Gå til innhold

Tror du de som bytter profilbilder ofte sliter med selvbildet sitt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

^^^

Jeg føler at det henger med at de trenger bekreftelser. Kan det stemme? 

Med ofte mener jeg at de bytter alt fra hver uke til hver 6. Måned. De altså de som ikke klarer å holde det samme bildet i over et halvt år om gangen. 

 

Hva tror dere?

Anonymkode: 0a089...9b0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det tror jeg. Jeg er av den oppfatningen av at de har et stort oppmerksomhetsbehov og trenger andre til å "like" deres utseende. 

Anonymkode: 4b1a0...45a

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytter ofte profilbilde på Facebook men da bilder av hunden. Liker å ta bilder av hunden min. Jeg har ikke tenkt på om det er rart eller ikke å bytte profilbilde ofte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror generelt at folk som tar mye selfies og deler sliter med selvbildet sitt.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke det. Har ikke fb selv før noen skal hevde at dette er noe jeg gjør ergo meningen min. 

Tror at de som gjør det, gjør det av mange forskjellige grunner men at de stort sett bryr seg midt bak om likes men gjør det for forandringens skyld. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke å bytte profilbilde, for jeg er redd for at facebookvennene ser at jeg får kun 5-10 likes, da skjønner de at jeg er en venneløs og introvert *fjert*. 🙈

Anonymkode: 56b2a...f8c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja de sliter som oftest med selvtilliten selvom ytterst få innrømmer det.

Anonymkode: d3cba...19d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke de som bytter ofte akkurat. Tror de mer er avhengig av sosiale medier og slikt.

MEN de som bytter profilbilder, fjerner, legger til profilbilde, og fjerner igjen er de med dårlig selvbilde mener jeg.

Og de som ikke vil skru på zoom-kamera eller mikrofon til enhver pris, selv hvis de hadde fått tilbud om 1 000 000 kr.

Anonymkode: 0dc9f...4aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tør ikke å bytte profilbilde, for jeg er redd for at facebookvennene ser at jeg får kun 5-10 likes, da skjønner de at jeg er en venneløs og introvert *fjert*. 🙈

Anonymkode: 56b2a...f8c

Nå om dagen så er det få som får mange likes (de få som nå får 200-300 likes har gjerne til gjengjeld 2000 venner på Facebook) Grunnen til dette er fordi folk flest vanker ikke så mye på Facebook som tidligere. Så om du hadde fått 5-10 likes så hadde det ikke hatt noe å gjøre med at du er «venneløs og introvert».  :-) 

Anonymkode: d3cba...19d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå om dagen så er det få som får mange likes (de få som nå får 200-300 likes har gjerne til gjengjeld 2000 venner på Facebook) Grunnen til dette er fordi folk flest vanker ikke så mye på Facebook som tidligere. Så om du hadde fått 5-10 likes så hadde det ikke hatt noe å gjøre med at du er «venneløs og introvert».  🙂

Anonymkode: d3cba...19d

Det er sant.

Men å se at vedkommende får få likes og kommentarer på innlegget sitt tyder jo på slike ting dessverre.

Jeg får selv lite likes, men har da venner jeg. Flesteparten av de er lite aktive på sosiale medier da.

Anonymkode: 0dc9f...4aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan du bytte i vilden sky uten at noen legger merke til det. Facebook har nemlig en liten rubrikk helt nederst når du har byttet profilbilde som du kan huke av. Den bestemmer nemlig om profilbildeoppdateringen din vises i nyhetsfeeden eller ikke. Vil du ikke vise at du har byttet så huker du den av. Easy peasy.

Anonymkode: e9475...af0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir like dust som å si at mennesker som legger ut mye på insta har lav selvfølelse, folk som i det hele tatt har some har lav selvfølelse. Jizz alt noen henger seg opp i, blir dere ikke lei av å konspirere?

Anonymkode: 44f19...f88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir mening at de liker oppmerksomhet, men det betyr jo ikke nødvendigvis lav selvfølelse. Personlig bytter jeg ekstremt sjelden profilbilde, da jeg er lite fotogen og sjelden blir spesielt fornøyd med selfies.

Anonymkode: 108f8...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt spørsmål. 
 

Jeg tror det handler om at de tror de er interessante. 

Anonymkode: 9c57d...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror folk bytter profilbilde ofte av mange forskjellige grunner. 

 

 

Anonymkode: f9987...d5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tør ikke å bytte profilbilde, for jeg er redd for at facebookvennene ser at jeg får kun 5-10 likes, da skjønner de at jeg er en venneløs og introvert *fjert*. 🙈

Anonymkode: 56b2a...f8c

Haha, jeg liker deg🤩 Hilsen en annen venneløs og introvert fjert💨😄

Anonymkode: 8b459...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tør ikke å bytte profilbilde, for jeg er redd for at facebookvennene ser at jeg får kun 5-10 likes, da skjønner de at jeg er en venneløs og introvert *fjert*. 🙈

Anonymkode: 56b2a...f8c

Dette.

Anonymkode: 9a38c...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det blir like dust som å si at mennesker som legger ut mye på insta har lav selvfølelse, folk som i det hele tatt har some har lav selvfølelse. Jizz alt noen henger seg opp i, blir dere ikke lei av å konspirere?

Anonymkode: 44f19...f88

Jo, men jeg tenker jo det også da. Jeg bare tror det er folk med veldig bekreftelsesbehov. Spesielt om de legger ut bilder av seg selv hele tiden. Eller som skal vise i det skjulte "se så flink jeg er". 

Legger man ut veldig ofte, så kan det ha en sammenheng med et bekreftelsesbehov. Og da har man jo ofte et lavt selvbilde tenker jeg. 

Anonymkode: 0a089...9b0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jo, men jeg tenker jo det også da. Jeg bare tror det er folk med veldig bekreftelsesbehov. Spesielt om de legger ut bilder av seg selv hele tiden. Eller som skal vise i det skjulte "se så flink jeg er". 

Legger man ut veldig ofte, så kan det ha en sammenheng med et bekreftelsesbehov. Og da har man jo ofte et lavt selvbilde tenker jeg. 

Anonymkode: 0a089...9b0

Konspirasjonsteorier. Tror du Q anon er ekte også? 

Hvorfor har du spme om du ikke legger ut noe, bare for å være nysgjerrig og se på folk?

Anonymkode: 44f19...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Konspirasjonsteorier. Tror du Q anon er ekte også? 

Hvorfor har du spme om du ikke legger ut noe, bare for å være nysgjerrig og se på folk?

Anonymkode: 44f19...f88

Søk opp definisjonen på konspirasjonsteoriar, og du vil sjå at dette ikkje blir regna som ein konspirasjonsteori. Konspirasjonsteoriar er samansvergelsar mellom folk med mykje makt og som vil gjere kriminalitet.

Anonymkode: 0dc9f...4aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...