Gå til innhold

Dere menn: legg ut bilde av drømmedama deres


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden jeg ikke kan poste bilder av henne her uten at det blir fjernet, så kan jeg skrive navnet hennes i stedet.

Layla London 😍

Anonymkode: a31b8...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

 

Det største problemet ditt er ikke at du er stygg, men at du har en helt grusom måte å tenke på. Du frastøter deg ikke menn fordi du er stygg, men fordi du har en stygg måte å reagere på.

Anonymkode: a31b8...749

Jeg begynte å tenke slik fordi jeg i utgangspunktet ER stygg. Man lærer så lenge man lever. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har ikke hun tatt silikonet ut igjen? 

Uansett så handler det om helhet. "Alt" er ikke ulovlig. Det er forskjell på 2-3 mindre tatoveringer kontra å tatovere seg ihjel. Førstenevnte vil aldri alene være et problem for meg. Det er forskjell på å bruke løsevipper og extensions innimellom kontra å kjøre full duckface med fillers og overdrevent sminke på fulltid. Førstnevnte vil heller ikke her være et problem for meg. Det er forskjell på å ha litt silikon som det eneste du har sammenlignet med bryster som "big mama". Førstnevnte vil igjen ikke alene bli et problem. Det er forskjell på å ha litt sminke kontra å kjøre et fullkomment brunkremtryne med maling fra øre til øre. Det førstnevnte er mer naturlig enn noe annet i dag.

Det er en helhet her. Hvis hun enda har litt silikon så er det ikke overdrevent. I tillegg er det det eneste hun har som er unaturlig. Liker jeg det? Nei, egentlig ikke. Men totalpakken Emilie Nereng er uansett veldig bra. Hun har ikke fillers duckface, brunkremtryne, løsevipper og tatoveringer i tillegg, liksom. Hadde hun hatt sistnevnte, så ville hun ikke vært den attraktive Emilie Nereng som hun er.

Samme regla gjelder en "mindre attraktiv" også. Totalpakken. Men en "mindre attraktiv" har en tendens til å overdrive noe voldsomt, og det er vel her reaksjonene kommer, tenker jeg. 
For øvrig så er attraktivitet svært individuelt. Selv om du mener du er uattraktiv, så kan det hende jeg ser på deg motsatt. Og dette er en klassisk "kvinnefelle" i dag. Helt normalt pene kvinner tror dem er mer uattraktive enn dem er. Jeg har dessverre bevitnet mange ganger at kvinner som er langt over gjennomsnittet utseendemessig har hatt så lav selvtillit at dem nærmest omtaler de selv som "slummen" i samfunnet, og har tydd til operasjoner for å endre dette. Resultatet blir ofte at de da ser "dårligere" ut enn utgangspunktet, fordi det blir for voldsomt og for bredt. 

Anonymkode: 48f3f...2ae

Skjønner. Har også lagt merke til at attraktive kvinner betegner seg selv som mindre attraktive. Det er trist syns jeg, men samtidig et hån mot slike som meg som faktisk er stygg og uattraktiv. Men heldigvis finner disse kvinnene etter hvert ut at de er attraktive, usikkerheten er størst i tenårene og så dabber det som oftest av. Enten har man trukket vinnerloddet eller så har man det ikke, og de fleste norske kvinner har det. 

Anonymkode: a15e8...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner. Har også lagt merke til at attraktive kvinner betegner seg selv som mindre attraktive. Det er trist syns jeg, men samtidig et hån mot slike som meg som faktisk er stygg og uattraktiv. Men heldigvis finner disse kvinnene etter hvert ut at de er attraktive, usikkerheten er størst i tenårene og så dabber det som oftest av. Enten har man trukket vinnerloddet eller så har man det ikke, og de fleste norske kvinner har det. 

Anonymkode: a15e8...6ae

Hehe, ja og det pussige oppi dette er jo at disse attraktive kvinnene som betegner seg som mindre attraktive likevel kan ha enorme forventninger til en manns utseende. Så den selvtilliten deres kan være litt tveegget noen ganger. Av og til lurer jeg på om det er en slags falsk søk for sympati og oppmerksomhet, for det er åpenbart ikke noe galt med selvtilliten når de selekterer mennene! 

