Gå til innhold

Nytt ullgarn luktet som kumøkk! Har du erfart det samme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Forundret.. skrev (12 minutter siden):

Ja, ulla kan vaskes. Men den lukten som jeg prater om i den andre tråden går ikke bort. 

Jeg har ikke erfart det på ullgarn, det var det noen andre som gjorde.

Jeg kom inn i denne tråden fordi jeg fikk opp varsel pga jeg ble sitert inn i denne. Jeg var ikke oppmerksom på at jeg var i en annen tråd før du påpekte det 😅

Takk! :) Jeg forstår. Jeg skrev også i dongeribuksetråden. Jeg visste ikke at man fikk varsel når man blir sitert i en annen tråd. Jeg har mast mye på deg :sjenert: Takk for alle svar! 💐

Anonymkode: 982ab...3ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forundret.. skrev (40 minutter siden):

Ja, ulla kan vaskes. Men den lukten som jeg prater om i den andre tråden går ikke bort. 

Jeg har ikke erfart det på ullgarn, det var det noen andre som gjorde.

Jeg kom inn i denne tråden fordi jeg fikk opp varsel pga jeg ble sitert inn i denne. Jeg var ikke oppmerksom på at jeg var i en annen tråd før du påpekte det 😅

Jeg har bare svart i denne tråden, så nå mista jeg sammenhengen. 🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en Ullvang-genser som stinker, uansett hvor mange ganger den blir vasket. Stinker når den er våt, ikke mye når den er tørr. Det samme med en ull-jakke fra Janus, den stinker også når den er våt, bittelitt når den er tørr. Begge plagg er vasket mange ganger med ullvaskemiddel, men lukten går aldri bort. Ingen andre ullplagg jeg har lukter noe som helst, jeg har veldig mye ull. 

Noen som vet hvorfor? 

Anonymkode: 343a6...8f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...