Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker å kjøpe meg en bodylotion med kokosnøtt lukt. Hva syns dere om den lukten? Om dere sitter ved siden av en med den lukta? Og passer den for menn? :)

Anonymkode: 368d1...873

Videoannonse
Annonse
Gjest Fnuggolina
Skrevet (endret)

Jeg blir selv kvalm dessverre.

Og kokoslukt passer absolutt ikke til menn.

Liker kokoslukt veldig godt, men blir kvalm fordiom.

Endret av Fnuggolina
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kokosnøtt som sommerduft. Det lukter sommer for meg og passer på alle. Enkelte er kanskje uenig. Kanskje brasilnøtt er mer maskulin duft?

Anonymkode: 7c402...381

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noe av det verste som finnes av dufter.

Anonymkode: bfbf0...e31

• Liker 4
Skrevet

Jeg elsker kokosnøtt lukt, bruker det selv. Men får ikke det helt til å stemme med den lukta av en mann da. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Elsker kokosnøttlukt. Har tre forskjellige jeg veksler mellom. Duften bringer meg alltid tilbake til sommeren 😁 Alltid koselig når mannen kommer bort og lukter på meg og sier "Åh, nå lukter du ferie", - bruker det alltid i syden også. 

Endret av Ugresset
  • Liker 2
Skrevet

Og nei, ikke for menn, det blir for søtt. Kanskje en solkrem med kokos i såfall 👍

AnonymBruker
Skrevet
Ugresset skrev (Akkurat nå):

Elsker kokosnøttlukt. Har tre forskjellige jeg veksler mellom. Duften bringer meg alltid tilbake til sommeren 😁 Alltid koselig når mannen kommer bort og lukter på meg og sier "Åh, nå lukter du ferie", - bruker det alltid i Syden også. 

For meg også, "lukten av sol og varme", herlig.

Anonymkode: a4df2...88b

• Liker 2
Skrevet

Elsker kokosnøtt lukt! Har det i sjampo og går og sniffer håret mitt hele dagen🤪

• Liker 1
Skrevet

Love it!😍 Har en body butter fra Bodyshop som lukter kokosnøtt, minner meg om sommeren, lukter så friskt☀️🏖🌸🦋🥥

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beste lukta! Har det i parfymen min, i håndsåpe osv osv.

Anonymkode: cbb1a...7c1

AnonymBruker
Skrevet

Kokos og lavendel lukter IKKE godt! Har en kollega som bruker noe kokoslukt-greier. Unngår henne som best jeg kan 

Anonymkode: 75e98...c87

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det ikke 🙈 jeg tror kokos er noe folk enten elsker eller hater 😅 det eneste som er verre en kokos, er banan 😬

Anonymkode: 04a4a...794

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker det! Men tror det passer bedre på kvinner enn på menn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg liker det ikke 🙈 jeg tror kokos er noe folk enten elsker eller hater 😅 det eneste som er verre en kokos, er banan 😬

Du hadde dødd ved siden av meg på bussen. Kokoslotion og banan shampo/balsam her.

Lukter som en fruktdisk 😅

AnonymBruker
Skrevet
Saph skrev (20 minutter siden):

Du hadde dødd ved siden av meg på bussen. Kokoslotion og banan shampo/balsam her.

Lukter som en fruktdisk 😅

🤭 Det går fint, søsteren min bruker det også hele tiden, så jeg er vant til det 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tenker å kjøpe meg en bodylotion med kokosnøtt lukt. Hva syns dere om den lukten? Om dere sitter ved siden av en med den lukta? Og passer den for menn? :)

Anonymkode: 368d1...873

ååå grusomt. Både det og vanilje. Når jeg var grsvid ble jeg dritkvalm. Hadde en bodylotion med kokoslukt da. Kasta hele driten

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke det er den beste lukta, og syns det er rart at en mann har bodylotion med lukt.

Anonymkode: f3856...ba4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har kokosnøtt som sommerduft. Det lukter sommer for meg og passer på alle. Enkelte er kanskje uenig. Kanskje brasilnøtt er mer maskulin duft?

Anonymkode: 7c402...381

Er brasilnøttdet samme som sheanøtt?

cattleya skrev (11 timer siden):

Elsker kokosnøtt lukt! Har det i sjampo og går og sniffer håret mitt hele dagen🤪

Hvilken sjampo er det?😀

Anonymkode: a34a2...822

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er brasilnøttdet samme som sheanøtt?

Hvilken sjampo er det?😀

Anonymkode: a34a2...822

Akkurat nå er jeg på denne. Jeg har krøllete hår da, ikke alle hårtyper som tåler så mye fukt. For meg passer det, men man må bare se det an. 

https://www.mystica.no/products/maroma-shampo-kokosnott-shea-stykke-sape-norsk-butikk

Endret av cattleya
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...