Jeg leser at du betegner deg som stygg og uattraktiv. Men for alt jeg vet så kan det hende du er en av disse som ligger på eller over gjennomsnittet som "håner" styggere kvinner. Eventuelt så kan det hende at jeg faktisk ville syntes at du var pen (ja selv om du har tatoveringer ;) ). Så slutt å prat deg ned. Utseende er individuelt, og du er alltids pen for flere!

Til syvende og sist vil jeg poengtere at utseende kan endres mentalt også. Hvis du mener at du selv er god nok og pen nok så blir du det. Okei, kanskje ikke for Brad Pitt, liksom, men det er vel ikke målet ditt uansett? 
Det handler om selvtillit, utstråling, humør, holdninger, sjarm og kommunikasjonsmønster. Selv den uattraktive kan skape seg et bedre utgangspunkt med å akseptere situasjonen, og at de faktisk tror at de er bedre enn de er. Da blir de også bedre. 

Anonymkode: 48f3f...2ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hehe, ja og det pussige oppi dette er jo at disse attraktive kvinnene som betegner seg som mindre attraktive likevel kan ha enorme forventninger til en manns utseende. Så den selvtilliten deres kan være litt tveegget noen ganger. Av og til lurer jeg på om det er en slags falsk søk for sympati og oppmerksomhet, for det er åpenbart ikke noe galt med selvtilliten når de selekterer mennene! 

Jeg leser at du betegner deg som stygg og uattraktiv. Men for alt jeg vet så kan det hende du er en av disse som ligger på eller over gjennomsnittet som "håner" styggere kvinner. Eventuelt så kan det hende at jeg faktisk ville syntes at du var pen (ja selv om du har tatoveringer ;) ). Så slutt å prat deg ned. Utseende er individuelt, og du er alltids pen for flere!

Til syvende og sist vil jeg poengtere at utseende kan endres mentalt også. Hvis du mener at du selv er god nok og pen nok så blir du det. Okei, kanskje ikke for Brad Pitt, liksom, men det er vel ikke målet ditt uansett? 
Det handler om selvtillit, utstråling, humør, holdninger, sjarm og kommunikasjonsmønster. Selv den uattraktive kan skape seg et bedre utgangspunkt med å akseptere situasjonen, og at de faktisk tror at de er bedre enn de er. Da blir de også bedre. 

Anonymkode: 48f3f...2ae

Jeg fiska ikke etter bekreftelse altså. Jeg er faktisk stygg, enkelt og greit. Jeg har aldri vært pen for det motsatte kjønn. Dette vet jeg og er ikke noe å diskutere.

Men har sett mange kvinner på sosiale media som har vært lei seg pga utseendet sitt og så har de egentlig vært pene. Det syns jeg er trist. Derfor syns jeg også at denne normaliseringen av naturlig kropp og diverse er veldig bra for da får disse kvinnene se at de er like pene som de som retusjerer og poserer. 

Men vi har spora av for lengst. Takk for praten. 

Anonymkode: a15e8...6ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aisling Franciosi: 

https://www.google.no/search?q=Aisling+Franciosi&stick=H4sIAAAAAAAAAONgVuLWz9U3MDQoSE4uiV_EKuiYWZyTmZeu4FaUmJecmV-cuYOVEQBgBMCFJgAAAA&prmd=inv&sxsrf=ALeKk01QNE027PnkFJChvw09U0jIrQIYhg:1620411626812&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjcg5_bl7jwAhXjkIsKHYbUC8MQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=768&bih=915#imgrc=LGZWMAtqpVrVZM

Emilia Clarke: 

https://www.google.no/search?q=emilia+clarke&tbm=isch&ved=2ahUKEwiluv3pl7jwAhXYCHcKHcdJAiMQ2-cCegQIABAC&oq=emilia+&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQARgAMgQIIxAnMgIIADICCAAyAggAMgIIADoGCAAQBxAeOgQIABAeOggIABCxAxCDAToHCCMQ6gIQJzoFCAAQsQM6BAgAEENQ7vQWWPCTF2C9mhdoAXAAeAGAAa4BiAG0E5IBBDE3LjiYAQCgAQGwAQXAAQE&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=CYWVYOWRK9iR3APHk4mYAg&bih=915&biw=768&prmd=inv#imgrc=vGUyb973eZsoZM

