Gå til innhold

Mine foreldre har ødelagt selvtillitten min og de veit ikke at de har gjort det og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Denne kunne jeg gitt hundre poeng.

Hvordan kan du vite bedre enn kvinner hva vi får høre om kropp og spesielt underliv? Den du siterte har jo rett i hva vi kvinner kan oppleve av negativ vurdering. I tillegg utsettes vi for langt flere seksuelle overgrep/krenkelser. Men vi påstår ikke at alle menn har det så fantastisk liksom, vi vet at mange menn sliter.

Og siden du nevner selvmordsstatistikk: De fleste som dør etter selvmordsforsøk er menn ja, men totalt sett er de fleste som prøver å begå selvmord kvinner. Forskjellene i hvem som dør av forsøk er pga. forskjeller i metodene.

Anonymkode: 6baa9...9f8

Fordi jeg aldri har hørt menn snakke negativt om kvinners underliv ! Menn kan kanskje snakke mye om sex på generelt nivå, men aldri detaljert ned på kjønnsorganets størrelse og utforming, og dette vet du jævlig godt ! Du får prøve å komme opp med noen lignende eksempler fra norsk offentlighet da ! 

 

https://www.dagbladet.no/kjendis/reagerer-pa-penisharselas---kroppspress/72871959

Endret av Kaffelarsern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Menn må slutte å bry seg så mye om størrelse. Dere ødelegger så mye for hverandre. Kvinner står på sidelinja og majoriteten av oss roper til dere at vi driter i størrelsen. Men ropene fra menn til menn om at kvinner bare liker store pikker og at menn med små pikker et tapere overdøver kvinnene. Slutt å hør på andre menn, det er ikke de du skal ha sex med! 

Anonymkode: 6cf07...01e

Det er jenter jeg har hørt dette fra ikke gutter og nå er jeg helt forvirra helt ærlig virker som det er mye løgn her inne.
 

Idiot007 skrev (5 timer siden):

Jeg synes du taklet situasjonen med at foreldrene dine er swingers veldig bra,  de er voksne mennesker og alle har sin greie.

Men synes ikke du skal unngå å date damer av den grunn,  tror dette bare er oppskrytt.  Damer liker heller ikke for stor kuk,  men folk er heldigvis forskjellig.  Lurer egentlig på kor langt inn enn kan komme inn i en vagina? Trur det er ca 15 cm ich, så du kan bare slappe av,  det er jo ikke langt unna gjennomsnittet. 

Min erfaring er uansett at damer liker at du tar kuken inn og ut rett innenfor åpningen også, bare et lite tips.  Ikke kast bort livet på dårlig selvtillit,  du er ung og da er det vanskelig med kjøpepress osv. Kropp er kropp og det er ikke din feil at du har "liten kuk" jeg synes ikke det høres så ille ut. 

Du må lære og oppleve mens du er ung og andre er ung og ny erfaren også.  Plutselig er du gammel har kone og aldri opplevd noe spennende sex liv,  det kan kanskje være kjedelig og tenke tilbake på.  Kropp er kropp,  spiller ingen rolle,  det er min mening.  Husk og gi damen god forspill, og få henne til å komme flere ganger før du putter inn kuken,  da kommer hun lett når kuken er inne og hun blir fornøyd 😉 kan være den beste sex partneren med liten kuk også.. kom deg ut å date, ikke sitt inne å synes synd på deg selv,  det kommer du ingen vei med.  

Hilsen mann med gjennomsnittlig størrelse,  uten å bry meg om det 👍

Helt ærlig etter å ha sett denne tråden spore av nå så er jeg enda mer nervøs spesielt han brukeren over her som kommenterer kanskje jeg bare skulle ha holdt kjeft tror jeg vurder bare å holde meg for meg selv å ikke date noen egentlig.

Er bare blitt mer forvirra etter at jeg postet her egentlig.

Anonymkode: 21b12...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...