Gå til innhold

Fortell ting om arbeidsplassen din som andre blir sjokkerte av


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det virkelig igjen rester på et tallerken på en restaurant? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynemitt skrev (2 minutter siden):

Er det virkelig igjen rester på et tallerken på en restaurant? 

Ja. Porsjonene de laget var ganske store.

Anonymkode: 110cb...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er ikke ok. Har null respekt for sånne griser. Hvorfor meldte du ikke fra?

Det mest sjokkerende på min jobb, er en renholder som ikke hadde kontroll på klutene. Bruker samme kluter i alle rom. Og ble skikkelig forbanna da sjefen ga han beskjed om hvordan det skal være.

Anonymkode: a8b47...35d

Hvem sa at jeg ikke meldte fra? 😅 æsj! For en gris

Anonymkode: 110cb...c6a

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oljeboring. Det er ikke rent få ganger man er for nærme storulykke/-utslipp 😅 Blir helt nervøs. 

Anonymkode: 8c9cd...ce1

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet mange år i hotell og restaurantbransjen - gjenbruk av mat er vanlig, slik som nevnt over.... 

Anonymkode: 39493...9e5

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Når det var - 20% på hele butikken, så gjemte vi de beste varene på bakrommet. "vi er dessverre utsolgt, men får de inn igjen til uka"  

Da til full pris vel og merke. 

Anonymkode: 4d6a0...c6f

😯😯 Hvilken butikk? 😉😂

Anonymkode: 5516f...f0c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Saph

Jobber på bibliotek. Folk river ut de siste sidene i bøker så ofte at hver gang vi låner ut en bok og får den inn igjen så må vi sjekke siste kapittelet for å være sikker på at det fortsatt er der. 

Og folk stjeler bøker. Folk stjeler bøker de får lov til å ta med hjem gratis så mange ganger de vil, og i flere måneder av gangen! 

Ikke kjempesjokkerende avsløringer, men det er et bibliotek. Er ikke akkurat der ting skjer 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har jobbet mange år i hotell og restaurantbransjen - gjenbruk av mat er vanlig, slik som nevnt over.... 

Anonymkode: 39493...9e5

Hva med å ikke vaske sengetøyet etter hver gjest? Det har jeg hørt mye om...

Anonymkode: 5516f...f0c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saph skrev (19 minutter siden):

Jobber på bibliotek. Folk river ut de siste sidene i bøker så ofte at hver gang vi låner ut en bok og får den inn igjen så må vi sjekke siste kapittelet for å være sikker på at det fortsatt er der. 

Og folk stjeler bøker. Folk stjeler bøker de får lov til å ta med hjem gratis så mange ganger de vil, og i flere måneder av gangen! 

Ikke kjempesjokkerende avsløringer, men det er et bibliotek. Er ikke akkurat der ting skjer 😅

Hvorfor de siste?? Rekker ikke å lese hele boka? 😂

Anonymkode: 5516f...f0c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I bhg jeg jobber får røykerne lov å stikke å ta seg flere røyk ila dagen utenom pausen. Vi får også lov å ha mobilen vår på og med oss hele dagen. Det er visst ikke så vanlig lenger fikk jeg vite her om dagen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva med å ikke vaske sengetøyet etter hver gjest? Det har jeg hørt mye om...

Anonymkode: 5516f...f0c

Jeg jobbet på hotell i studietiden. Var en ung mann som innrømte at han sparte tid ved å ikke skifte sengetøy. (Æsj). Men han ble "dessverre" fersket, fordi han leverte så lite skittentøy.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saph skrev (3 minutter siden):

Jobber på bibliotek. Folk river ut de siste sidene i bøker så ofte at hver gang vi låner ut en bok og får den inn igjen så må vi sjekke siste kapittelet for å være sikker på at det fortsatt er der. 

Og folk stjeler bøker. Folk stjeler bøker de får lov til å ta med hjem gratis så mange ganger de vil, og i flere måneder av gangen! 

Ikke kjempesjokkerende avsløringer, men det er et bibliotek. Er ikke akkurat der ting skjer 😅

I all verden! Dette må være veldig slemme mennesker, og så er det flere av dem i tillegg? :sjokk: Det ultimate mareritt er jo å komme til siste kapittel, og så er siden borte! :sjokkbla:

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet på vernet bedrift,så det er jo en del rare ting som skjer. Men det er greit nok fordi de aller fleste som jobber der har jo diagnoser som gjør at de har nedsatt funksjonsevne og arbeidsevne. Men det som ofte var sjokkerende var hvordan flere av avdelingslederene kunne finne på å oppføre seg mot enkelte av disse ansatte. Noen av dem fikk kjeft for omtrent alt de sa og gjorde. Nå snakker jeg om folk som har schizofreni, down syndrom osv... 

Anonymkode: beafc...fd9

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...