AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Del Skrevet 2. mai 2021 Skjellsord og andre ord som kanskje ikke var oppfunnet eller som kanskje ikke har vært brukt i disse sammenhengene - før NÅ! 😂 Har du ett eller flere slike ord å bidra med? Det kan gjerne være ord som opprinnelig har en annen betydning. Her er mitt: Purreløk (brukt som skjellsord/kjælenavn på katt 😽). Inspirert av denne tråden: Anonymkode: ef22b...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #2 Del Skrevet 2. mai 2021 Flere? Anonymkode: ef22b...213 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Del Skrevet 12. mai 2021 Påleggstrekk = en populær aktivitet i gamle dager som utføres ved at man trekker pålegget bortover brødskiven mens man spiser. Anonymkode: ef22b...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Del Skrevet 12. mai 2021 Vinkelsnurr, de rare verktøyene du får med IKEA (og andre møbler) for å skru dem sammen. Ser ut som en L og funker som et skrujern. Aner ikke hva det egentlig heter men navnet "vinkelsnurr" er beskrivende da 😄 Kanskje jeg misforstår deg nå ts? Anonymkode: eccd0...d3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #5 Del Skrevet 12. mai 2021 En gutt med litt utfordringer på barneskolen jeg gikk på kalte en annen i klassen for paprika junior. Det var helt episk. Han andre slang ting som "morrakn*****" (dette var kanskje 4.-5. Klasse), og fikk "PAPRIKA JUNIOR!" slengt tilbake 😛 og han ble så sint xD mitt yndlingsskjelsord! Anonymkode: 90cd6...997 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #6 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Vinkelsnurr, de rare verktøyene du får med IKEA (og andre møbler) for å skru dem sammen. Ser ut som en L og funker som et skrujern. Aner ikke hva det egentlig heter men navnet "vinkelsnurr" er beskrivende da 😄 Kanskje jeg misforstår deg nå ts? Anonymkode: eccd0...d3d Supert! Du fant opp et nytt ord, og nye ord er blant de tingene jeg søkte (i tillegg til å eventuelt finne nye bruksmåter for eksisterende ord). Kanskje du kan selge ordet ditt til Ikea? Anonymkode: ef22b...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #7 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Supert! Du fant opp et nytt ord, og nye ord er blant de tingene jeg søkte (i tillegg til å eventuelt finne nye bruksmåter for eksisterende ord). Kanskje du kan selge ordet ditt til Ikea? Anonymkode: ef22b...213 😄 Ja haha jeg tror jeg må prøve på det! Anonymkode: eccd0...d3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #8 Del Skrevet 12. mai 2021 51 minutter siden, AnonymBruker said: Vinkelsnurr, de rare verktøyene du får med IKEA (og andre møbler) for å skru dem sammen. Ser ut som en L og funker som et skrujern. Aner ikke hva det egentlig heter men navnet "vinkelsnurr" er beskrivende da 😄 Kanskje jeg misforstår deg nå ts? Anonymkode: eccd0...d3d Unbrakonøkkel. Anonymkode: fa7cc...b67 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #9 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Vinkelsnurr, de rare verktøyene du får med IKEA (og andre møbler) for å skru dem sammen. Ser ut som en L og funker som et skrujern. Aner ikke hva det egentlig heter men navnet "vinkelsnurr" er beskrivende da 😄 Kanskje jeg misforstår deg nå ts? Anonymkode: eccd0...d3d Stemmer det at en bestemt knute heter vinkelsnurr? Uansett er ordet ditt innenfor det som jeg etterspurte " 17. Knuter - Vinkelsnurr og 8-tallssnurr" https://www.adlibris.com/no/bok/kul-tur-mine-forste-aktivitetskort-38-kort-9788292776131 Anonymkode: ef22b...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #10 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): En gutt med litt utfordringer på barneskolen jeg gikk på kalte en annen i klassen for paprika junior. Det var helt episk. Han andre slang ting som "morrakn*****" (dette var kanskje 4.-5. Klasse), og fikk "PAPRIKA JUNIOR!" slengt tilbake 😛 og han ble så sint xD mitt yndlingsskjelsord! Anonymkode: 90cd6...997 Takk for bidrag! Hvorfor sa han paprika junior? Hadde paprika noe å gjøre med at han eventuelt rødmet? Anonymkode: ef22b...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #11 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Unbrakonøkkel. Anonymkode: fa7cc...b67 Takk 😄 Det var det! Anonymkode: eccd0...d3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #12 Del Skrevet 16. mai 2021 Reagensrør = Kaos som oppstår på svenske klesbutikker når de har salg (REA) på gensere Anonymkode: ef22b...213 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå