Gå til innhold

Jeg er "grenseløs" seksuelt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hva som feiler meg, men jeg har VELDIG lite filter for hvem jeg ligger med, spesielt med alkohol i blodet. Det har ikke mye å si om fyren er lite kjekk, om det er en kompis, eller noe sånt. Så lenge det er en jevnaldrende fyr, går "alt" i kverna.

Generelt er jeg frisinnet, og det virker å bli mer utpreget med årene. Er i tyveårene nå. Jeg har ingen sjenanse så og si, og kan godt ha både trekant og orgier. Jeg var ikke heeelt sånn før, men føler ikke at det er et psykisk problem heller. Føler meg aldri skitten, føler meg heller bedre desto mer jeg har sex. Og jeg angrer sjelden. 

Et ordentlig problem her er at jeg er ikke til å stole på i forhold, fordi jeg kvitter meg ikke med dette mindsettet selv om jeg er forpliktet. Jeg lurer på om det kan være nymfomani? Jakten på sex og erobringer er det som driver meg mest. Det er en ego boost og spenning.

Har gått i terapi for noe annet, og terapeuten mente at jeg delvis brukte sex for å få "rush" - litt avhengighet. 

I det jeg først blir forelsket i en mann blir jeg derimot helt annerledes: totalt perpleks og vet ikke hvordan jeg skal koble sexen med ham og med det jeg føler. Føler ikke at jeg har kontroll og det blir ganske ubehagelig for meg. 

Anonymkode: eddb0...2ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utfra hvordan du fungerer i relasjoner så vil jeg jo si helheten er skadelig og lite konstruktiv for deg.

Høres ut som sexavhengighet for min del 🤷‍♀️

Anonymkode: 356ec...053

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Utfra hvordan du fungerer i relasjoner så vil jeg jo si helheten er skadelig og lite konstruktiv for deg.

Høres ut som sexavhengighet for min del 🤷‍♀️

Anonymkode: 356ec...053

Du får sexavhengighet til å høres ut som noe negativt. 
Jeg er selv sexavhengig, men jeg nyter det. Og mange andre nyter godt av den også. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres ut som sexavhengighet for min del 🤷‍♀️

Anonymkode: 356ec...053

Jeg tror også det........

- trådstarter

Anonymkode: eddb0...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I det jeg først blir forelsket i en mann blir jeg derimot helt annerledes: totalt perpleks og vet ikke hvordan jeg skal koble sexen med ham og med det jeg føler.

Kan du ikke bare la han bli en del av det da? Det virker som at du har mye å dele, nok til alle rett og slett. Sikkert spennende for noen.

Anonymkode: 0cb6d...7bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are

Kan du ikke finne deg en sex avhengig mann, så vil vel problemet være løst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3lis3 skrev (31 minutter siden):

Du får sexavhengighet til å høres ut som noe negativt. 
Jeg er selv sexavhengig, men jeg nyter det. Og mange andre nyter godt av den også. 

Det ville sikkert en som er avhengig av alkohol også sagt ;) 

Avhengighet er ikke sunt i lengden, selv om det føles ålreit der og da. Man er jo ikke fri til å leve livet, dersom man er avhengig, det ligger i ordet. Klart, man vil alltid være avhengig av noe, mat og søvn og slike ting. Så helt fri er man aldri. Men å å være avhengig av noe som ikke skyldes biologiske årsaker, så bør man få hjelp med dette.

Foreslår at du tar kontakt med fastlegen, ts. Det er nok rett sted å starte, for alle avhengigheter.

Anonymkode: 5a92e...b73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon Are skrev (15 minutter siden):

Kan du ikke finne deg en sex avhengig mann, så vil vel problemet være løst. 

Det løser problemet like lite som at en alkoholiker finner seg en annen alkoholiker...

Ts uttrykker jo at hun sliter når hun forelsker seg. Hun har behov for å fikse problemet, ikke dyrke det. 

Anonymkode: 5a92e...b73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ts vært en mann så hadde ikke folk reagert i det hele tatt, bare en vanlig kåt gris.

Ts, det er helt okå å ha sex hvis du vil og liker det :)

Anonymkode: d7882...0ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hadde ts vært en mann så hadde ikke folk reagert i det hele tatt, bare en vanlig kåt gris.

Ts, det er helt okå å ha sex hvis du vil og liker det :)

Anonymkode: d7882...0ca

Du vet virkelig lite om menn. 

