Gå til innhold

Går veldig mye på asfalt. Sko?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fått vondt i knærne. Jeg går veldig veldig mye på asfalt. Vurderer Fila sko, er de bra? Er disse jeg synes er finest å se på, men er jo viktig at de er gode også. Skoene jeg har nå er vel bort mot 5 år gamle. 

Anonymkode: 689db...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva er "veldig mye på asfalt"?

Anonymkode: 0782e...27e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Skechers sko, er mye på beina og det meste blir asfalt. 10-15 km hver dag, da kommer man langt med sko med god demping. 😄 Og så har jeg hørt mye bra om de Hoka sko, men de synes jeg er litt dyre og siden jeg liker å kjøpe sko vil jeg heller ha to par med Skechers enn ett par med Hoka. Bra med variasjon:P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hva er "veldig mye på asfalt"?

Anonymkode: 0782e...27e

la oss si i snitt 20.000 skritt om dagen. jeg begynner å få vondt i knær og hofte. ja jeg tøyer, men merker stor forskjell nå etter at jeg begynte å gå mer på asfalt. disse vondtene var ikke der før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sverger til hoka :) Går mye på betonggulv på jobb, og hvis jeg en dag nå går med andre sko enn hoka får jeg vondt. Jeg sliter mest med bekken og rygg da, men anbefaler å prøve i fht kne også :) Følg med på prisguiden så kan du komme over tilbud!

Anonymkode: 8403b...650

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

la oss si i snitt 20.000 skritt om dagen. jeg begynner å få vondt i knær og hofte. ja jeg tøyer, men merker stor forskjell nå etter at jeg begynte å gå mer på asfalt. disse vondtene var ikke der før.

Da er jeg veldig interessert i hvilke sko du har som har holdt i 5 år! Jeg går 20.000 skritt om dagen i snitt og sliter ut 4 par sko i året. Forskjellige merker. 🤷🏼‍♀️ 

Vil anbefale deg å prøve på noen sko og finne de som passer best til din fot. Det er kommet flere med god demping nå. 😊

Anonymkode: e9f88...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Da er jeg veldig interessert i hvilke sko du har som har holdt i 5 år! Jeg går 20.000 skritt om dagen i snitt og sliter ut 4 par sko i året. Forskjellige merker. 🤷🏼‍♀️ 

Vil anbefale deg å prøve på noen sko og finne de som passer best til din fot. Det er kommet flere med god demping nå. 😊

Anonymkode: e9f88...894

Det er ikke før nå at jeg går så mye på asfalt. Har ikke brukt samme skoene hver dag disse årene. Men nå bruker jeg noen sko til hverdags  som jeg kjøpte i Italia der det jobbet noen thaidamer. De lignet veldig Nike, men ikke logoen. Jeg kjøpte de fordi de kostet bare 20 euro ca. Men burdte kanskje tenkt over at dette var billigdritt. Det var litt type europris butikk, bare mindre. Gode sko koster ikke 20 euro? 
Jeg fikk noen hos mamma som jeg bruker når jeg går nå, for de var for små for henne. Husker ikke merket, men det er ikke Nike, Adidas eller noen av de nevnte over. De begynner å bli veldig slitt og jeg tror absolutt det finnes sko med bedre demping. 
Men hvordan vet man om sko har bra nok demping? Utseendet på skoa har mye å si for meg også.. jeg elsker Fila sitt design. Ser at Roberto Rosso har noe som ligner, bare bittelitt billigere og de er i beige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De aller fleste joggesko har bra demping, så det er egentlig bare å prøve en del sko og finne noen som du liker og som passer foten din.

Folk har forskjellige føtter og en sko som passer til meg passer kanskje ikke til deg. Jeg kan f.eks ikke kjøpe Nike-sko fordi de passer ikke til mine føtter.

Anonymkode: 98d0f...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det noen her som har Fila som vet hvordan de er i str? Jeg synes dette er vanskelig. Er ingen butikk åpen her jeg er nå og jeg må ha de fort. Jeg bruker vanligvis str 40, men også 40,5 og av og til 39. Opplever ofte at sko kan føles veldig store om jeg velger å gå en str opp, mens det jeg tror jeg skal ha er akkurat passe. så nå vet jeg ikke, 40 eller 40,5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er akkurat 25 cm på føttene, litt under. en 40 er 25.6 cm .. så da kan jeg vel være ganske sikker på den.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er det noen her som har Fila som vet hvordan de er i str? Jeg synes dette er vanskelig. Er ingen butikk åpen her jeg er nå og jeg må ha de fort. Jeg bruker vanligvis str 40, men også 40,5 og av og til 39. Opplever ofte at sko kan føles veldig store om jeg velger å gå en str opp, mens det jeg tror jeg skal ha er akkurat passe. så nå vet jeg ikke, 40 eller 40,5...

Jeg synes Fila har små størrelser. Jeg bruker vanligvis 41, men bestilte et par sko i 41 som er alt for små. Jeg vet ikke om de generelt er for små eller om det bare var den modellen da. 

Anonymkode: 9fb1f...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...