Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

Anbefalte innlegg

Patriotpaula
Viktoria85 skrev (2 timer siden):

Ja. Men er den positiv nok til å være 12 dpo? 🤔 Syns stigningen på testene går så tregt. Har hatt sterkere streker med de andre tre barna mine. Redd for SA.

Min er ganske lik din :) Dette er 12dpo (IVF-rugedag 7 + 5 dager gammelt embryo = konvertert til 12dpo). Er 18dpo nå

69FE0332-CD3C-4503-857D-DB6F804682BA.jpeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viktoria85
jadaneidaså skrev (1 time siden):

Har testa ut Ovitrelle, og fikk negativ test i går, 9 DPO. Hadde bestemt meg for å vente til 12 DPO med å teste igjen, men klarte ikke la vær i dag. Jeg er usikker på om jeg kan skimte en svaaaaaaaak svak svak strek på dagens test? 

Er så redd for å få for store forhåpninger :( 

46EB3087-98D8-4C4A-BA15-4D8DDB4B822D.jpeg

Ser en strek jeg også :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Viktoria85
Patriotpaula skrev (1 time siden):

Min er ganske lik din :) Dette er 12dpo (IVF-rugedag 7 + 5 dager gammelt embryo = konvertert til 12dpo). Er 18dpo nå

69FE0332-CD3C-4503-857D-DB6F804682BA.jpeg

Takk for svar. Jeg syns din ser litt sterkere ut, men ganske lik ja. Jeg er på 13 dpo i dag, ivf det også. Syns streken er litt sterkere i dag. Hvordan var utviklingen på strekene dine fra 12 dpo og videre? Ble de raskt enda sterkere eller gikk det sent?

IMG-20210926-WA0030.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Patriotpaula
Viktoria85 skrev (1 minutt siden):

Takk for svar. Jeg syns din ser litt sterkere ut, men ganske lik ja. Jeg er på 13 dpo i dag, ivf det også. Syns streken er litt sterkere i dag. Hvordan var utviklingen på strekene dine fra 12 dpo og videre? Ble de raskt enda sterkere eller gikk det sent?

IMG-20210926-WA0030.jpg

Her er mine tester :) Tallene er RD, ikke DPO

7754825C-CA9E-4D7A-A044-BD29A9CBC659.jpeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mammafor1
Viktoria85 skrev (10 timer siden):

Ok. Jeg tester flere ganger til dagen 🙈😅 Jeg svinger mellom lykkelig fordi jeg tror dette går veien og fortvilelse fordi jeg hadde håpa at testen skulle vært sterkere. Her er dagens test, 12 DPO, på veldig konsentrert urin. Streken er tydeligere og mer rosa i virkeligheten. Men syns å huske at jeg hadde sterkere streker med de andre barna på samme tidspunkt, og det gjør meg v e l d i g stressa!

20210925_082325.jpg

Det ligner veldig på hvordan mine tester så ut før jeg testet positiv på CB sin test. Jeg ville prøvd ut enten CB sin hurtigtest eller digital imorgen ❤️

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Viktoria85
Patriotpaula skrev (47 minutter siden):

Her er mine tester :) Tallene er RD, ikke DPO

7754825C-CA9E-4D7A-A044-BD29A9CBC659.jpeg

Takk for bilde. Spennende å se! RD 9 tilsvarer vel 14 dpo hos deg da. Ser jo at streken er en del sterkere fra RD7 til RD9. Blir spennende å se på min test i morgen. Da er jeg på RD 11, 14 DPO. Har tatt CB digital på 11 dpo, den viste "Gravid 1-2 uker", så jeg tror jeg er gravid, men er veldig bekymret for om testene er sterke nok til at det blir baby av dette. Redd for spontanabort eller graviditet utenfor livmoren. Har ikke hatt noen av delene før, men har hatt en MA. Jeg skal ta kontakt med Hausken i morgen for å si fra om positiv eller negativ test, så tenkte jeg kunne spørre dem om jeg kunne få måle hcg nivået to dager i uka som kommer. Orker ikke en tidlig ultralyd til med beskjed om at "her er det ikke noe liv", uten å være forberedt i forkant. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Patriotpaula
Viktoria85 skrev (13 minutter siden):

Takk for bilde. Spennende å se! RD 9 tilsvarer vel 14 dpo hos deg da. Ser jo at streken er en del sterkere fra RD7 til RD9. Blir spennende å se på min test i morgen. Da er jeg på RD 11, 14 DPO. Har tatt CB digital på 11 dpo, den viste "Gravid 1-2 uker", så jeg tror jeg er gravid, men er veldig bekymret for om testene er sterke nok til at det blir baby av dette. Redd for spontanabort eller graviditet utenfor livmoren. Har ikke hatt noen av delene før, men har hatt en MA. Jeg skal ta kontakt med Hausken i morgen for å si fra om positiv eller negativ test, så tenkte jeg kunne spørre dem om jeg kunne få måle hcg nivået to dager i uka som kommer. Orker ikke en tidlig ultralyd til med beskjed om at "her er det ikke noe liv", uten å være forberedt i forkant. 

Det skjønner jeg så godt! Har hatt en MA selv, så forstår bekymringen din så godt…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...