Anonymkode: 5a92e...b73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 10.16):

Jeg vet ikke helt hva som feiler meg, men jeg har VELDIG lite filter for hvem jeg ligger med, spesielt med alkohol i blodet. Det har ikke mye å si om fyren er lite kjekk, om det er en kompis, eller noe sånt. Så lenge det er en jevnaldrende fyr, går "alt" i kverna.

Generelt er jeg frisinnet, og det virker å bli mer utpreget med årene. Er i tyveårene nå. Jeg har ingen sjenanse så og si, og kan godt ha både trekant og orgier. Jeg var ikke heeelt sånn før, men føler ikke at det er et psykisk problem heller. Føler meg aldri skitten, føler meg heller bedre desto mer jeg har sex. Og jeg angrer sjelden. 

Et ordentlig problem her er at jeg er ikke til å stole på i forhold, fordi jeg kvitter meg ikke med dette mindsettet selv om jeg er forpliktet. Jeg lurer på om det kan være nymfomani? Jakten på sex og erobringer er det som driver meg mest. Det er en ego boost og spenning.

Har gått i terapi for noe annet, og terapeuten mente at jeg delvis brukte sex for å få "rush" - litt avhengighet. 

I det jeg først blir forelsket i en mann blir jeg derimot helt annerledes: totalt perpleks og vet ikke hvordan jeg skal koble sexen med ham og med det jeg føler. Føler ikke at jeg har kontroll og det blir ganske ubehagelig for meg. 

Anonymkode: eddb0...2ff

Hører gjerne mer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 10.16):

Jeg vet ikke helt hva som feiler meg, men jeg har VELDIG lite filter for hvem jeg ligger med, spesielt med alkohol i blodet. Det har ikke mye å si om fyren er lite kjekk, om det er en kompis, eller noe sånt. Så lenge det er en jevnaldrende fyr, går "alt" i kverna.

Etter 2 flasker vin kan alle bli fine og bli ukritisk i valg av sexpartner. Men hva gjør vel det om de ikke er kjekke da? Må de på død og liv være kjekke for å gi sex og glede?

På en annen side, kan du være ei som blir ekstra omsorgfull i fylla?

Jeg har jo selv havnet i seng med kvinner som ikke akkurat var verdens peneste... Men du verden så deilig de var med sexen, de elsker jo som "no tomorrow"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du bare har genvarianter for risikoatferd? Kjører du for fort, lyver du eller holder du på med ekstremsport?

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk: Selv om A4 samfunnet forsøker så godt det kan å presse deg inn i rammen - du trenger ikke å være i et forhold for å være lykkelig. Har en venninne med fire barn og som har et særdeles aktivt sexliv. Hun er fast bestemt på at hun er mest lykkelig uten partner. 

Kan gjelder det samme deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (1 time siden):

Kanskje du bare har genvarianter for risikoatferd? Kjører du for fort, lyver du eller holder du på med ekstremsport?

Haha, stemmer alt dette

ts

Anonymkode: 3f5f7...e5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3lis3 skrev (På 4.5.2021 den 12.30):

Du får sexavhengighet til å høres ut som noe negativt. 
Jeg er selv sexavhengig, men jeg nyter det. Og mange andre nyter godt av den også. 

avhengig betyr at du ikke er i stand til å ta rasjonelle valg ovenfor deg selv, så klart er det negativ. æsj. 

Anonymkode: c4969...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det feiler deg ingenting, du er bare glad i sex. 

Jeg var akkurat som deg. Men det roet seg, når jeg hadde prøvd det jeg ville prøve. Jeg ble klar for et rikt sexliv med bare en mann. Da var jeg 40 år. 

Anonymkode: 3a87d...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det feiler deg ingenting, du er bare glad i sex. 

Jeg var akkurat som deg. Men det roet seg, når jeg hadde prøvd det jeg ville prøve. Jeg ble klar for et rikt sexliv med bare en mann. Da var jeg 40 år. 

Anonymkode: 3a87d...1b3

Det er jo altfor sent dersom man ønsker seg et normalt liv med familie, barn eller karriere.

Og det er nettopp derfor man anbefaler at ts oppsøker profesjonell hjelp, slik at hun skal slippe å sette livet på vent halve tiden hun er på jorda. 

Anonymkode: 5a92e...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...