Gå til innhold

Koronapass og sommerferie 2021 - håper på en sydenferie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://borsen.dagbladet.no/nyheter/vil-la-alle-fullvaksinerte-reise/73718214

Jeg har så lyst å reise til varmere strøk i sommer. Tviler på det lar seg gjøre, men har et ørlite håp. Flere som drømmer seg litt bort?

Jeg er i aldergruppen som er sist i køen for vaksine og har heller ingen sykdom eller noe som gir meg prioritet, så det er usannsynlig at jeg blir vaksinert før sommerferien. Det blir vel gode, gamle Norge i år også :P 

Anonymkode: c6a36...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orker ikke tanken en gang. Alt mas med sperrebånd, munnbind og lokale regler osv. Det blir ingen ferie uansett hvor vi drar. 

Anonymkode: 21a2c...a2b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Orker ikke tanken en gang. Alt mas med sperrebånd, munnbind og lokale regler osv. Det blir ingen ferie uansett hvor vi drar. 

Anonymkode: 21a2c...a2b

Nettopp, blir ikke det man ser for seg uansett. Jeg blir hjemme. Tar noen netter i telt i skogen innimellom. Er det rimelig fritt for smitte går jeg på cafe. Det får være slik. Jeg er redd det eksploderer hvis vi hiver oss rett ut på utenlandsferie før alle har fått vaksine og vi ser hvordan det går med mutasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter til høsten/vinteren. Sommeren er jo ikke den verste tiden å være i Norge. "Syden" i fellesferien står egentlig ikke så høyt på ønskelista.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å bestille tur sydover. For meg er det verdt å ta koronahotelet etterpå. Holder avstand/munnbind/spriter meg på turen. 

Anonymkode: 12fbc...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper på Danmark i alle fall🤞🏻

Anonymkode: cae20...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er livredd for at folk skal dra med seg mutasjoner i sommer, så er det påan igjen i høst. Jeg er fullvaksinert i juni (pga risikogruppe) - men er helt uaktuelt å dra til utlandet i år. 

Anonymkode: 006ca...c63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er livredd for at folk skal dra med seg mutasjoner i sommer, så er det påan igjen i høst. Jeg er fullvaksinert i juni (pga risikogruppe) - men er helt uaktuelt å dra til utlandet i år. 

Anonymkode: 006ca...c63

Er redd jeg ikke rekker å få vaksine før det er er for sent mtp mutasjoner. Er skuffet over at det åpnes opp for vaksinerte før alle er ferdig vaksinert. 

Anonymkode: 52639...9a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt tur tidlig høst. Refunderbart. 

Anonymkode: 1e730...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg LENGTER enormt etter å reise, sol og varme, ferie og fri, avslapping og hotell. Men tenkte løpet var kjørt; kommer ikke til å bli fullvaksinert før til høsten. Men sannelig fikk jeg ikke tid til vaksinering neste uke, pga risikogruppe! Og da får jeg også sannsynligvis dose to etter seks uker, og er dermed fullvaksinert i juni! 🤩 Halleluja og praise the Lord, den følelsen jeg har i dag er nesten ubeskrivelig! 

Så nå KAN jeg faktisk reelt drømme om syden i sommer 💖 

 

Anonymkode: c97c0...7da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...