Gå til innhold

Vokset armhulene selv. Aldri igjen!!!! Hjelp!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er noe av det dummeste jeg har gjort og skal aldri gjøre det igjen. Hudlag kom med. Og, fy faen, det svir. Har forsøkt med aloe vera, men det hjelper ikke. 

Vet jeg må kjøpe en eller annen salve, men hvilken vil være best? Noen som har erfaring med dette? 😅

Anonymkode: 9f161...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff 😂 jeg brukte å gjøre det fast selv når jeg trente aktivt, første gangen var ille men når jeg fikk dreisen på det så var det ikke så galt faktisk 😜 

Aloe Vera og evt panthenol kan hjelpe litt, ellers må du nesten bare la det gå litt tid også blir det bedre.. Men fryktelig ubehagelig ja! 

Anonymkode: 1a583...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Huff 😂 jeg brukte å gjøre det fast selv når jeg trente aktivt, første gangen var ille men når jeg fikk dreisen på det så var det ikke så galt faktisk 😜 

Aloe Vera og evt panthenol kan hjelpe litt, ellers må du nesten bare la det gå litt tid også blir det bedre.. Men fryktelig ubehagelig ja! 

Anonymkode: 1a583...460

Da var du modig, må jeg si!! 😂 

Har tatt på Aloe Vera igjen og det ser ut til å hjelpe litt nå heldigvis. Panthenol skriver jeg ned. Takk! 
 Ja, må bare gjøre det. Håper det ikke blir noe misfarging  der da. 😅

loveli skrev (5 timer siden):

Prøv Bepanthen, fra apoteket. :)

Skriver ned denne også. Takk! :)  

Anonymkode: 9f161...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt

Au, stakkars deg!!! Husker jeg og prøvde det i min ungdom, var fryktelig vondt ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må bruke hard wax har jeg erfart.

Sånn klissete voks som trenger et tøystykke river ofte huden med seg.

Anonymkode: cb584...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk positivt skrev (12 timer siden):

Au, stakkars deg!!! Husker jeg og prøvde det i min ungdom, var fryktelig vondt ja. 

Huff. Ja, det var jævlig vondt. Unnskyld språket! 

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Man må bruke hard wax har jeg erfart.

Sånn klissete voks som trenger et tøystykke river ofte huden med seg.

Anonymkode: cb584...a62

Ja, burde nok ha brukt hard wax. Men jeg holder meg langt unna voksing nå. 😅

Anonymkode: 9f161...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Huff. Ja, det var jævlig vondt. Unnskyld språket! 

Ja, burde nok ha brukt hard wax. Men jeg holder meg langt unna voksing nå. 😅

Anonymkode: 9f161...952

Samme her, tok ca ei uke å bli bra husker jeg.. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk positivt skrev (På 5.5.2021 den 21.46):

Samme her, tok ca ei uke å bli bra husker jeg.. 🤣

😅

loveli skrev (På 4.5.2021 den 13.15):

Prøv Bepanthen, fra apoteket. :)

Bepanthen ser ut til å hjelpe litt nå, så tusen takk for tipset. :) 

Anonymkode: 9f161...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp hvit vaselin på apoteket, ikke den gule boksen altså, men tube med apotekets hvit vaselin. Veldig bra på sår hud og kan til og med brukes i sår for å holde huden myk så den gror lettere. Slipper da skorpedannelse. Smøres på to ganger om dagen.

Anonymkode: c21f5...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ei som prøvde intimvox her på kg. . Hun havnet på sykehus med infeksjon...

Anonymkode: f0fcf...e76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kjøp hvit vaselin på apoteket, ikke den gule boksen altså, men tube med apotekets hvit vaselin. Veldig bra på sår hud og kan til og med brukes i sår for å holde huden myk så den gror lettere. Slipper da skorpedannelse. Smøres på to ganger om dagen.

Anonymkode: c21f5...44e

Takk, men bruker Bepanthen-salve nå og den ser ut til å hjelpe. 

 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Husker ei som prøvde intimvox her på kg. . Hun havnet på sykehus med infeksjon...

Anonymkode: f0fcf...e76

Oi! Huff. Håper det gikk bra med henne!

Anonymkode: 9f161...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😅

Bepanthen ser ut til å hjelpe litt nå, så tusen takk for tipset. :) 

Anonymkode: 9f161...952

Åååh, så bra! Jeg vet at den kremen hjelper enormt på såre barnerumper. Og det er bra at den ikke svir når man smører den på, slik visse slike kremer og salver kan gjøre. 

