AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #21 Del Skrevet 4. mai 2021 Forundret.. skrev (12 minutter siden): Ja, ulla kan vaskes. Men den lukten som jeg prater om i den andre tråden går ikke bort. Jeg har ikke erfart det på ullgarn, det var det noen andre som gjorde. Jeg kom inn i denne tråden fordi jeg fikk opp varsel pga jeg ble sitert inn i denne. Jeg var ikke oppmerksom på at jeg var i en annen tråd før du påpekte det 😅 Takk! Jeg forstår. Jeg skrev også i dongeribuksetråden. Jeg visste ikke at man fikk varsel når man blir sitert i en annen tråd. Jeg har mast mye på deg Takk for alle svar! 💐 Anonymkode: 982ab...3ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 4. mai 2021 #22 Del Skrevet 4. mai 2021 Forundret.. skrev (40 minutter siden): Ja, ulla kan vaskes. Men den lukten som jeg prater om i den andre tråden går ikke bort. Jeg har ikke erfart det på ullgarn, det var det noen andre som gjorde. Jeg kom inn i denne tråden fordi jeg fikk opp varsel pga jeg ble sitert inn i denne. Jeg var ikke oppmerksom på at jeg var i en annen tråd før du påpekte det 😅 Jeg har bare svart i denne tråden, så nå mista jeg sammenhengen. 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #23 Del Skrevet 4. mai 2021 Cordelia skrev (5 minutter siden): Jeg har bare svart i denne tråden, så nå mista jeg sammenhengen. 🤷♀️ Det var i denne tråden det ble diskutert lukt i dongeribukser: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1475315-buksen-min-lukter-fabrikk-hjelp/?tab=comments#comment-27495785 Anonymkode: 982ab...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 4. mai 2021 #24 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det var i denne tråden det ble diskutert lukt i dongeribukser: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1475315-buksen-min-lukter-fabrikk-hjelp/?tab=comments#comment-27495785 Anonymkode: 982ab...3ec Sorry, jeg trodde du var ts. Var ts jeg responderte til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #25 Del Skrevet 4. mai 2021 Har en Ullvang-genser som stinker, uansett hvor mange ganger den blir vasket. Stinker når den er våt, ikke mye når den er tørr. Det samme med en ull-jakke fra Janus, den stinker også når den er våt, bittelitt når den er tørr. Begge plagg er vasket mange ganger med ullvaskemiddel, men lukten går aldri bort. Ingen andre ullplagg jeg har lukter noe som helst, jeg har veldig mye ull. Noen som vet hvorfor? Anonymkode: 343a6...8f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå