Gå til innhold

I dag skal jeg gjøre det slutt en gang for alle! Grugleder meg -> *motivasjonstråd*


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forstår skepsisen! Til mitt forsvar har jeg hatt null følelser for han i et år nå. Før har jeg alltid blitt forelsket igjen/fått igjen gode følelser. Denne gangen har det vært så dødt at det ikke har vært noe å spille på. Derfor tror jeg at jeg nå vil klare det :) 

Anonymkode: 095ed...89e

De følelsene kan  komme tilbake igjen etter du har kasta han up, for da kan du oppdage at du enda vil ha han, så vær forsiktig, lykke til!

Anonymkode: a5d55...50b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg heier på deg! Men hva er planen etter samtalen? Hvem skal flytte ut? Har du alliert deg med venner og familie? Har du noen som kan støtte deg?

Anonymkode: 12353...947

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper perioden med venting på ny bolig går greit for seg, og at det ikke blir styrete med eventuelt salg av felles bolig? Eller er det du som eier/leier i ditt navn?

Er det far til barna? Har du snakket med dem om det - slik at de er forberedt på at pappa flytter ut? 

Uansett, lykke til. ❤️ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor styrkeklem til deg!!

Ikke hør på vedkommende som prøver å demotivere deg! Skulle du snuble på veien, se på det som en pust i bakken. Vi heier på deg, og hjelper deg opp og videre igjen når du er klar!

Jeg er så stolt av deg! Og det virker så du ser det hele så klart, at du har kommet ut av "tåka"

Anonymkode: 3e739...fcb

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hell yeah!💪

 

Anonymkode: ffa85...faa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia deg! 

Anonymkode: cc4e4...b42

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi, høres ut som han har en del felles med min mann.. 😕 Men han kan også være varm og god da.. men sånt oppfarende og ustabilt humør er et helvete, rett og slett. Min mann har også ved noen anlednigner over 20 år blitt fysisk med meg i krangler. Sparket hull i dører osv.. (Har sendt ham i sinnemestring som et ultimatum, det ble bedre, men hissig og gretten/urimelig vil han nok forbli). Du er tøffere enn meg. skulle også hatt frihet uten uforutsigbart humør. Men jeg er også glad i ham. Ønsker deg lykke til!

Anonymkode: 79f09...b18

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva jeg gleder meg aller mest til: 

  • Å stå opp om morgenen uten å vente på den sure, trøtte mannen som kommer med svarte øyne et par timer etter oss. 
  • Å vite at jeg har alt ansvaret for barna, uten å bruke krefter på å delegere til en som egentlig ikke vil delta. 
  • Å kunne si hva jeg vil, uten frykten for eksplosjoner. 
  • Å legge meg så tidlig jeg vil, uten at noen holder meg våken med lyd og lys. 
  • Å rydde etter middagen med en gang, uten å ta hensyn til at noen skal slappe av først. 
  • Å slippe en sur mann som ligger i sofaen med mobilen til ENHVER tid. 
  • Å slippe kritikk for pengebruk. 
  • Å slippe den daglige nervøsiteten og sjekkingen av humør for å hele tiden lodde stemningen og være forberedt (DET er slitsomt det). 

Anonymkode: 095ed...89e

Høres ut som du har mye å glede til som enslig, og jeg kan love deg - det blir sååå deilig! Lykke til! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til!! ❤️ Heier på deg!!!!

* Knipe igjen øya og beee om å få være like sterk * 

Anonymkode: 48a93...796

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig god lesning på en onsdag! Slikt gjør meg helt varm i sjela, for det er ingenting bedre enn når man tar ansvar for egen lykke og helse ved å ta vanskelige, men nødvendige valg 😍 Empowerment! 💪🏻

Jeg må innrømme at det gjør meg veldig trist å se hvor mange som svarer at de håper på å bli like sterk som TS. Til alle dere, forsøk å tenke rasjonelt og vei opp de gode kvalitetene mot de vonde. Legg merke til hvor mange gode dager dere har kontra dager hvor partner skaper vonde følelser i deg. Og særlig hvis dere har barn.. Vær så snill. Ta tak og jobb aktivt med å finne en vei ut! 

Anonymkode: 17f3d...400

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

oi, høres ut som han har en del felles med min mann.. 😕 Men han kan også være varm og god da.. men sånt oppfarende og ustabilt humør er et helvete, rett og slett. Min mann har også ved noen anlednigner over 20 år blitt fysisk med meg i krangler. Sparket hull i dører osv.. (Har sendt ham i sinnemestring som et ultimatum, det ble bedre, men hissig og gretten/urimelig vil han nok forbli). Du er tøffere enn meg. skulle også hatt frihet uten uforutsigbart humør. Men jeg er også glad i ham. Ønsker deg lykke til!

Anonymkode: 79f09...b18

Min kan også være varm og god, men det veier ikke opp å gå på nåler. Og så er jeg så redd for at ungene mine skal vokse opp og tro at dette er normalt. Om de skal behandle sine partnere slik, eller bli slik, eller bli sånn som meg som tar i mot alt dette. Det ønsker jeg ikke for barna mine ❤️ Jeg er egentlig en ganske glad person, synes det er fint å våkne og se at jeg har en ny dag, men blir jo trampet ned av grinebiteren hele tiden. Det fortjener ikke du heller! 

