Gå til innhold

I dag skal jeg gjøre det slutt en gang for alle! Grugleder meg -> *motivasjonstråd*


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heia deg - masse lykke til!

Fokuser og gled deg til det som kommer etterpå, ikke på det kjipe som skal skje 1630 i dag. Tenk!  Om få timer er du fri❣️

Anonymkode: 6b87e...9f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lurt at du har skrevet opp det galne som har skjedd, så du kan få en reality check i svake øyeblikk når han har gode dager.

Synes det er fint at du opprettet denne tråden for inspirasjon for andre som kanskje vurderer å gå, og som absolutt burde gå.

Anonymkode: 3e739...fcb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ts, ikke bry deg om skeptikerne i tråden - de vet faktisk ikke hvordan det her er for deg. Dette klarer du, det er jeg sikker på! Hilsen ei som har gjort det samme, bare uten barn involvert.

Anonymkode: 1d2bb...1ba

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette blir for dumt !!!  Dette forumet er for alle. Du skal ikke tråkke ned på de som ligger "nede". Vi alle trenger litt oppmuntring og vet du hva , jeg er så lei sånne negative folk her inne som deg som må i det hele tatt svare på denne tråden når du kun kommer med spydigheter !  

Å ja , hvis han leser dette så fortjener han det i mine øyne. Ingen navn ligger ute her uansett... Og jeg er sikker på at barna ikke blir med på "Morroa".....

 

 

Anonymkode: d95d9...351

Helt enig med deg, bortsett fra at barna er hjemme ifølge det TS skriver. 

Anonymkode: cbe6c...18c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå er det ikke lenge igjen , stå på.  si ifra hvordan det går, send gjerne pm

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter333 skrev (9 timer siden):

nå er det ikke lenge igjen , stå på.  si ifra hvordan det går, send gjerne pm

Hvorfor PM?  Du tror du kan steppe inn for han som blir kasta ut???   😂

Anonymkode: 1d78a...921

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei tror ikke det, har ikke lyst til det i det hele tatt, det du trenger nå er ro og ferd med deg selv, det er også viktig at du ikke slipper han inn igjen. nyt livet uten man så lenge du kan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skeptisk til den unisone applauderingen ts får her på bakgrunn av svært begrenset informasjon fra ên side av saken. Å Ta stilling med så lite informasjon er jo pinlig! Det kan jo hende mannen til ts har en totalt annen versjon av saken.

Til ts; jeg håper det løser seg for deg/ dere. 

Anonymkode: cc672...430

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter333 skrev (18 minutter siden):

nå er det ikke lenge igjen , stå på.  si ifra hvordan det går, send gjerne pm

Hvorfor skal hun sende pm til deg?

Anonymkode: 2e76d...8ca

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har en samboer som ødelegger meg, ødelegger tryggheten i hjemmet, er oppfarende, falsk, manipulerende og lat. En som mener jeg er ubetenksom om jeg vekker han kl 09 en søndag når han kunne sovet til 10 (mens jeg selv var oppe med barn klokken 05). En som kjefter (skriker) om jeg ikke har ryddet nok, og som kjefter om jeg rydder for mye (det bråker og blir mye styr), som kjefter om jeg ikke tar med ungene ut (da sier han at han hater livet, hater barn), og som kjefter om jeg tar med de ut (da får han så dårlig samvittighet over at han ikke gjorde det). 

Nå skal denne mannen ut av mitt hjem, og jeg vil aldri ha han inn igjen. Gang på gang har jeg kastet han ut, og gang på gang kommer han inn igjen. Nå er det nok. Jeg er verdt mer enn dette. Barna fortjener ikke en slik mann i oppveksten sin. Jeg fortjener det ikke. Nå skal vi bli fri! 

Han er ferdig på jobb 16.30 i dag, så nedtellingen har begynt. Ønsk meg lykke til og gi meg en boost! Sitter nå med videoer på YT fra Doctor Ramani angående narsissisme og psyker meg opp. Dette SKAL jeg klare, uansett hvor mye han lover eller hvor sint han blir eller hvor mye han truer med selvmord, han er ikke mitt problem lenger. 

Anonymkode: 095ed...89e

Gratulerer med at du skal kutte ut KG. Det burde vi alle gjøre. Klem. 

Anonymkode: f38e2...05a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gratulerer med at du skal kutte ut KG. Det burde vi alle gjøre. Klem. 

Anonymkode: f38e2...05a

Hæ? 

Anonymkode: cbe6c...18c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meadow skrev (På 5.5.2021 den 17.03):

Dette er da ikke noe vi trenger å ta stilling til, vi har ikke noe vi skulle ha sagt i livet til Ts, dette er ingen rettsak. Og hva så om mannen har en annen versjon? Det holder at én person ikke trives i et forhold. 

Det kan være skikkelig vanskelig å ta steget ut av et forhold, det vet alle som har gjort det. Derfor heier vi på Ts, for å støtte henne i valget hennes. 

En ting er å støtte henne. En annen ting er den tydelige begeistringen mange utviser over ts sin tydelighet og konsekvensene hun velger å ta. Vi vet ikke noe som helst om dette. Derfor er det patetisk og en jage-i-flokk-mentalitet som preger svarene her. Og det kan igjen føre til at noen i blodtåka over denne mannens udugelighet tar valg de ikke burde tatt.

 

Anonymkode: cc672...430

Ryddet for sitat av slettet innhold, og svar til dette. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, lever du? Er bekymret for at mannen tok det dårlig og at noe har hendt.

Anonymkode: 4222d...86b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS, lever du? Er bekymret for at mannen tok det dårlig og at noe har hendt.

Anonymkode: 4222d...86b

Mannen kom hjem for under en time siden. 

Anonymkode: cbe6c...18c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.5.2021 den 17.13):

En ting er å støtte henne. En annen ting er den tydelige begeistringen mange utviser over ts sin tydelighet og konsekvensene hun velger å ta. Vi vet ikke noe som helst om dette. Derfor er det patetisk og en jage-i-flokk-mentalitet som preger svarene her. Og det kan igjen føre til at noen i blodtåka over denne mannens udugelighet tar valg de ikke burde tatt.

 

Anonymkode: cc672...430

Ryddet for sitat av slettet innhold, og svar til dette. Perelandra, mod. 

Du har så rett. Nivået her inne ligger på dump uansett.

Anonymkode: 62011...a02

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...