Gå til innhold

Hva er dine planer for 17.mai


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her samles vi noen familier (innenfor kommunens retningslinjer) for å grille sammen, og arrangere leker for både barn og voksne (Mesternes mester) med premier, lodd, fryseboks på gårdsplassen med is, lykkehjul osv..gleder oss stort :ninuskapus::ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykle en tur i skogen og deretter spise en kroneis (sjokolade)

Anonymkode: 17ca0...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. 17. mai er en dag hvor man enten er ute med barna sine, eller er på champagnefroko.... unnskyld, champagnefylla hele dagen. Ingen av de delene er aktuelle eller interessant for min del. Mulig jeg stikker til skogs. 

Anonymkode: 7db25...25f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å løfte en bunadsstunt og peise på. Har vært en tradisjon de siste årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke planlagt så langt fram i tid.

Anonymkode: 1824f...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvilken status 17.mai har lenger for enkelte, det er gjerne de samme som ikke ser poenget med nasjonalstater. Er det den dyre bunaden som trenger lufting?

Anonymkode: 68bb8...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17. mai blir det lov med fire personer fra to husholdninger innendørs for første gang siden september, så kan være jeg inviterer ei venninne på middag. Ellers blir det nok ikke noe mer. Bor i utlandet, så er ingenting å se på eller gjøre her.

Anonymkode: bbc6f...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.5.2021 den 17.08):

Hva planlegger du/dere for 17 mai? Hadde sett frem til normal feiring i år- men det går jo selvfølgelig ikke...

Anonymkode: c9485...2be

Jobbe

Anonymkode: 80cd7...43b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korps! Det blir tidlig opp og være støttespiller for korpset.

Så vidt jeg vet er det bare korpset er aktiviteten her.

Deretter tenker  jeg å ordne en fin 17.mai lunsj.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal feire dagen med sønnen min som er autist hjemme hos han. Med Pizza og kake og godteri. 

Anonymkode: 2bbf6...46e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.5.2021 den 1.19):

Formiddag: Gå tur for å se på traktortoget som går bygda rundt.

Ettermiddag: Middag hos naboen, vi blir totalt seks personer.

Anonymkode: cbcdf...f76

Traktortog? 😍Hvor i landet er det? Jeg vil komme og se på 😄

Anonymkode: 0dd04...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går og er litt trist om dagen da jeg kommer til å være alene. Sønnen min skal være hos pappaen, og jeg ymtet frempå om "noe skjedde" Så sa han at ja siden det var hans uke, så skulle de opp til familien. Vi er skilt så sånn Erre. Jeg dater noen men de virker litt sånn fjerne nå, så vet ikke om de vil finne på noe heller.

Jeg har uansett bestilt meg en skikkelig fin blå Ralph lauren kjole, hvite sko og en beige blazer kåpe fra Ivy og Oak. tilogmed Spanx til å ha under. Så om noe skjer, så kan jeg ihvertfall pynte meg å bli fin. om klærne passer da....tror jeg bestilte litt små størrelser... 🤷‍♀️

Anonymkode: 649a3...e54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være sammen med sønn, svigerdatter, og lille barnebarnet mitt :hjerte: Det blir babykos hele dagen, og sikkert noe god mat. Kanskje kommer det et korps forbi der vi skal være også.

Anonymkode: baeb8...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nok ikke ut som det blir en normal feiring i år. I fjor var ungene kjempe skuffet, siden det bare ble biltog.  

I år reiser vi på hytta, skal ha med masse god mat og droppe bunaden 😊

Anonymkode: dc41b...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sove så lenge vi vil. Spise en god frokost. Slappe av litt og kanskje gå en tur. På kvelden bestille vi kebabrull og koser oss. Ungene skal vel være litt ute å leke seg 😉

Anonymkode: d00bd...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.5.2021 den 9.07):

Jeg går og er litt trist om dagen da jeg kommer til å være alene. Sønnen min skal være hos pappaen, og jeg ymtet frempå om "noe skjedde" Så sa han at ja siden det var hans uke, så skulle de opp til familien. Vi er skilt så sånn Erre. Jeg dater noen men de virker litt sånn fjerne nå, så vet ikke om de vil finne på noe heller.

Jeg har uansett bestilt meg en skikkelig fin blå Ralph lauren kjole, hvite sko og en beige blazer kåpe fra Ivy og Oak. tilogmed Spanx til å ha under. Så om noe skjer, så kan jeg ihvertfall pynte meg å bli fin. om klærne passer da....tror jeg bestilte litt små størrelser... 🤷‍♀️

Anonymkode: 649a3...e54

Så finn på noe selv da! Inviter noen på besøk, eller enda bedre - Inviter noen med på skogstur med bål og god mat!

Anonymkode: f70e4...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.5.2021 den 12.00):

Ingenting. 17. mai er en dag hvor man enten er ute med barna sine, eller er på champagnefroko.... unnskyld, champagnefylla hele dagen. Ingen av de delene er aktuelle eller interessant for min del. Mulig jeg stikker til skogs. 

Anonymkode: 7db25...25f

Samme her. Jeg stikker nok også til skogs. 

Anonymkode: d2238...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...