Og jada, jeg er glad i han, men mest som en mor. Han er så umoden og har så lite voksne reaksjoner på vanskeligheter og motgang at det er aller mest omsorg jeg føler for han, at jeg vil hjelpe. Ikke voksen kjærlighet. Husk at man noen gang kan forveksle følelser, jeg har trodd jeg har vært forelsket i han jeg, men jeg har heller vært forelsket i ideen om han som blid og normal. Nå må jeg snart innse at det aldri vil skje. 

Anonymkode: 095ed...89e

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva jeg gleder meg aller mest til: 

  • Å stå opp om morgenen uten å vente på den sure, trøtte mannen som kommer med svarte øyne et par timer etter oss. 
  • Å vite at jeg har alt ansvaret for barna, uten å bruke krefter på å delegere til en som egentlig ikke vil delta. 
  • Å kunne si hva jeg vil, uten frykten for eksplosjoner. 
  • Å legge meg så tidlig jeg vil, uten at noen holder meg våken med lyd og lys. 
  • Å rydde etter middagen med en gang, uten å ta hensyn til at noen skal slappe av først. 
  • Å slippe en sur mann som ligger i sofaen med mobilen til ENHVER tid. 
  • Å slippe kritikk for pengebruk. 
  • Å slippe den daglige nervøsiteten og sjekkingen av humør for å hele tiden lodde stemningen og være forberedt (DET er slitsomt det). 

Anonymkode: 095ed...89e

Åhhh denne listen skulle jeg ha skrevet selv ! Jeg kommer ditt snart jeg også ! Du er sterk som gjør dette , gleder meg til å høre hvordan dette gikk ❤️

 

Lykke til 💪💪💪💪💪💪♥️

Anonymkode: d95d9...351

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Utrolig god lesning på en onsdag! Slikt gjør meg helt varm i sjela, for det er ingenting bedre enn når man tar ansvar for egen lykke og helse ved å ta vanskelige, men nødvendige valg 😍 Empowerment! 💪🏻

Jeg må innrømme at det gjør meg veldig trist å se hvor mange som svarer at de håper på å bli like sterk som TS. Til alle dere, forsøk å tenke rasjonelt og vei opp de gode kvalitetene mot de vonde. Legg merke til hvor mange gode dager dere har kontra dager hvor partner skaper vonde følelser i deg. Og særlig hvis dere har barn.. Vær så snill. Ta tak og jobb aktivt med å finne en vei ut! 

Anonymkode: 17f3d...400

Dette tar jeg til meg !

Takk for kloke ord ♥️❤️

Anonymkode: d95d9...351

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som en fornuftig avgjørelse 💪🏼 
Ønsker deg masse lykke til❤️Det vil bli tøft, men du vil få det så uendelig mye bedre etterpå! 

Heier på deg 👍🏼

Anonymkode: e2c30...0be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Utrolig god lesning på en onsdag! Slikt gjør meg helt varm i sjela, for det er ingenting bedre enn når man tar ansvar for egen lykke og helse ved å ta vanskelige, men nødvendige valg 😍 Empowerment! 💪🏻

Jeg må innrømme at det gjør meg veldig trist å se hvor mange som svarer at de håper på å bli like sterk som TS. Til alle dere, forsøk å tenke rasjonelt og vei opp de gode kvalitetene mot de vonde. Legg merke til hvor mange gode dager dere har kontra dager hvor partner skaper vonde følelser i deg. Og særlig hvis dere har barn.. Vær så snill. Ta tak og jobb aktivt med å finne en vei ut! 

Anonymkode: 17f3d...400

Personlig er det barna som gjør at jeg blir. Det blir å velge mellom to onder, men tanken på å miste store deler av oppveksten deres, og tanken på at de må leve med tordenskyen som TS så fint sier det, alene kanskje halve tiden, er uutholdelig. Men én dag, når de er større og kan velge mer selv..... ❤ TS bør prise seg lykkelig for at tordenskyen ikke kommer til å kreve 50 prosent samvær. 

Anonymkode: faf61...229

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Personlig er det barna som gjør at jeg blir. Det blir å velge mellom to onder, men tanken på å miste store deler av oppveksten deres, og tanken på at de må leve med tordenskyen som TS så fint sier det, alene kanskje halve tiden, er uutholdelig. Men én dag, når de er større og kan velge mer selv..... ❤ TS bør prise seg lykkelig for at tordenskyen ikke kommer til å kreve 50 prosent samvær. 

Anonymkode: faf61...229

Det gjør jeg, selv om jeg synes det er skikkelig trist på ungene sine vegne. Kan ikke forestille meg marerittet å vite at om jeg går ville barna vært alene med han flere dager i strekk. Så du har min medfølelse ❤️ 

Anonymkode: 095ed...89e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt sykt å opprette en tråd for at folk skal følge bruddet på "direkten" og heie på deg! Har du ikke venner du kan søke støtte hos? Dette handler ikke bare om deg, men om barna, familien og venner rundt dere, samt om han som får bruddet sitt smørt utover på Norges største forum.

Og hvor er barna når du har tenkt å gjøre det slutt? Håper ikke de er til stede. 

Anonymkode: 2080d...dfc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...