Gå til innhold

Stine knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Sharp75!
Whitesnake69 skrev (1 time siden):

Jeg følger en del bloggere men jeg har aldri sett noe i nærheten av det Stine legger ut. Altså hvem gidder å se på at hun viser frem klærne sine i timesvis?  Det gjelder stort sett alt hun snakker om. Uansett emne så snakker hun i flere timer om det samme. Hun gir seg jo aldri 🙈 Å den pengebruken er jo helt galemathias. Ser de skulle til dal'n å kjøpe seg donuts. En donut koster 50 kr der..  Dama strør rundt seg med penger som hun har fått fra snille og godtroende folk. Jeg gremmes. 

Hvem gidder å se? Tydligen flere tusen. For om man ikke liker noen så kan man faktisk slutte å følge dem, enkelt og greit. Men virker som flere heller ønsker å følge så de kan fortsette å irritere seg over henne 🤔

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

GulleGull

Om man mistenker noen for å drive svindel via Spleis -så skal man rapportere til Spleis om det så kan de evt undersøke. Svindel er straffbart og  bør dokumenteres før man presenterer det som en sannhet, noe annet blir ikke annet en spekulasjoner og sverting av en person. Så fremt ikke annet er bevist. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...