Gå til innhold

Hva er dine planer for 17.mai


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva planlegger du/dere for 17 mai? Hadde sett frem til normal feiring i år- men det går jo selvfølgelig ikke...

Anonymkode: c9485...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er uka før vi gifter oss, så jeg tenker det blir en rolig dag. Ikke sikkert jeg tar på bunad i år som jeg pleier, men det blir en liten feiring hjemme :) Lager nok noe god mat.

17. mai er ikke en veldig viktig dag for oss uten barn (i alle fall ikke meg og mannen), men forstår at de med barn gjerne vil ut.

Anonymkode: 54f5d...f50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose meg hjemme med familien 🙂 

Endret av Diamantdryss
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 mai har aldri et veldig viktig for meg sånn sett. Ja grunnen til at vi markerer er veldig viktig, men 17 mai er nett som med nyttårsaften, en veldig opphauset dag,. Aller helst hadde jeg gjerne tatt turskoene fatt, kanskje med et flagg i sekken og tatt en dagstur i skog og fjell med hund og mann.

Men vi pleier nå å samles en liten gjeng med god mat og rolig stemning over noen glas, er det fint vær pleier vi å grille og sitte i bakhagen å høre på musikk, og la skravla gå. Jeg vet ikke hvordan det blir helt i år, om det blir en liten markering eller om det blir tur, eller bare kosebukse og chill med seeiemaraton. Uansett blir det sikkert bra😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Champagnefrokost med venner (god avstand). 

Gå en tur i nabolaget og til byen, og håpe på at andre gjør det samme. I alle fall rusle innom familie og møtes utendørs. 

Ut og spise lunsj på restaurant. 

Vrenge av seg bunaden, og grille litt enkel mat hjemme. 

Anonymkode: 61b37...31b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kose meg hjemme med min lille kohort der vi maks blir 5 stk . Spise god mat, se på tv og slappe av. Ikke noe hæla i taket. 

Hadde jeg hatt bare meg selv å ta hensyn til så hadde jeg reist til fjells med flagg i sekken og god mat. 

Anonymkode: b07f9...353

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I do not mean that I got nothing planned. I mean that I plan to do nothing."

Håper det kommer en bilkortesje forbi i år også. Håper den er litt bedre enn i fjor. Ellers tenker jeg å se på sendingen på NRK som vanlig, grille om det blir fint vær. Spise Is og kake, og nyte dagen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene savna fryktelig å gå i 17.mai tog i fjor. Så i år har vi avtalt at det blir mini-tog bare her i gata, der ungene er jevngamle og samme kohort på skolen/lekegruppe  uansett. Med alle som vil se på i hver sin innkjørsel :) 

 

Anonymkode: 9d9e9...d5f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har landet på å ha noen få på besøk ut fra hva som er tillatt på det tidspunktet, grille litt i hagen og egentlig feire ute med brunch. Vi får se om det blir noe organisert i år. I fjor var det en veldig nedskalert feiring på barneskolen hvor barna fikk vaffel og is men uten tog og annen feiring. 

Kanskje gå en tur i nabolaget og se om vi får hilse noen naboer, eventuelt over gjerdet 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Har ingen å være med så da gidder jeg ikke finne på noe spesielt 🤷‍♀️

Anonymkode: 67f58...3b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må lese til eksamen hele dagen 😭

Anonymkode: c7487...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok hjemmesitting med grilling og is sammen med familien i år, tenker jeg.

Anonymkode: f8213...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formiddag: Gå tur for å se på traktortoget som går bygda rundt.

Ettermiddag: Middag hos naboen, vi blir totalt seks personer.

Anonymkode: cbcdf...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen planer her. Men skal vel se på noen båter som i fjor.

Anonymkode: 00b46...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 mai betyr så mye is jeg vil ha utover dagen, så det skal spises is men utover det blir det ikke noe spesielt i år.

Anonymkode: 97358...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lage barn!

Anonymkode: 9936b...37b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder oss hjemme. Vi kommer til å se på barnetoget fra balkongen som går rundt i nabolaget, deretter kommer mine foreldre hit for grilling og kakespising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...