Gå til innhold

Blod i bleie

*Heidi*

Anbefalte innlegg

Jeg har to ganger funnet blod og slim i bleien til min 3 mnd gammel sønn, vet noen hva det kan komme av? Det lukter litt sæd aktig syns vi, men det er i avføringen hans.. rart.. Uff, syns det er skikkelig skummelt! Noen som har opplevd noe lignede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skindeep

Sist gang jeg hørte tilfelle med blod i bleien, så hadde barnet urinveisinfeksjon!

Ville dratt til legen med det om jeg var deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte deg, sjekk det opp! Det er sikkert ikke noe farlig, men det er uansett ikke riktig at det blør i magetarm-kanalen og det skal undersøkes.

Dette rådet får man uansett om det er et lite barn eller en voksen mann, så kontakt legen jo før jo heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen i går, men han sa bare at det ikke var farlig, at det antagelihvis bare var det at sønnen min hadde presset hardt når han bæsjer, men jeg tror ikke på det,fordi det er slim der oxo, og det lukter akkurat som sperm!!! Så jeg skal ta en tur til helsestasjonen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen i går, men han sa bare at det ikke var farlig, at det antagelihvis bare var det at sønnen min hadde presset hardt når han bæsjer, men jeg tror ikke på det,fordi det er slim der oxo, og det lukter akkurat som sperm!!! Så jeg skal ta en tur til helsestasjonen nå!

Det var et lettvint svar fra en lege!

Har gutten din hard avføring da? Hvis ikke kommer det jo garantert ikke av dette.

Spurte du hva han mente om slimet? Ikke gi deg på dette, få de til å undersøke ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det du egentlig misstenker, er at en mann som har vært i nærheten av babyen din har gjort noe han ikke skulle gjort?

Små babyer får blod og slim i avføringen, om de har hatt hard eller veldig løs mage. Alle mine tre har hatt det, og jeg kan garantere deg at ingen mann ahr vært på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du egentlig misstenker, er at en mann som har vært i nærheten av babyen din har gjort noe han ikke skulle gjort?

Små babyer får blod og slim i avføringen, om de har hatt hard eller veldig løs mage. Alle mine tre har hatt det, og jeg kan garantere deg at ingen mann ahr vært på de.

Det har aldri min sønn hatt! Min sønn var mye plaget med løs mage, men aldri blod og slim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har aldri min sønn hatt! Min sønn var mye plaget med løs mage, men aldri blod og slim.

Selv om noen har det, er det ikke det samme som at alle har det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om noen har det, er det ikke det samme som at alle har det.  ;)

Og selv om noen har det bør ikke det bety at det alltid er vanlig ;)

Til trådstarter: jeg ville også sjekket det nøyere med helsestasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bør sjekkes nøyere. Hadde ikke slått meg til ro med det svaret du har fått av legen.

Sønnen til en venninne hadde blod i avføringen. Det skyldtes laktoseintoleranse i hans tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min hadde aldri blod i avføringen, men slimete kunne den absolutt være av og til.

Men få det undersøkt, ikke bra om han har problemer med fordøyelsessystemet som ikke blir oppdaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kan garantere deg at ingen mann har vært i nærheten av min sønn heller!!

Mannen min har laktoseintoleranse så det kan være at han har arvet det! Jeg skal til helsestasjon på mandag og har fått time til legen oxo(fastlegen) hvis jeg ikke finner noe ut på helsestasjonen! Har hørt at det kan være laktoseintoleranse, infulensa,osv.. endel det kan være! Så jeg skal finne ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en av guttene våre hadde blod og slim i avføringen som veldig liten baby, var til legen og viste bleie, skulle holdes under oppsyn , men skyldtes mest sannsynlig umoden tarm, plagene forsvant i løpet av det første halve året.

Er sikkert ikke noe alvorlig, men det må jo følges med og selvsagt ta kontakt med lege om det gjentar seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...