AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Del Skrevet 1. mai 2021 I Stavanger treffes hvert år flere hundre motorsyklister og kjører på motorveien 1 mai. Jeg lurer på om det er en stavangersk tradisjon eller er dette tradisjon andre steder i landet også? Anonymkode: e19fc...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 1. mai 2021 #2 Del Skrevet 1. mai 2021 Det blir gjort mange steder, store eller små treff. Mjøsa rundt har jo blitt kjørt siden 70-tallet, med opp mot 5000 deltakere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mei88 Skrevet 1. mai 2021 #3 Del Skrevet 1. mai 2021 I arendal har de vårslipp 1 mai, med gudstjeneste, der velsigner de 2 sykler, de kjører ut derfra når gudstjenesten er over, å så har de fast rute fra sentrum og videre alle kjører.. i år ble alt streamet 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 1. mai 2021 #4 Del Skrevet 1. mai 2021 Mye motorsykkelaktivitet 1. mai. Kjenner noen som kjører Randsfjorden rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Del Skrevet 1. mai 2021 Mei88 skrev (34 minutter siden): I arendal har de vårslipp 1 mai, med gudstjeneste, der velsigner de 2 sykler, de kjører ut derfra når gudstjenesten er over, å så har de fast rute fra sentrum og videre alle kjører.. i år ble alt streamet 😊 Skulle vært med men kunne ikke... Ligger det ute noe sted? Anonymkode: dd365...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mei88 Skrevet 1. mai 2021 #6 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skulle vært med men kunne ikke... Ligger det ute noe sted? Anonymkode: dd365...f34 Skulle komme en film på arrangementet på Facebook om jeg ikke leste feil.. skulle klippes til en film med høydepunkt også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mei88 Skrevet 1. mai 2021 #7 Del Skrevet 1. mai 2021 https://www.facebook.com/tore.jonssen/videos/10158794239815549/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #8 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): I Stavanger treffes hvert år flere hundre motorsyklister og kjører på motorveien 1 mai. Jeg lurer på om det er en stavangersk tradisjon eller er dette tradisjon andre steder i landet også? Anonymkode: e19fc...6bc I Stavanger så har de jo holdt på i 31 år, regner jo med det er lignende opplegg andre steder. Vel er vi unike men altså... 😄 Anonymkode: 9c9ef...c9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 1. mai 2021 #9 Del Skrevet 1. mai 2021 1. maituren er første løp i roadracingsesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 1. mai 2021 #10 Del Skrevet 1. mai 2021 Har liten tank og høyt forbruk. Hadde neppe kommet meg rundt Mjøsa 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 1. mai 2021 #11 Del Skrevet 1. mai 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: I Stavanger treffes hvert år flere hundre motorsyklister og kjører på motorveien 1 mai. Jeg lurer på om det er en stavangersk tradisjon eller er dette tradisjon andre steder i landet også? Anonymkode: e19fc...6bc Det finnes flere plasser i landet, jeg har kjørt en tur med ca 500 andre i dag. veldig fin tradisjon. Men det er ikke det jeg kaller MC treff, det er når man overnatter et sted og tar en fest (mer som en festival) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå