Gå til innhold

Hvilket antrekk skal du ha på deg 17 mai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Koseklær. Eksamen med andre ord. Skal sitte med bose-headsettet mitt og lese. 

Anonymkode: 85630...e3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

 

Anonymkode: b2102...478

Jeg så denne tråden, men nå finnes det vel flere enn en tråd om et tema her på kg. Og det var derfor jeg skrev "gjerne link eller bilde" i hi. Ingen har svart med bilder eller faktisk vist hva de går med i den tråden du linker til. Med klær er det nok mer beskrivende med bilder av plaget eller lignende. Og i og med at denne tråden ligger på klær og mote forumet og den andre på høytid så kan det hende at det er forskjellige mennesker som ser tråden og svarer i disse trådene:)

Anonymkode: 4c800...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feirer ikke dagen.  Blir hjemme i kosekjole eller ut på tur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet skulle jeg bare være hjemme, og da hadde jeg nok ikke kommet ut av kosedressen 😉  Nå ser det ut som det blir et venninne-lag med god mat og drikke så da blir det nok en litt fin kjole, antageligvis denne:   

 1-7.jpg

Anonymkode: 14bc8...7d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen planer foreløpig, men uansett så skal denne på for første gang siden 2019👇🏼

752D9E7E-7890-40A3-AC16-5BAD239509FC.jpeg

Anonymkode: 5a872...8ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gå i en pen ny sort bukse og en nyinnkjøpt bluse med blomster på. Blir et enkelt besøk bare. Så da ikke noe stivpynting med kjole og dill. Men lange øredobber, ringer og langt smykke.

Anonymkode: f2fcf...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år tror jeg det blir turklær. Vi har ikke planlagt noe som helst, så tenker vi tar med svigerforeldrenes hund ut på tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattkjole tenker jeg. Bare suse rundt hjemme hele dagen. Spise god mat og følge med på tv, om det er noe. 

Anonymkode: af3ac...ff7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

main-qimg-0e59b581633c7caf8c258d98b6bac4

 

Jeg tenker denne. Skal på frokost med jentene, etterpå blir det å knulle daddy til lyden av korpsmusikk.

 

Anonymkode: 5798f...c41

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bunaden passer ikke i år(koronakilo baby!), og siden det uansett ikke blir noe tog å se på, så skal jeg og en venninne lage god frokost og middag, spille mariocart og glo på film i pysjamas:D

Anonymkode: e475a...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina

Passer ikke bunaden i år, så.....blå kjole. 

Vurderer å sy den om, men det var halvannet års ventetid 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir min fine Rogalandsbunad 🥰 Vi blir bare 5 stk, og skal vel egentlig bare være hjemme, men jeg har alltid elsket 17 mai, så jeg vil gjøre det meste ut av det ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir vel en slitt joggebukse og en t-skjorte. 

17. mai liksom. Hva er det slags dag? Det er en barnedag, derfor skyr jeg den som pesten. 

Anonymkode: 3955f...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunaden min har dessverre blitt for stor så jeg skal ha på meg en blomstrete omslagskjole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...