Alicia Vikander: 

https://www.google.no/search?q=alicia+vikander&tbm=isch&ved=2ahUKEwi06ealmrjwAhUB_CoKHesYBywQ2-cCegQIABAC&oq=Alicia+&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQARgAMgQIIxAnMgQIIxAnMgQIIxAnMgUIABCxAzIFCAAQsQM6BAgAEB46AggAOgQIABBDUIEHWKQmYKAuaABwAHgAgAGgAogB2BySAQU4LjcuOJgBAKABAcABAQ&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=oIeVYLSZAoH4qwHrsZzgAg&bih=915&biw=768&prmd=inv#imgrc=p6Rw0Ey7kHgKtM

Taylor Hill:

https://www.google.no/search?q=taylor+hill&prmd=inv&sxsrf=ALeKk03M2MKb5ie80dxx5KpNGPXypWbddg:1620412640990&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjz6eu-m7jwAhXl-SoKHf0lCWwQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=768&bih=915&dpr=2#imgrc=fOW-CkEkJwClyM

Ella Purnell:

https://www.google.no/search?q=ella+purnell&tbm=isch&ved=2ahUKEwjwksPhm7jwAhUYxSoKHT-XAvMQ2-cCegQIABAC&oq=ella+purnell&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzoECCMQJzoECAAQQzoCCAA6BQgAELEDOgcIABCxAxBDOgcIIxDqAhAnOgQIABAeOgUIABDNAlDnC1jnS2ChUWgDcAB4AYABjwKIAYMVkgEGMTcuNy4xmAEAoAEBsAEFwAEB&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=KYmVYLDaK5iKqwG_roqYDw&bih=915&biw=768&prmd=inv#imgrc=iR7T8jWCBhVoeM

Olivia Cooke:

https://www.google.no/search?q=olivia+cooke&tbm=isch&ved=2ahUKEwiFrLCFnLjwAhVHvCoKHVSGBTsQ2-cCegQIABAC&oq=olivia+cooke&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzICCAAyAggAMgUIABCxAzIECAAQHjIECAAQHjoECCMQJzoHCCMQ6gIQJzoECAAQQ1CYClj3RmDkTGgBcAB4AYABc4gB7RGSAQQxNi44mAEAoAEBsAEFwAEB&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=dImVYIWiN8f4qgHUjJbYAw&bih=915&biw=768&prmd=inv#imgrc=K7sTgmy3PbJoPM

Lili Reinhart:

https://www.google.no/search?q=Lili+Reinhart&stick=H4sIAAAAAAAAAONgFuLVT9c3NEzOSypLNyk2VuLSz9U3KCxOLksx0JLKTrbSL0jNL8hJBVJFxfl5VsWZKanliZXFqxjxSP5iFHfLz8lWKD68Izu1SCE_vfjwUoXUkpLUokWsvD6ZOZkKQamZeRmJRSU7WBlvsUkyaE2t4tpwfaHDbp2lp5blda5sCma5weElWwwAnHN1DJ8AAAA&prmd=inv&sxsrf=ALeKk01P6obbYG7LxNbePq2AAYWv0rALbA:1620412862989&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj2rdmonLjwAhUjiYsKHUE-C04Q_AUoAXoECAIQAQ&biw=768&bih=915#imgrc=SJZB49Xp8JYtCM

Anonymkode: 81abc...5ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg begynte å tenke slik fordi jeg i utgangspunktet ER stygg. Man lærer så lenge man lever. 

Anonymkode: a15e8...6ae

Du er helt lik incelene i tankegang. Klager over at det motsatte kjønn vil ha noe attraktivt, så istedet for å jobbe med seg selv, så bruker du heller energien på å klage. Skal ikke si det ikke er vanskelig å bli attraktiv som kvinne, men det er ikke helt håpløst.

Vær streng med kosthold, vær renslig, tren regelmessig, fjern hår der det ikke skal være, blek tenner, fiks OK hårfrisyre, lær deg å sminke deg, kle deg bedre. Alt dette suger å gjøre, men det er helt likt for menn også. Menn må jobbe med utseendet og personlige egenskaper for å bli attraktive. Det holder ikke å være en fysisk attraktiv mann, men mangle selvtillit eller ha det indre på stell. 

