Gå til innhold

Hvorfor driter folk i andres do?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 17.35):

Det ekleste jeg vet er når folk bruker min do til å prompe og drite digre kabler i. Det blir andres stank på badet etterpå og dassen er misbrukt av en annen ræv enn min. Jeg liker heller ikke å drite i en annens do. 

Anonymkode: f151d...f27

Da bør du slutte å invitere folk hjem til deg, og droppe å dra på besøk til andre. Det er ingen som liker å drite på andres doer, men noen ganger må man. Kommer det så kommer det.

Anonymkode: 3f748...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet ikke hvorfor, men jeg ler ukontrollert av denne tråden. takker for det 

Anonymkode: 441f3...46b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil at folk skal føle at når de kommer til oss så er det er sted hvor de kan senke skuldrene og slappe av. Og da får de selvfølgelig gjøre både nr 1 og nr 2 hvis de trenger å bruke toalettet. 

Du får begynne å vaske toalettet hver gang du har hatt besøk da hvis du er så redd for at den er blitt ødelagt av andres nøden. 

Eller spørre folk hva de skal der inne. "Skal du pisse eller skal du drite?🧐

...og så evnt sende de til nærmeste bensinstasjon hvis de må bæsje. 

Anonymkode: 29dc0...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 18.03):

Da lar man være å gå bort.

Anonymkode: c5dd6...91e

Er det to av dere?😂

Anonymkode: 43957...de8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 17.35):

Det ekleste jeg vet er når folk bruker min do til å prompe og drite digre kabler i. Det blir andres stank på badet etterpå og dassen er misbrukt av en annen ræv enn min. Jeg liker heller ikke å drite i en annens do. 

Haha du er faen meg prippen, en dass er til for å brukes til akkurat dette. Men ser at en syns det er herslig med andre sin prompelukt 🤣. Når jeg er hos andre og gjør nr 2, prøver jeg å fjerne lukten etter meg. Enten med såpe/spray eller noe slik at det ikke blir koma på eieren neste gang h*n skal bruke den.

Anonymkode: ee28d...991

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 22.21):

Visste ikke at dassene måtte vennes til å bli driti i 🤣 Blir fristet til å spørre om du ser på dassen din som et familiemedlem, siden du tillegger det menneskelige egenskaper

Anonymkode: ba912...f4b

Det forklarer jo ts sitt problem. Hos meg får alle drite som de vil, jeg har ikke et personlig forhold til min do

Anonymkode: e0885...e77

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er saken? Når man har folk på besøk og de må på do, er det vel helt selvsagt at de må få benytte toalettet? Hva som skjer der har ingen andre noe med. Jeg har aldri opplevd at noen har gjort dette til noe problem.

Anonymkode: 308dc...5dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/27/2021 at 5:47 PM, AnonymBruker said:

Tåler min egen møkklukt. Men det er ekkelt med andres. Og dessuten sitter rumpefettet igjen på dassringen som jeg må vaske etterpå. 

Dette må være det morsomste jeg har lest i hele dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 17.42):

Fordi må man så må man. 

Anonymkode: c4816...263

Dette er feil. Man kan holde seg.

Akutte situasjoner er en følge av at du spiser noe du ikke tåler, så da må du se til helvete å slutte med det!

Anonymkode: 18b1d...d92

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg gjør når jeg er på besøk er å innta rammeverket. Blir der gjerne i 20min. Det er en hyggelig gest at jeg får lov å sprenge. 

Anonymkode: 73086...89d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...