Gå til innhold

Noen som fikk vondt i armen sammen dag som de tok Pfizer-vaksine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tok vaksine i dag morges, armen er øm og kjennes som bly allerede nå. Er dette normalt?

Anonymkode: b1b9a...1e7

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Helt normalt:) Smerter generelt, særlig i stikk-armen er vanlig, noen får feber osv. også. Skulle allmenntilstanden bli veldig dårlig eller plagene langvarig tar du selvsagt kontakt med lege.

Anonymkode: c5a17...63d

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg tok den i går og ble øm etter noen timer. Da jeg våknet i morges kjente jeg det nesten ikke så det gikk fort over for min del :)

Anonymkode: 1e58f...816

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

For meg tok det litt lengre tid, men det er veldig individuelt så det er nok innafor normalen det du opplever.

Anonymkode: 604c9...c4e

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tok vaksinen fredag, vondt samme dag og det varte 3 dager. Ikke plagsomt vondt, jeg kunne gjøre alt jeg ville, men sov ikke på den siden. 

Anonymkode: bb055...4a3

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minya

Ja. Kjentes ut som om jeg hadde fått et skikkelig knyttneveslag det første døgnet.

Det er også den mest vanlige bivirkningen for de aller fleste vaksiner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tok vaksine i dag morges, armen er øm og kjennes som bly allerede nå. Er dette normalt?

Anonymkode: b1b9a...1e7

Kjenner ingen som ikke fikk vondt i armen av pfizer!

Anonymkode: 3e9da...efb

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...