Men neida, du vil heller prøve å endre normen for hva som er attraktivt sånn at du blir akseptert som normal, og dermed ikke føler deg stygg. Det er direkte patetisk. Ta deg sammen. Vil du være attraktiv så jobb for å bli det. Vil du ha de beste mennene, så jobb for å få dem. Vil du bli likt av menn, så jobb med personligheten så de liker deg. Det er ikke vanskelig.

Men jeg mistenker ingenting av dette når inn til deg, for du er en kvinnelig incel og det du driver med er patetisk.

Anonymkode: a31b8...749

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er helt lik incelene i tankegang. Klager over at det motsatte kjønn vil ha noe attraktivt, så istedet for å jobbe med seg selv, så bruker du heller energien på å klage. Skal ikke si det ikke er vanskelig å bli attraktiv som kvinne, men det er ikke helt håpløst.

Vær streng med kosthold, vær renslig, tren regelmessig, fjern hår der det ikke skal være, blek tenner, fiks OK hårfrisyre, lær deg å sminke deg, kle deg bedre. Alt dette suger å gjøre, men det er helt likt for menn også. Menn må jobbe med utseendet og personlige egenskaper for å bli attraktive. Det holder ikke å være en fysisk attraktiv mann, men mangle selvtillit eller ha det indre på stell. 

Men neida, du vil heller prøve å endre normen for hva som er attraktivt sånn at du blir akseptert som normal, og dermed ikke føler deg stygg. Det er direkte patetisk. Ta deg sammen. Vil du være attraktiv så jobb for å bli det. Vil du ha de beste mennene, så jobb for å få dem. Vil du bli likt av menn, så jobb med personligheten så de liker deg. Det er ikke vanskelig.

Men jeg mistenker ingenting av dette når inn til deg, for du er en kvinnelig incel og det du driver med er patetisk.

Anonymkode: a31b8...749

Jeg har ikke skrevet noen steder at jeg ønsker å endre hva menn syns er attraktivt. Jeg forstår at menn finner alle kvinnene i denne tråden attraktivt. Jeg er bare lei meg for at jeg ikke ser sånn ut, og at jeg ikke kan bli sett på som attraktiv av menn. Der er ikke noe jeg kan gjøre for å faktisk bli attraktiv, når jeg i utgangspunktet er stygg. Som du leser i tråden her er det ikke attraktivt om man opererer seg, så jeg kan ikke operere meg pen heller.

Nei, jeg ønsker ikke at menn skal dø eller bli voldtatt fordi de liker meg. Jeg skulle ønske en mann faktisk likte MEG. Men det har jeg aldri opplevd og får aldri oppleve heller. Du skjønner vel at det er trist? Bare fordi man ikke er pen nok? Om du ser hva jeg og den anonyme brukeren diskuterte så handlet det mer om skjønnhetspress/kroppspress, det startet med at han kommenterte at det er ille når en kvinne syns at ei som har operert seg til det ugjenkjennelige, er perfeksjon. Så tok vi ting der ifra. Vi trenger ikke diskutere dette videre, men noe incel er jeg ikke. Jeg mener ikke at han jeg siterte skal dø fordi han syns Emilie Nereng er pen. Jeg syns selv hun er pen, og forstår hvorfor alle menn vil finne henne attraktiv. 

Nå vil jeg i utgangspunktet ikke ha en mann heller, så da trenger jeg ikke jobbe for det. Jeg vil jo ikke ha noen som ikke vil ha meg. 

For å holde meg til tråden, dette var drømmedama til ex-en. Han er mann. 
Catherine Zeta Jones: Charity Work & Causes - Look to the Stars

Anonymkode: a15e8...6ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke skrevet noen steder at jeg ønsker å endre hva menn syns er attraktivt. Jeg forstår at menn finner alle kvinnene i denne tråden attraktivt. Jeg er bare lei meg for at jeg ikke ser sånn ut, og at jeg ikke kan bli sett på som attraktiv av menn. Der er ikke noe jeg kan gjøre for å faktisk bli attraktiv, når jeg i utgangspunktet er stygg. Som du leser i tråden her er det ikke attraktivt om man opererer seg, så jeg kan ikke operere meg pen heller.

