, og vært like aktuelt. 

Tenk på at man skal fange opp alle fasettene. Det finnes folk som får orgasme av at andre driter på ansiktet deres. Helt uforståelig for meg, men så lenge det skjer i mellom to mennesker som samtykker, så kan jeg i det minste være glad for at de har det bra sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinksten skrev (49 minutter siden):

Nei, jeg har selvfølgelig aldri vært kvinne, men det å ha ett sett med lover og ett sett med moralske regler, det blir et parallelt udemokratisk styresett. Det finns jo f.eks ganske store grupperinger som mener at sex og samliv er noe som kun skal skje kvinne og mann i mellom, men der har det norske samfunnet heldigvis kommet lengre. Ved å moralisere over, ja la oss ta aldersforskjell siden det allerede er nevnt, så kan man komme i en situasjon der som ligner. Siv på 20 og Jan på 60 har kjempelyst til å være sammen, men fordi det er uglesett, så føler de seg sosialt presset til å ikke ha et forhold. Eller kanskje Siv og Jan har et godt øye til hverandre, men Siv er sjenert, og Jan tør ikke ta kontakt (på en skikkelig måte) fordi han vet at det vil fordømmes av folk rundt han, og han vil risikere ensomhet om han følger hjertet sitt. 

Neida, det er kanskje ikke helt vanlig med 40 års aldersforskjell, det er ikke det jeg forsøker å slå et slag for, men jeg ønsker å slå et slag for er det greit for dem, så bør det være greit for alle oss andre. Også må vi ikke gå i fallgropen å skjære alle over en kam, det er så lett å være forutintatt, og tenke stereotypiske tanker, av Jan, den gamle grisen, som forsøker å utnytte en ung dame eller sender dickpicks i fylla. For da må man skille i mellom alder og handling - å utnytte noen, eller å krenke noen er jo ikke greit om aldersforskjellen er 1 eller 40 år. 

Jeg har skjønner samtidig at mange har dårlige opplevelser med eldre menn og seksualitet, men det handler jo ikke om alder, det handler om mennesketyper, og de finns i alle aldersgrupper. Så da må man heller ta de enkelttilfellene hvor det gjøres noe galt, fremfor å moralisere over rammene rundt det. Og det med alder er jo bare et løst eksempel, temaet kunne vært fryktelig mange andre ting, og vært like aktuelt. 

Tenk på at man skal fange opp alle fasettene. Det finnes folk som får orgasme av at andre driter på ansiktet deres. Helt uforståelig for meg, men så lenge det skjer i mellom to mennesker som samtykker, så kan jeg i det minste være glad for at de har det bra sammen. 

Dette har jeg nylig diskuterte opp, ned og  i mente, så jeg er litt tom angående å diskutere temaet nå. 

Som nevnt er jeg tilhenger av kardemommebyloven, så jeg blander meg ikke opp i noe som helst som er gjensidig glede, eller privat glede og ikke til plage for andre. Folk kan nyte akkurat hva de vil for meg, så lenge de ikke lar ting gå utover andre på ufine måter.

Jeg reagerer på, og kommer til å reagere på, oppførsel som er ekkel og ufin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (8 timer siden):

Du angriper en bruker som Anonym, vil oppfordre deg til å skrive det samme med profilen din. Bamseklemmer har i det minste baller til å skrive med profilen sin, i mine øyne blir dette innlegget ditt patetiskt!

Takk for at du er så observant, du er et godt medmenneske som ikke skumleser over målrettet uthenging... Jeg har aldri mobbet noen bestemt bruker her inne, hvis noen finner noe skal jeg personlig stenge kontoen for alltid. Såpass baller har jeg, men det kommer jo aldri til å skje, for de finner jo ingenting... At jeg er elsker kvinner og har mange historier er vel ikke å stikke under en stol, men at man skal bli straffet for å ha behandlet kvinner godt synes jeg ikke noe særlig om. Jeg tåler godt litt mobbing hvis det er med et smilefjes, så hårsår er ikke jeg iallefall.

Tror nok det er flere som bør lese overskriften en gang til, å renvaske seg selv med å lyve på andre brukeres bekostning gjør dem ikke til noe bedre mennenske😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...