Gå til innhold

Noen andre som har opplevd å bli "kald" av dating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Problemet er vel å fly på mange dater og fortsette med andre mens man avtaler med en. Hva med litt tålmodighet og holde seg til å bli kjent med en om gangen og vente litt med sex. Jeg forstår meg ikke helt på de som har sex raskt. Og om du virkelig er interessert, send mer en en mld i ukauten å bombandere med meld, finn en ballanse, kanskje du får litt mer tilbake.

Anonymkode: a7d83...512

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uansett hvordan man argumenter så kan ikke alle damer få en av de mest attraktive mennene. Alle prøver, men ikke alle lykkes. Og de mest attraktive mennene har en uendelig kø av beilere, så de bryr seg ikke om noen damer går i sølibat, virker som noen i tråden her tror de kan straffe disse mennene ved å forbli singel...

Dette vil ALDRI endre seg.

Anonymkode: 0531b...77c

Det er jo ikke det at vi vil ha de mest attraktive mennene. Men når de i det minste er vennlig, elsker kvinner og tar godt vare på oss er ofte de mindre attraktive late, gretne, gubbete etter fylte 35 år, krenkende, nedlatende, lite oppvartende og bare opptatt av seg selv. De må være alene, de må på pub og vedlikeholde ølvomma, de må jobbe, de må ha fred og ro hjemme. Så kvinner vinner ikke på å gå etter 80-prosentene. Like lite sex, med en gretten og slem gubbe. Da kan vi like gjerne ha tilfeldig sex med enerne. 

Anonymkode: c1ff8...74f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har pult så vanvittig mye at jeg har seriøse problemer...

Anonymkode: 24102...4bc

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ikke av dating nei. Jeg ble kald av å aldri få et ja fra ei eneste dame. Har foreløpig ikke funnet noen som vil være med på date.

Anonymkode: 3cab4...9f5

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Stiigen skrev (3 timer siden):

Jeg føler det samme. Føler at alle har så mye valg no (spesielt jentene med ekstremt mye tilbud fra datingapper) at om man går på date og ting ikke er 100% riktig/perfekt så bare sveiper de deg mentalt til venstre og går videre til neste date. 
Har hatt så mange dates hvor vi har kost oss masse, hatt gode samtale,dype samtaler, blitt fysisk, og noen ganger også hatt sex , men hvor istedenfor å fortsette å bli bedre kjent så få man bare en kald skulder etterpå.   
Og man vet egentlig aldri hva som var problemet; kanskje man sa at man likte sushi, og hun ikke liker det, kanskje man var litt nervøs første halvtimen, og hun helst vil ha menn som aldri er nervøs, kanskje man fortalte en vits som ikke var morsom. 

Jeg har datet jenter som har vært helt fantastisk på alle måter , men hvor de rett og slett bare gir opp før man i det hele tatt får vist hvem man er...og det er frustrerende. Er i hvert fall overbevist at jeg aldri kommer til å finne "kjærligheten" online. 

Jeg tror nok det er andre ting enn at du ikke liker sushi eller er litt nervøs, men det er ikke alltid så lett å si den virkelige grunnen. Jeg hadde en date for et par måneder siden hvor han nok trodde vi hadde hatt det fantastisk, men hvor jeg dagen etter skrev at jeg ikke hadde lyst til å møtes igjen, til stor forundring fra ham. Vi hadde for så vidt en hyggelig date, han var morsom og kjekk, vi lo mye, vi kysset og hadde sex. 

Jeg skrev at kjemien ikke var tilstrekkelig tilstede til å gå videre, fordi jeg ikke hadde lyst til å skrive at luktet vondt av sengetøyet hans og var ubegripelig møkkete på badet, at han avbrøt meg konstant mens jeg snakket og ikke stilte et eneste spørsmål, og ikke minst at han var komplett fantasiløs i senga og kun fokuserte på egen nytelse, ikke min (og var overhodet ikke interessert i forsiktig veiledning underveis). 

Jeg har tilbragt nok tid med menn som ikke lytter og som ikke er nysgjerrige i senga, det er en absolutt deal breaker. Forventer på ingen måte fantastisk sex første gang, men humor, interesse og nysgjerrighet må være på plass. 

Jeg er litt desillusjonert jeg også, akkurat som deg. Det er veldig vanskelig å finne en det klaffer med, men noen ganger er det ikke noe poeng i å møtes igjen og "vise hvem man er", fordi den ene parten allerede vet at det er dødfødt. 

Anonymkode: 717da...329

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...