Nei, jeg ønsker ikke at menn skal dø eller bli voldtatt fordi de liker meg. Jeg skulle ønske en mann faktisk likte MEG. Men det har jeg aldri opplevd og får aldri oppleve heller. Du skjønner vel at det er trist? Bare fordi man ikke er pen nok? Om du ser hva jeg og den anonyme brukeren diskuterte så handlet det mer om skjønnhetspress/kroppspress, det startet med at han kommenterte at det er ille når en kvinne syns at ei som har operert seg til det ugjenkjennelige, er perfeksjon. Så tok vi ting der ifra. Vi trenger ikke diskutere dette videre, men noe incel er jeg ikke. Jeg mener ikke at han jeg siterte skal dø fordi han syns Emilie Nereng er pen. Jeg syns selv hun er pen, og forstår hvorfor alle menn vil finne henne attraktiv. 

Nå vil jeg i utgangspunktet ikke ha en mann heller, så da trenger jeg ikke jobbe for det. Jeg vil jo ikke ha noen som ikke vil ha meg. 

For å holde meg til tråden, dette var drømmedama til ex-en. Han er mann. 
Catherine Zeta Jones: Charity Work & Causes - Look to the Stars

Anonymkode: a15e8...6ae

Du trenger profesjonell hjelp for å lære deg å like deg selv først. Ingen mann vil noen sinne like deg om du ikke er komfortabel med hvem du er. Du skriver at du har hatt menn før, så du er ikke helt på bærtur. Det er heller den destruktive, negative tankegangne din som ødelegger for deg. 

Ønsker deg lykke til for det trenger du. 

Anonymkode: a31b8...749

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du trenger profesjonell hjelp for å lære deg å like deg selv først. Ingen mann vil noen sinne like deg om du ikke er komfortabel med hvem du er. Du skriver at du har hatt menn før, så du er ikke helt på bærtur. Det er heller den destruktive, negative tankegangne din som ødelegger for deg. 

Ønsker deg lykke til for det trenger du. 

Anonymkode: a31b8...749

Mennene brukte meg for andre ting. De var aldri glad i meg eller tiltrukket av meg. 

Anonymkode: a15e8...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mennene brukte meg for andre ting. De var aldri glad i meg eller tiltrukket av meg. 

Anonymkode: a15e8...6ae

Så du har hatt mann, og er tydeligvis nok attraktiv for menn til å ha sex med deg. Vel, så innmari stygg som du har gitt uttrykk for i tråden er du faktisk ikke. 

Det er heller ikke lett å bli glad i noen som ikke er glad i seg selv, og som bryter seg selv ned. Verken for menn eller kvinner. Så prøv å snu dette, og du vil nå nye høydare ganske raskt. For det skorter ikke på attraktivitet, tydeligvis. Husk at okey er på mange måter godt nok i massevis, hvis du ellers klarer å distansere deg for bagatellene som egentlig ingen bryr seg særlig om. 

Lykke til :) 

Anonymkode: 48f3f...2ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du har hatt mann, og er tydeligvis nok attraktiv for menn til å ha sex med deg. Vel, så innmari stygg som du har gitt uttrykk for i tråden er du faktisk ikke. 

Det er heller ikke lett å bli glad i noen som ikke er glad i seg selv, og som bryter seg selv ned. Verken for menn eller kvinner. Så prøv å snu dette, og du vil nå nye høydare ganske raskt. For det skorter ikke på attraktivitet, tydeligvis. Husk at okey er på mange måter godt nok i massevis, hvis du ellers klarer å distansere deg for bagatellene som egentlig ingen bryr seg særlig om. 

Lykke til :) 

Anonymkode: 48f3f...2ae

Du skjønner ikke. En kåt mann ligger med hvem som helst så lenge det er en kvinne med puls (om han er hetero). Jeg har bare vært en "tømmestasjon".

