Gå til innhold

The Lovers som intensjoner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg legger litt kort av og til, og la et legg bare for moro for meg og mann jeg har en liten greie med. Han har historie som veldig lite trofast, så jeg stoler slettes ikke på han.

Jeg tenkte han er mest intr i å bruke meg for sex, evt. lure meg inn i et seksuelt forhold. Men to ganger har The Lovers dukket opp som hans intensjoner? Avklarere har vært Three of Wands eller Eight of Pentacles. Ehmm 🤔

Man kan selvsagt ikke legge for mye i kortene, men av nysgjerrighet vil jeg gjerne høre fra folk med mer peiling

Hva kan dette bety da? Noe mer seriøst?

Anonymkode: 001e9...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kortene du nevner kan i kombinasjon vise til kalkulert romantisk oppførsel og for å bli bedre i sitt "trait", som fint kan signalisere en såkalt fuckboy. Det viser en som planlegger fremover, ja, men det virker ikke som planlegging for to mennesker som en enhet. Heller planlegging for å skape utsikter for hans egen del.

Anonymkode: dddda...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kortene du nevner kan i kombinasjon vise til kalkulert romantisk oppførsel og for å bli bedre i sitt "trait", som fint kan signalisere en såkalt fuckboy. Det viser en som planlegger fremover, ja, men det virker ikke som planlegging for to mennesker som en enhet. Heller planlegging for å skape utsikter for hans egen del.

Anonymkode: dddda...7dc

Ja, der har du sikkert rett. Men ville ikke The Devil eller Knight of Wands være mer rett da? Ikke vet jeg

Anonymkode: 001e9...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags legg bruker du?

Anonymkode: 2a059...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, der har du sikkert rett. Men ville ikke The Devil eller Knight of Wands være mer rett da? Ikke vet jeg

Anonymkode: 001e9...770

Det er ikke helt slik det fungerer, du kan ikke kun lese kortene enkeltvis men også i kombinasjon med hverandre.

Anonymkode: dddda...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hva slags legg bruker du?

Anonymkode: 2a059...cb8

 

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er ikke helt slik det fungerer, du kan ikke kun lese kortene enkeltvis men også i kombinasjon med hverandre.

Anonymkode: dddda...7dc

Jeg stokker kortene og lar dem falle ut selv, har god erfaring med det ang. treffsikkerheten. Er ikke glad i å bruke legg som f.eks. celtic cross osv. Av og til viser det seg flere kort samtidig, andre ganger ikke. Så er enig i at man må lese dem i kombinasjon hvis de dukker opp i kombinasjon, men ikke nødvendigvis ellers.

Anonymkode: 001e9...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

 

Jeg stokker kortene og lar dem falle ut selv, har god erfaring med det ang. treffsikkerheten. Er ikke glad i å bruke legg som f.eks. celtic cross osv. Av og til viser det seg flere kort samtidig, andre ganger ikke. Så er enig i at man må lese dem i kombinasjon hvis de dukker opp i kombinasjon, men ikke nødvendigvis ellers.

Anonymkode: 001e9...770

Nå er det jo også slik at man gjerne leser det man ønsker å lese når man legger for seg selv i begynnelsen..

Anonymkode: dddda...7dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nå er det jo også slik at man gjerne leser det man ønsker å lese når man legger for seg selv i begynnelsen..

Anonymkode: dddda...7dc

Samme for meg, hvert fall det her. Fikk The Lovers, derfor spør jeg. Det er jo de andre her som vil han skal ha bad intentions, høres det ut som. Fordi de vet om fortiden som jeg snakket om. Da leser de jo inn i kortene også

- ts

Anonymkode: 8398a...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Samme for meg, hvert fall det her. Fikk The Lovers, derfor spør jeg. Det er jo de andre her som vil han skal ha bad intentions, høres det ut som. Fordi de vet om fortiden som jeg snakket om. Da leser de jo inn i kortene også

- ts

Anonymkode: 8398a...622

Hvorfor spør du om du ikke ønsker å  stole på tolkningene som kommer fra tarotleserne her? På generelt basis vil jeg si at dersom tolkingen du helst ønsker var den riktige, hadde du ikke følt behov for å stille spørsmål om det her på forumet. Du ville ha følt det. Tolkningen du ønsker, at det er noe seriøst, er etter min mening mest sannsynlig ikke tilfellet her.

Anonymkode: dddda...7dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...