Gå til innhold

forskjell i sexlyst ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med en kvinne i 3 1/2år  og gift i 6 mnd, i begynnelsen av forholdet hadde vi sex ofte, 3-5 ganger pr uke, nå har vi hatt sex 2 ganger de siste 2 månedene, jeg ønsker mer sex enn henne, hun sier at i prinsippet så ønsker hun sex oftere, men hun har ikke lyst.

Til dere som har vært i lignende situasjoner, kom sexlysten tilbake? hva gjorde dere for å få det til? Eller var det starten på slutten av forholdet?

 

 

 

 

Anonymkode: 69b97...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det betyr at du må gjøre ting for å få henne til å få lyst..

Små kompliment og bygg deg oppover over tid, gjør mer innsats hjemme med husarbeid, gi henne tid til å ta vare på seg selv også, kom hjem med blomster men dropp rosene å velg noen i gammelrosa som er søte for det viser at det er gjennomtenkte og utvalgte blomster. Gi henne kyss som du bygger opp fra en suss til mer sensuelt, hals og ører er plasser du kan gi fokus.. Vis at du bryr deg og lysten kommer tilbake

Anonymkode: bd8df...8dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass veldig godt på at hun nyter maks når dere har sex. 

Menn blir mettet av å ha hatt sex, vi kvinner blir mer kåte, fortere igjen, om vi virkelig nyter sex. 

God tone, flørt og positivitet virker også bedre enn negativ dialog og mangel på kos og hygge. 

Anonymkode: 5dea0...897

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lysten kom til bake, men så stiller han ikke opp. Og så er ham bare en sur gammel gubbe igjen. Null lyst på ham, men har lyst. Og så går det fort nedover igjen

Anonymkode: 5ae43...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min samboer har lik lysst, sammen i halvannet år. Håper det fortsetter slik. 

Anonymkode: ab48c...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du giftet deg med henne, selv om det sikkert var på tur nedover, lenge før den tid?  

Du nevner ikke barn her? Pass på at hun ikke blir gravid nå, siden slutten har startet.  Det er en kjip situasjon, men likegodt å dra av plasteret med det samme.  Min eks sa også på et tidspunkt at hun savnet å ha lyst, men hun løftet ikke en finger for å finne ut av det. Savnet gikk over, og da var det jeg som var den sexgale, som ønsket at vi kunne bruke en time i uka på sex. 

Anonymkode: 82461...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...