AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Del Skrevet 28. april 2021 Jeg har alltid hatt flat rumpe, derfor sklir alltid buksene mine ned, sånn at jeg må heise på det støtt og stadig. og de er ikke for store. Finnes det noen måtte å ikke ha flat rumpe på? Jeg vil ikke ha silikon eller noe operasjon. Anonymkode: 8c657...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 28. april 2021 #2 Del Skrevet 28. april 2021 Trening 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Del Skrevet 28. april 2021 Du kan jo trene den mer, men generelt har noen bare flatere rumper enn andre. Det er jo kjipt at det har en praktisk betydning for deg med bukser, men utenom det ser det ikke noe feil eller rart ut. Anonymkode: d8a78...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Del Skrevet 28. april 2021 Trening er jo virkelig det som hjelper med et slikt problem. Hvis du er tynn med flat rumpe tar det ikke så lang tid før du merker litt forskjell heller 😊 Anonymkode: 65fe1...3f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Del Skrevet 28. april 2021 Metalbitch skrev (4 minutter siden): Trening AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan jo trene den mer, men generelt har noen bare flatere rumper enn andre. Det er jo kjipt at det har en praktisk betydning for deg med bukser, men utenom det ser det ikke noe feil eller rart ut. Anonymkode: d8a78...4e2 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trening er jo virkelig det som hjelper med et slikt problem. Hvis du er tynn med flat rumpe tar det ikke så lang tid før du merker litt forskjell heller 😊 Anonymkode: 65fe1...3f6 Hva skal jeg trene da? treningssenter er stengt. Anonymkode: 8c657...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva skal jeg trene da? treningssenter er stengt. Anonymkode: 8c657...e9a Tren hjemme:) Kriweb på Instagram har mange gode hjemmetreningsvideoer. Hun er utdannet personlig trener og er coach ☺ for rumpe er det jo i hovedsak bein og rumpe du burde fokusere på, men viktig å trene hele kroppen så det ikke blir ubalanse 😊 Anonymkode: 65fe1...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 28. april 2021 #7 Del Skrevet 28. april 2021 Jeg kjøpte meg et brukt vektstangsett til en 200lapp. Jeg gjør hipthrust og knebøy hjemme. Du kan også bruke kettlebell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #8 Del Skrevet 28. april 2021 For en myk start kan du søke opp "butt bible" på youtube. Anonymkode: fc563...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå