Gå til innhold

I dag skal jeg gjøre det slutt en gang for alle! Grugleder meg -> *motivasjonstråd*


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra! Heier på deg!

Anonymkode: 3d9df...160

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!! Denne mannen trenger du ikke, så mye er sikkert!! Kanskje du burde alliert deg med en venninne i fall han blir krakilsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til, høres ut som dere vil få det bedre uten denne mannen 😊

Endret av Vasa
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, det kan bare bli bedre.:duskedame::smilyblomst:

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Dette blir bra. 

 

 

Kunne ønske jeg var like sterk, men en dag! 

Anonymkode: 6420d...46d

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på deg!👏

Men vær forsiktig!

Anonymkode: 8450c...c71

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ble glad inni meg av å lese listen din over ting du gleder deg til 😊 Akkurat sånne ting er det jeg definerer som hverdagslykke, og de små øyeblikkene er det som bidrar til at jeg føler jeg har et godt liv. Og det fortjener du og ikke minst barna dine! Du får mer tid til deg selv også, slipper å rydde andres rot. Heier på deg, stay strong!

Anonymkode: 8defa...fed

Ja, ikke sant! Har ikke telling på hvor mange koselige frokoster med barna som har blitt ødelagt når tordenskyen har stått opp 😅 Eller så er han overglad, og raser like fort ned igjen om vi ikke henger med i skuespillet han har lagt seg. Veldig uforutsigbart! Jeg gleder meg til å leve livet slik det skal være! Selv om jeg blir 100% alenemor, så får jeg heller forsøke å ansette noen til barnevakt innimellom om nødvendig. 

Anonymkode: 095ed...89e

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han har aldri vært voldelig, så der er jeg ikke bekymret. Han kan finne på å skalle i dører/vegger/slå i vegger osv, men har aldri slått meg. Dessuten kommer jo ungene til å være hjemme (jeg har utsatt dette altfor lenge fordi jeg hadde planlagt å få sagt det når ungene ikke var hjemme, men det er umulig å få til i disse tider). 

Tidligere har brudd skjedd under krangler, nå er jeg derimot helt rolig, og jeg skal ta det opp uten at det er i affekt. Jeg er ikke interessert i å diskutere det engang, men vet han kommer til å prøve det. :) 

Anonymkode: 095ed...89e

Lykke til!! Skal sende en god tanke til deg idag:) oppdater du med gode nyheter når jobben er gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøff du er!!! Lykke til! 
 

hilsen ei som skulle ønske hun var like tøff!

Anonymkode: 9c48a...9f7

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg masse lykke til❤️ Har vært der og vet hvordan det føles. Aldri angret et sekund på at jeg avsluttet. 

Anonymkode: 7aa1a...bdb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du skriver at du tar han gang på gang inn, så trur jeg egentlig ikke noe på at du ikke blir å ta han inn igjen, for det har du sikkert sagt maange ganger nå. men om det skjer lykke til.. hold oss oppdatert.

Anonymkode: a5d55...50b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gode tanker fra meg! Gjør det, gjennomfør det og hold han ute for godt! 

Heia heia! 💪

Anonymkode: 2630d...a6b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Ts!!! Blir veldig glad for å lese innleggene dine! Du hørtes meget målbevisst og reflektert ut. Og en god mamma, for å være en god mamma må man passe på seg selv, så man kan beskytte de små. Og denne fyren gir ikke rom for en trygg oppvekst eller godt samliv. 

Som noen har sagt tidligere, så kommer det nok til å bli tøft i noe fall, selv om det virker som du har planlagt godt. Hold oss gjerne oppdatert. Det er mange her som har gått i samme spor og som kan hjelpe deg å holde motivasjonen, og gi råd. Ikke bare i dag, men når den sjarmerende fyren som du falt for kommer tilbake også. 

Lykke til!! Og pass på du er trygg💗

Anonymkode: 4d87c...602

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du skriver at du tar han gang på gang inn, så trur jeg egentlig ikke noe på at du ikke blir å ta han inn igjen, for det har du sikkert sagt maange ganger nå. men om det skjer lykke til.. hold oss oppdatert.

Anonymkode: a5d55...50b

Forstår skepsisen! Til mitt forsvar har jeg hatt null følelser for han i et år nå. Før har jeg alltid blitt forelsket igjen/fått igjen gode følelser. Denne gangen har det vært så dødt at det ikke har vært noe å spille på. Derfor tror jeg at jeg nå vil klare det :) 

Anonymkode: 095ed...89e

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...