Masse lykke til videre! :)

Edit; god bedring heter det vel egentlig. 🤣

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loveli skrev (På 11.5.2021 den 20.29):

Åååh, så bra! Jeg vet at den kremen hjelper enormt på såre barnerumper. Og det er bra at den ikke svir når man smører den på, slik visse slike kremer og salver kan gjøre. 

Masse lykke til videre! :)

Edit; god bedring heter det vel egentlig. 🤣

Ja, det er rett og slett fantastisk at den har hjulpet så bra på så kort tid. 😊 

Tusen takk. 😂🙂

Anonymkode: 9f161...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på at du er nydusjet og tørr når du vokser deg, så voksen fester seg ordentlig innerst ved hårene. Pass også på at hårene ikke er for lange når du vokser, men heller ikke for korte (for da blir de ikke med), minst 4-5 mm. Sukkervoks er det aller enkleste for hjemmebruk og definitivt mest skånsomme. Jeg bruker papirremser, synes det fungerer best. Legg på voksen med hårretningen, og riv av motsatt vei. 

Anonymkode: ab679...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, det er rett og slett fantastisk at den har hjulpet så bra på så kort tid. 😊 

Tusen takk. 😂🙂

Anonymkode: 9f161...952

Kult at du fortsatt er i tråden og oppdaterer, de fleste pleier å stikke etter at de har fått hjelp til langt mer alvorlige hendelser og etter at folk har lagt mye tid og krefter i å svare dem. 🤣👍

Håper det går bra med deg og at du blir helt bra igjen. 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

loveli skrev (4 timer siden):

Kult at du fortsatt er i tråden og oppdaterer, de fleste pleier å stikke etter at de har fått hjelp til langt mer alvorlige hendelser og etter at folk har lagt mye tid og krefter i å svare dem. 🤣👍

Håper det går bra med deg og at du blir helt bra igjen. 🤗

Det er noe med det. Skulle ønske det var flere som oppdaterte trådene sine. De kan ikke bare stikke på den måten. 🤣

Det går bedre. Takk! Vil jo gi deg en virtuell klem her, jeg. Hehe. 😊 

Litt spent på om det blir litt mørke flekker eller ikke. Håper ikke det!

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Pass på at du er nydusjet og tørr når du vokser deg, så voksen fester seg ordentlig innerst ved hårene. Pass også på at hårene ikke er for lange når du vokser, men heller ikke for korte (for da blir de ikke med), minst 4-5 mm. Sukkervoks er det aller enkleste for hjemmebruk og definitivt mest skånsomme. Jeg bruker papirremser, synes det fungerer best. Legg på voksen med hårretningen, og riv av motsatt vei. 

Anonymkode: ab679...b6d

Jeg gjorde jo som du skriver. Jeg tålte nok ikke voksen jeg brukte, men har ikke lyst til å prøve sukkervoks heller, så. 😅 Bra det funker for deg.

Anonymkode: 9f161...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg gjorde jo som du skriver. Jeg tålte nok ikke voksen jeg brukte, men har ikke lyst til å prøve sukkervoks heller, så. 😅 Bra det funker for deg.

Anonymkode: 9f161...952

Hvorfor vil du ikke prøve sukkervoks? 

Jeg har aldri fått annet enn sukkervoks til å fungere. Det som skjedde med deg, har skjedd med meg også, med en voks som ikke var sukkervoks. 

Anonymkode: ab679...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor vil du ikke prøve sukkervoks? 

Jeg har aldri fått annet enn sukkervoks til å fungere. Det som skjedde med deg, har skjedd med meg også, med en voks som ikke var sukkervoks. 

Anonymkode: ab679...b6d

Fordi jeg er redd for å få en lignende reaksjon. Det var så vondt at jeg tør ikke prøve sukkervoks heller.. 

Anonymkode: 9f161...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg er redd for å få en lignende reaksjon. Det var så vondt at jeg tør ikke prøve sukkervoks heller.. 

Anonymkode: 9f161...952

Ok jeg skjønner. Men gi det litt tid, og prøv igjen senere. Jeg lover at du ikke får den reaksjonen hvis du bruker sukkervoks og følger det jeg skrev over. 

Anonymkode: ab679...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...