Nei, jeg syns ikke okey er bra nok, for da må jeg konstant være redd for at mannen velger en bedre kvinne ovenfor meg resten av livet og det orker jeg overhodet ikke. Hadde du vært sammen med meg hadde du vært utro mot meg om Emilie Nereng spurte deg om sex for eksempel. Sannsynligheten for at det skulle skje er jo så klart liten siden Emilie har kjæreste(?). Det er mange kvinner som ligner på Emilie uansett, hun har jo et typisk nordisk utseende. Så nei, okey er ikke bra nok. Ikke for meg iallfall. 

Anonymkode: a15e8...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skjønner ikke. En kåt mann ligger med hvem som helst så lenge det er en kvinne med puls (om han er hetero). Jeg har bare vært en "tømmestasjon".

Nei, jeg syns ikke okey er bra nok, for da må jeg konstant være redd for at mannen velger en bedre kvinne ovenfor meg resten av livet og det orker jeg overhodet ikke. Hadde du vært sammen med meg hadde du vært utro mot meg om Emilie Nereng spurte deg om sex for eksempel. Sannsynligheten for at det skulle skje er jo så klart liten siden Emilie har kjæreste(?). Det er mange kvinner som ligner på Emilie uansett, hun har jo et typisk nordisk utseende. Så nei, okey er ikke bra nok. Ikke for meg iallfall. 

Anonymkode: a15e8...6ae

Du snakker om menn, og jeg som mann skjønner ikke? :P 
Nei, en kåt normal mann ligger ikke med hvem som helst. Jeg f.eks har aldri gjort det. De fleste har nok en viss standard, på linje med kvinner. At menn ligger med alle som har puls er en tro dere kvinner har rotet dere opp i. Noen menn gjør nok det, typisk fuckboys, men ikke på generelt grunnlag. For øvrig finnes det også kvinner som ligger med nærmest "alt" dem ser. 

Ja, nei... Det nytter visst ikke si noe mer om det. Synes oppriktig det er trist at du føler det så sterkt, samtidig som jeg tror det hele er sterkt overdrevet. Håper det snur for deg en dag. 

Anonymkode: 48f3f...2ae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke slutte å avspore tråden? 90% av tråden består nå av avsporing mellom to anonyme brukere, og hele tråden er helt på viddene. 

Trådens tema er at menn skal poste bilde av drømmedama, så værsåsnillmedsukkerpå; få tråden tilbake i sporet igjen! 

Anonymkode: 97d29...5d3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen andre er sikkert bedre en meg til å legge til bilder.
men dette er noen jeg mener er pene damer.

Mila Kunis

Sarah Hyland

Charlize Theron

Elin Nordgren (tiger woods ex)

Emma Watson

Eva Mendes

 

Anonymkode: de999...4f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 12.14):

Fytti helvete... ekleste jeg har sett.

Anonymkode: 82d27...056

Jeg syns ho er nydelig! Min drømmedame 🙂

Anonymkode: 803ea...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Guro Reiten nominert til årets spiller

Anonymkode: 8de04...fd4

Skulle til å poste det samme. Guro Reiten er utrolig søt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (På 7.5.2021 den 17.56):

Jeg sliter bare med å forstå hva de ønsker å oppnå?

Hvis de velger å ikke barbere seg eller fikse seg, så får det være deres eget valg. Og leve livet sitt med det valget. Jeg sliter så sinnsykt med å forstå hvorfor de skal pushe alt dette i ansiktet på andre? 

Det er vel for å vise hvordan kvinner EGENTLIG ser ut. At de ikke er retusjerte og glatte uten bulker føflekker og rynker.Men normale jenter med skavanker :) Men jeg synes også det tar helt av , av  og til, det skal jeg innrømme 😂

AnonymBruker skrev (På 7.5.2021 den 19.14):

Si ikke det, du. En slank/normalvektig i dag får minst like mye kommentarer om vekt og kosthold som en som lider av fedme i dag, fordi det er blitt in å være overvektig. Samfunnet dreier bare mer og mer oppover på BMI-skalaen for normalhet. Og der er kjernen i hvorfor jeg reagerer på den kampanjen. 

Anonymkode: 48f3f...2ae

Det er fordi hele verden er blitt større, både i vekt og kroppsstørrelse. Bare se på serien et fett liv på Nrk . Der snakker de om det :) 

Endret av Mysticgirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 sider og fortsatt ingen bilder av meg 🤷🏼‍♀️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...