AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Del Skrevet 1. mai 2021 Har aldri vært i en sånn sak før, men hva gjør jeg med det? Hadde barna i bilen, så satt jeg i passasjer sete å ventet på mannen min da vi var på en kjøretur til et senter. Han gikk inn men jeg satt fortsatt i bilen, hører det smellet (så at det var døra) så rygget hun fort ut av parkeringsplassen, kikket på meg som om hun så et spøkelse og fôr vekk. Vet at det er kameraer der. Men er det liksom politiet jeg skal kontakte? Jeg fikk med meg skiltnummeret, satt i telefon i mens dette skjedde så leste den fort opp. Bilen til henne er leaset så jeg når jeg søkte opp eier. Søkte opp på Facebook og leaseren av bilen er hun som smalt døra på bilen min å stakk. Jeg har ikke hatt tid til å undersøke hvordan jeg skal gå videre, men regner med at jeg ikke får gjort det før på mandag. Jeg er mest redd for rust, men bilen min er ikke ny heller.. problemet er hvis hun gjør det igjen, syntes hun skal få en lærepenge.. hva tenker dere? Og hvordan skal jeg gå videre med dette? Min forsikringsselskap, politi eller? Anonymkode: 40eb6...c02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NoDiablo Skrevet 1. mai 2021 #2 Del Skrevet 1. mai 2021 (endret) Jeg ville tatt kontakt med politiet. Endret 1. mai 2021 av NoDiablo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 1. mai 2021 #3 Del Skrevet 1. mai 2021 Ville kontaktet politiet. Og du er heldig som fikk med deg skilt nr, og så denne personen. Det er straffbart å stikke av. Også kan man jo krysse fingrene for at politiet prioriterer saken. Er det noen skader, så ville jeg kontaktet forsikringsselskapet. Hun må jo betale det hun har skadet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Del Skrevet 1. mai 2021 Gå til politiet, ikke la slike råtne mennesker slippe unna! Anonymkode: d04b8...71a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonora99 Skrevet 1. mai 2021 #5 Del Skrevet 1. mai 2021 Anmeld og meld fra til din forsikring om skaden, gi de også reg nr på hennes bil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Del Skrevet 1. mai 2021 På vegne av meg og alle som har fått dunk og skrap hit n run på bilene sine, fantastisk at du fikk tatt regnr! Nå kan du ringe politi og si hva som skjedde, samt regnr på bilen og alt. Er det kaneraer der så vil det backe opp saken din om hun freaker ut og nekter på alt. Anonymkode: f78e8...5b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #7 Del Skrevet 1. mai 2021 Ta bilder av skaden og anmeld. Opplevd dette selv på en helt ny bil, fader så frustrerende å ikke se hvem den skyldige er. Hadde anmeldt uten å nøle. Forsikringsselskapet til personen som gjorde dette skal betale. Anonymkode: 23ac6...168 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #8 Del Skrevet 1. mai 2021 Det er så utrolig irriterende med sånne folk! Jeg har opplevd dette selv flere ganger, men bare "tatt de på fersken" et fåtall ganger. En gang var mens jeg satt i bilen. Det parkerte ei dame i en bil ved siden av meg og hun smalt døra si inn i bilen min. Hun brydde seg ikke og fortsatte å gå mot inngangsdøren (dette var utenfor en butikk). Jeg gikk ut av bilen, så på skaden på bilen min og ropte til hun som gjorde det før hun nådde inngangsdøren. Jeg sa at hun kunne jo ikke bare gå, men hun brydde seg ikke og avfeide meg helt. Jeg ble ganske sjokkert. Så da fant jeg fram en nøkkel og lagde en fin ripe i bilen hennes... Karma sier jeg nå bare. Anonymkode: 4c027...cf1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #9 Del Skrevet 1. mai 2021 Takk for svar dere. Men jeg er ikke for seint nå? Jeg kan anmelde på mandag,ikke sant? Anonymkode: 40eb6...c02 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mei88 Skrevet 1. mai 2021 #10 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar dere. Men jeg er ikke for seint nå? Jeg kan anmelde på mandag,ikke sant? Anonymkode: 40eb6...c02 Jaja.. ,bare husk gode bilder av skaden.. vil nesten driste meg til å si at hold noe ved siden som viser cm 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå