Gå til innhold

Mine foreldre har ødelagt selvtillitten min og de veit ikke at de har gjort det og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blue81 skrev (På 22.4.2021 den 20.34):

Du har ikke liten pikk. Den er faktisk helt normal,tro det eller ei. Ikke la dette hindre deg i å date og ha det gøy. Lær deg å sette pris på nytelsen den kan gi deg og damene du har sex med. Har hatt sex med mange pikker i den størrelsen,og ikke minst masse god sex. Selv med mindre enn din har jeg hatt god sex. Siden familien din er så åpen mtp.sexprat,så hadde det kanskje vært godt å ha en prat med din far en gang dere er alene og har god tid? Fortelle ham at noe plager deg,og at du håper han kan ta deg på alvor når du skal si hva det er? Ikke la størrelsen på pikken din  dominere hele livet ditt,og la det isolere deg fra familien din. De savner deg nok,og er nok bekymret. Pikken din er mer enn stor nok for de aller fleste damer.

Hei igjen postet oppdatering og jeg var tydeligvis ikke god nok alikevel har bestemt meg for å kutte dem ut for min egen del.

Først en krangel med pappa igår og en rolig samtale med mamma idag som fortalte meg alt jeg trengte å vite.

Kutta kontakten blokkerte dem begge på FB og på Telefon jeg sitter alene nå å lurer på hva jeg har gjort for å ende opp med en sånn familie.

Anonymkode: 21b12...70e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umoden, usikker og såret leser seg utifra dine innlegg. Har du tenkt over at det finnes en mulighet for at du overreagerer og dømmer dine foreldre unødig hardt?

Du tar uttalelser om andre, som de ga fra et humoristisk ståsted, og har overført disse til å handle direkte om deg. Din usikkerhet er basert på feil grunnlag.

Så 18 år der de har gitt deg mat, kjærlighet og tak over hodet betyr ingenting ? De viser sin kjærlighet i handling med å prøve opprette kontakten med deg når du prøver å holde avstand. 

Du er myndig og tar egne valg om utdannelse og bosted, men er ufattelig trist at du har tenkt å la din sårbare psyke påvirke ditt forhold til dine noe teite foreldre til den grad at all kontakt opphører.

For i denne situasjonen du beskriver så er dere like teite alle sammen. De for at de i det hele tatt kommenterer kjønnsorganer i sine barns nærvær og du da du tolker det til at alt handler om deg. Du virker umoden og selvsentrert som ikke klarer å se helt klart, forhold til foreldre kan endre seg med tiden også. Hva med når du en dag får barn og de spørr om sine beste foreldre? 

Skal du da si, nei du skjønner de kommenterte små peniser og jeg ble usikker og det ødela min selvtillit så jeg ville ikke snakke med de mer. 

Nå skjønner jeg hvorfor enkelte kan si at de angrer på at de fikk barn. Om noen år til når du har blitt mer moden og ser ting i litt annet lys, kanskje når du får barn selv. Og skjønner at foreldre kan ikke og vil aldri være helt perfekte, så vil du angre på at du lot puberteten fucke opp familien din. 

Anonymkode: 9264a...da9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Umoden, usikker og såret leser seg utifra dine innlegg. Har du tenkt over at det finnes en mulighet for at du overreagerer og dømmer dine foreldre unødig hardt?

Du tar uttalelser om andre, som de ga fra et humoristisk ståsted, og har overført disse til å handle direkte om deg. Din usikkerhet er basert på feil grunnlag.

Så 18 år der de har gitt deg mat, kjærlighet og tak over hodet betyr ingenting ? De viser sin kjærlighet i handling med å prøve opprette kontakten med deg når du prøver å holde avstand. 

Du er myndig og tar egne valg om utdannelse og bosted, men er ufattelig trist at du har tenkt å la din sårbare psyke påvirke ditt forhold til dine noe teite foreldre til den grad at all kontakt opphører.

For i denne situasjonen du beskriver så er dere like teite alle sammen. De for at de i det hele tatt kommenterer kjønnsorganer i sine barns nærvær og du da du tolker det til at alt handler om deg. Du virker umoden og selvsentrert som ikke klarer å se helt klart, forhold til foreldre kan endre seg med tiden også. Hva med når du en dag får barn og de spørr om sine beste foreldre? 

Skal du da si, nei du skjønner de kommenterte små peniser og jeg ble usikker og det ødela min selvtillit så jeg ville ikke snakke med de mer. 

Nå skjønner jeg hvorfor enkelte kan si at de angrer på at de fikk barn. Om noen år til når du har blitt mer moden og ser ting i litt annet lys, kanskje når du får barn selv. Og skjønner at foreldre kan ikke og vil aldri være helt perfekte, så vil du angre på at du lot puberteten fucke opp familien din. 

Anonymkode: 9264a...da9

Nei jeg var faktisk villig til å ignorere det aspektet og er enig at de ikke snakket om meg derfor jeg tok en prat med mamma idag, men det var måten samtalen gikk med med henne idag som gjorde at jeg bestemte meg for å kutte kontakt.

Det at hun virket som hun totalt ga faen i at jeg hadde slitt med ting det var det som gjorde at jeg valgte å kutte kontakt.

Og kanskje de burde ha brukt kondom etter søstra mi så hadde de hatt gullungen sin i fred, jeg hadde ihvertfall sluppet...



 

Anonymkode: 21b12...70e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Umoden, usikker og såret leser seg utifra dine innlegg. Har du tenkt over at det finnes en mulighet for at du overreagerer og dømmer dine foreldre unødig hardt?

Du tar uttalelser om andre, som de ga fra et humoristisk ståsted, og har overført disse til å handle direkte om deg. Din usikkerhet er basert på feil grunnlag.

Så 18 år der de har gitt deg mat, kjærlighet og tak over hodet betyr ingenting ? De viser sin kjærlighet i handling med å prøve opprette kontakten med deg når du prøver å holde avstand. 

Du er myndig og tar egne valg om utdannelse og bosted, men er ufattelig trist at du har tenkt å la din sårbare psyke påvirke ditt forhold til dine noe teite foreldre til den grad at all kontakt opphører.

For i denne situasjonen du beskriver så er dere like teite alle sammen. De for at de i det hele tatt kommenterer kjønnsorganer i sine barns nærvær og du da du tolker det til at alt handler om deg. Du virker umoden og selvsentrert som ikke klarer å se helt klart, forhold til foreldre kan endre seg med tiden også. Hva med når du en dag får barn og de spørr om sine beste foreldre? 

Skal du da si, nei du skjønner de kommenterte små peniser og jeg ble usikker og det ødela min selvtillit så jeg ville ikke snakke med de mer. 

Nå skjønner jeg hvorfor enkelte kan si at de angrer på at de fikk barn. Om noen år til når du har blitt mer moden og ser ting i litt annet lys, kanskje når du får barn selv. Og skjønner at foreldre kan ikke og vil aldri være helt perfekte, så vil du angre på at du lot puberteten fucke opp familien din. 

Anonymkode: 9264a...da9

Vil også legge til at 8 av de åra ble jeg utsatt for mobbing som jeg fikk bare høre av dem ikke la det gå innpå deg fikk jeg beskjed om og så attpåtil måtte jeg høre på mer dritt hjemme, foreldrene mine snakket om andre mennsker slik mobberne snakket om meg skjønner du nå ?????

Så ja jeg er lei møkklei faktisk og hvis det gjør meg til en dårlig sønn greit så er jeg det da, faen ta dem begge to har hatt nok toxic folk i livet mitt.

Anonymkode: 21b12...70e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Vil også legge til at 8 av de åra ble jeg utsatt for mobbing som jeg fikk bare høre av dem ikke la det gå innpå deg fikk jeg beskjed om og så attpåtil måtte jeg høre på mer dritt hjemme, foreldrene mine snakket om andre mennsker slik mobberne snakket om meg skjønner du nå ?????

Så ja jeg er lei møkklei faktisk og hvis det gjør meg til en dårlig sønn greit så er jeg det da, faen ta dem begge to har hatt nok toxic folk i livet mitt.

Anonymkode: 21b12...70e

Toxic på hvilken måte ? 

Og på hvilken måte mener du at hun viste deg i dag at hun ikke bryr seg om ting som plager deg? 

Er det mulig at det at du har opplevd så mye mobbing, at det er det som har gjort at du nå sliter så mye ?

Når det er sagt, så er jeg ikke enig måten  dine foreldre håndterte det. De skulle ha sørget for at du fikk muligheten til å bytte skole om andre tiltak for å stoppe mobbingen ikke fungerte.

Anonymkode: 9264a...da9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 18 cm og sliter fortsatt med å få dame. Jeg er ikke jomfru som deg riktignok, men det er ikke langt unna. Så det er ikke sikkert det ville vært noe bedre om du hadde større.

Anonymkode: 8d73c...1a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Toxic på hvilken måte ? 

Og på hvilken måte mener du at hun viste deg i dag at hun ikke bryr seg om ting som plager deg? 

Er det mulig at det at du har opplevd så mye mobbing, at det er det som har gjort at du nå sliter så mye ?

Når det er sagt, så er jeg ikke enig måten  dine foreldre håndterte det. De skulle ha sørget for at du fikk muligheten til å bytte skole om andre tiltak for å stoppe mobbingen ikke fungerte.

Anonymkode: 9264a...da9


En kombinasjon tror jeg men jeg følte at jeg ikke ble tatt alvorlig idag og at hun bare ignorerte at jeg faktisk har begynt i terapi for å takle ting.

Hun virket bare mer bekymret for om jeg hadde spredd ryktet om hobbyen deres noe jeg selvfølgelig ikke har gjort det er deres sak og det siste jeg vil at noen skal få vite om, har vært igjennom nok mobbing om jeg ikke skal få det aspektet slengt i trynet av andre også.

 

Anonymkode: 21b12...70e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorerte ? Fordi hun ikke sa noe om det ? Kan det være at hun ikke viste hva hun skulle si ? Om et av mine barn sa noe om terapi, så ville jeg nok ikke vist om det var best å spørre mer ut om det eller om det var best å respektere privat livet til et voksent barn. 

Er vel egentlig naturlig at hun spurte om andre nå viste om dems swingers preferanse, samfunnet i dag dømmer jo det miljøet nokså strengt som regel. Betyr ikke at hun ikke bryr seg om hva som foregår med deg.

Nå er det engang slik at når man blir foreldre så følger det ikke med bok om hvordan man skal håndtere alle mulige situasjoner på best mulig måte, foreldre kan tabbe seg ut. Eller være etterpå kloke. 

Hva med at du bare reduserer kontakten litt, holder det til et nivå som er komfortabelt. Men ikke lukker døren helt. Da det kan hende at når du har bearbeidet barndommen så ser du kanskje ting i litt annet lys.

Du betyr nok mye for dine foreldre, de viser det jo med å strekke ut hånden til deg når du trekker deg unna. 

Støtter tanken din om å fokusere på utdannelse og det gjør deg kanskje godt å flytte til ny by og bli kjent med nye mennesker 😊 

Anonymkode: 9264a...da9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ignorerte ? Fordi hun ikke sa noe om det ? Kan det være at hun ikke viste hva hun skulle si ? Om et av mine barn sa noe om terapi, så ville jeg nok ikke vist om det var best å spørre mer ut om det eller om det var best å respektere privat livet til et voksent barn. 

Er vel egentlig naturlig at hun spurte om andre nå viste om dems swingers preferanse, samfunnet i dag dømmer jo det miljøet nokså strengt som regel. Betyr ikke at hun ikke bryr seg om hva som foregår med deg.

Nå er det engang slik at når man blir foreldre så følger det ikke med bok om hvordan man skal håndtere alle mulige situasjoner på best mulig måte, foreldre kan tabbe seg ut. Eller være etterpå kloke. 

Hva med at du bare reduserer kontakten litt, holder det til et nivå som er komfortabelt. Men ikke lukker døren helt. Da det kan hende at når du har bearbeidet barndommen så ser du kanskje ting i litt annet lys.

Du betyr nok mye for dine foreldre, de viser det jo med å strekke ut hånden til deg når du trekker deg unna. 

Støtter tanken din om å fokusere på utdannelse og det gjør deg kanskje godt å flytte til ny by og bli kjent med nye mennesker 😊 

Anonymkode: 9264a...da9

Da jeg begynte å bli mobbet når jeg var liten dreit hu i også (endte ikke før jeg begynte på videregående) var ikke så interessert da ikke pappa heller, skjønner jo nå hvorfor de dro bort i helgene ofte også det var tydeligvis viktigere med hobbyen deres.

Prøvde å ta det opp med dem og fikk bare beskjed om at jeg måtte ikke la sånt gå innpå meg men 7 år med systematisk mobbing tar på etterhvert.

Og når jeg var 16 så begynte jeg å legge merke til at de hadde lignende holdninger mot folk som de som mobbet meg hadde og deres måte å prate nedverdigene mot folk, jeg fant ut at jeg skulle bare holde kjeft hvorfor skal jeg si noe de driter jo bare i det.

Så ja de siste to årene beit jeg tenna sammen og telte ned dagene til jeg ble 18 år for jeg personlig orket ikke mer.

Og nå har jeg kutta kontakten og jeg gråt over det for jeg til tross for dette glade i dem men de gjør meg bare vondt.
 

Anonymkode: 21b12...70e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ignorerte ? Fordi hun ikke sa noe om det ? Kan det være at hun ikke viste hva hun skulle si ? Om et av mine barn sa noe om terapi, så ville jeg nok ikke vist om det var best å spørre mer ut om det eller om det var best å respektere privat livet til et voksent barn. 

Er vel egentlig naturlig at hun spurte om andre nå viste om dems swingers preferanse, samfunnet i dag dømmer jo det miljøet nokså strengt som regel. Betyr ikke at hun ikke bryr seg om hva som foregår med deg.

Nå er det engang slik at når man blir foreldre så følger det ikke med bok om hvordan man skal håndtere alle mulige situasjoner på best mulig måte, foreldre kan tabbe seg ut. Eller være etterpå kloke. 

Hva med at du bare reduserer kontakten litt, holder det til et nivå som er komfortabelt. Men ikke lukker døren helt. Da det kan hende at når du har bearbeidet barndommen så ser du kanskje ting i litt annet lys.

Du betyr nok mye for dine foreldre, de viser det jo med å strekke ut hånden til deg når du trekker deg unna. 

Støtter tanken din om å fokusere på utdannelse og det gjør deg kanskje godt å flytte til ny by og bli kjent med nye mennesker 😊 

Anonymkode: 9264a...da9

Og den eneste grunnen til de strekker ut hånda så de kan fortsette å poste på FB på hvilken perfekt familie de har typisk a4 Norsk familie med hytte, to biler og båt.

Og gjerne vil ha meg meg på bildene må ikke la en sønn som sliter ødelegge fasaden viktig med den .....

Sånn er dem og hvem i helvete orker sånt i lengden

Anonymkode: 21b12...70e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig dette høres ut some mine foreldre kun opptatt av fasaden hvis du kjenner at de gjør deg vondt og at du ikke kan prate med dem lenger, kutt dem ut jeg prøvde også å snakke med mine foreldre men til slutt så gadd jeg ikke lenger.

Jeg kutta ut mine foreldre da jeg dro i militæret og har ikke prata med dem på 20 år det er desverre slik at noen av oss får dårlige kort når det gjelder familie.

Vi kan ikke velge hvilke foreldre vi får men vi kan velge mennesker som blir som familie for oss, det er gode mennesker der ute.

Det høres ut som du har hatt det ganske tøft i oppveksten så drit i alle disse folka her inne som dømmer deg for reaksjonen din du har all rett til å kjenne deg sint og såret.

Anonymkode: 97ee2...c47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg 18år mann lagde en tråd her for noen dager siden og var i overkant negativ siden jeg har slitt med dette og har nå snakket med mine foreldre og hatt en sikkelig prat med dem.

Jeg vil presisere at jeg hadde ingenting imot at de var swingers som jeg fant ut av en tilfeldighet. det er deres business som voksne mennesker og har ikke nevnt det til noen andre.

Jeg har som sagt 14cm lang penis og de spøkte om slike ting om andre mennesker de mente selvfølgelig ikke å gjør meg usikker siden kommentarene ikke var rettet imot meg, men det gjorde meg svært usikker og jeg krangla med faren min da han spurte hvorfor jeg hadde trukket meg unda dem.

Jeg ble livredd når jeg flere andre tråder her inne og hørte på feil personer og vil beklager til ett par brukere her inne som faktisk prøvde å hjelpe meg takle dette.

Jeg er fortsatt redd for dating men jeg har ihvertfall snakket med foreldrene mine og de viste ikke at jeg sleit sånn med selvtillitten pga av de kommentarene deres

Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg kommer til å takle dette i framtiden fordi jeg kjenner meg helt verdiløs og patetisk enda, men jeg snakker ihvertfall med foreldrene mine nå og skal fortsette i terapi for depresjonen min.

Jeg ble bare livredd da jeg leste enkelte tråder her inne om temaet blant annet den om damer som liker stor pikk e der det nærmest virket som at vi som hadde gjennomsnittlig skulle bare gå å henge oss nærmest, men fikk beskjed av en annen her inne at jeg måtte drite i trollene takk til deg forresten du skal få lov til å være anonym.



Link til min orginale tråd under var som sagt i overkant negativ noe jeg beklager til de brukerne som faktisk prøvde å gi meg gode råd.

 

Anonymkode: 46f1b...0ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan trøste deg med at min første kjæreste hadde det man kan kalle en liten en. Han fortalte det selv (hadde komplekser) selv om jeg aldri hadde sett en før. Vi hadde det fint og det ble slutt av helt andre årsaker. Han er godt gift med en vakker dame i dag. Han har flere barn også. Størrelsen på saken spiller ikke noe rolle, for de som ikke bryr seg om slikt. Og de færreste bryr seg noe om slikt om du ellers er en fin fyr, tenker på andre i sengen og utenfor, og ellers ting klaffer.

For min del er det viktigere at han kan være en fin far, god kjæreste og livspartner. Om den er liten betyr ikke at man ikke kan tilfredsstille i sengen.

Anonymkode: f4836...4ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan trøste deg med at min første kjæreste hadde det man kan kalle en liten en. Han fortalte det selv (hadde komplekser) selv om jeg aldri hadde sett en før. Vi hadde det fint og det ble slutt av helt andre årsaker. Han er godt gift med en vakker dame i dag. Han har flere barn også. Størrelsen på saken spiller ikke noe rolle, for de som ikke bryr seg om slikt. Og de færreste bryr seg noe om slikt om du ellers er en fin fyr, tenker på andre i sengen og utenfor, og ellers ting klaffer.

For min del er det viktigere at han kan være en fin far, god kjæreste og livspartner. Om den er liten betyr ikke at man ikke kan tilfredsstille i sengen.

Anonymkode: f4836...4ea

Jeg er bare redd for vanlig dating siden jeg har hørt at andre gutter har blitt gjort narr av på skolen og direkte mobbet for det.

Og etter å ha lest noen tråder her inne så ble jeg enda mer redd siden jeg følte meg helt verdiløs pga av det.

Men som sagt skal prøve å gå videre men det at mine foreldre kom med slike kommentarer i tillegg til de kommentarene jeg hørte på skolen ble bare for mye for meg.

 

Anonymkode: 46f1b...0ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg er bare redd for vanlig dating siden jeg har hørt at andre gutter har blitt gjort narr av på skolen og direkte mobbet for det.

Og etter å ha lest noen tråder her inne så ble jeg enda mer redd siden jeg følte meg helt verdiløs pga av det.

Men som sagt skal prøve å gå videre men det at mine foreldre kom med slike kommentarer i tillegg til de kommentarene jeg hørte på skolen ble bare for mye for meg.

 

Anonymkode: 46f1b...0ee

Dette er det viktigste rådet jeg kan gi når det kommer til sex.

Aldri ha sex med noen du ikke stoler på, i allefall når du er ung. Gjensidig respekt er viktig både i og utenfor sengen. 

Tenk på jenter da. Vi blir snakket dritt om pga farge og størrelse på brystvortene, størrelse og fasong på bryst, strekkmerker, cellulitter, vekt, ribbeben, farge på dotten, størrelse på grotten :) utseende på utsiden. Lepper på innside, utside, farge, fasong og lengde. Smak og lukt.... Til og med rompehullet kan ha feil farge.

Slik blir størrelsen på pølsen mitt mindre skummel. Den er jo ikke unormal.

Anonymkode: f4836...4ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dette er det viktigste rådet jeg kan gi når det kommer til sex.

Aldri ha sex med noen du ikke stoler på, i allefall når du er ung. Gjensidig respekt er viktig både i og utenfor sengen. 

Tenk på jenter da. Vi blir snakket dritt om pga farge og størrelse på brystvortene, størrelse og fasong på bryst, strekkmerker, cellulitter, vekt, ribbeben, farge på dotten, størrelse på grotten :) utseende på utsiden. Lepper på innside, utside, farge, fasong og lengde. Smak og lukt.... Til og med rompehullet kan ha feil farge.

Slik blir størrelsen på pølsen mitt mindre skummel. Den er jo ikke unormal.

Anonymkode: f4836...4ea

Joda selvfølgelig men er bare litt vanskelig siden man får inntrykket at alle under 18cm burde henge seg sjøl før de forplanter seg som faktisk var en kommentar jeg leste her.

Anonymkode: 46f1b...0ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som mobber og henger ut andre er ufyselige mennesker. Og å gjøre det for noe man ikke kan noe for er slemt. 14 cm er mer enn bra nok. Og for de fleste er personlighet og oppførsel viktigere enn størrelsen på penis

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen skrev (8 minutter siden):

De som mobber og henger ut andre er ufyselige mennesker. Og å gjøre det for noe man ikke kan noe for er slemt. 14 cm er mer enn bra nok. Og for de fleste er personlighet og oppførsel viktigere enn størrelsen på penis

Det virker bare så vanskelig idag som at all gutta må være pornostjerner i senga spesielt vi som er unge og har du en liten penis så blir du gjort narr av selv voksne mennesker her inne gjør narr så da blir man usikker, og så blir man også dømt for å være usikker på toppen av det hele.

Jeg synes bare det er vanskelig og jeg hadde muligheten til sex første gangen da jeg var 16 men var som sagt livredd for det så mange tanker gikk rundt i hodet hva om hun gjørr narr av meg, vil ikke bli mobba slik som han andre karen på skolen.

 

Anonymkode: 46f1b...0ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har truffet noen menn med den størrelsen og noen av dem var fantastiske elskere, mens andre var mindre gode. Det samme kan jeg si om de største og de minste jeg vært med; noen av dem var fantastiske mens andre mindre gode. Det jeg kan si med SIKKERHET, er at det ikke var størrelsen i seg selv som gjorde at de var gode eller dårlige! 

Det beste du kan gjøre for din egen selvtillit i senga, er så lære deg å bli en god elsker. Det er så vanvittig mye mer enn størrelsen på penis. Jeg anbefaler på det sterkeste at du ser opplæringsvideoene til en kar som heter Kenneth Play på Pornhub. Han gir gode forklaringer og han vil snakke deg gjennom en haug av viktige ting som vil hjelpe deg til å gi en kvinne enorm deilig nytelse. Og jeg skal love deg, det å være nysgjerrig og tålmodig med hennes kropp mens du utforsker den i stedet for å forvente penis i vagina med det samme uten forspill, dét vil gjøre deg til en mye bedre elsker bare det. Å få henne kåt nok før hun i det hele tatt kjenner pikken din er det beste trikset jeg kan gi enhver mann, men dessverre noe de fleste mannfolk overser. 

Anonymkode: d3802...9da

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har truffet noen menn med den størrelsen og noen av dem var fantastiske elskere, mens andre var mindre gode. Det samme kan jeg si om de største og de minste jeg vært med; noen av dem var fantastiske mens andre mindre gode. Det jeg kan si med SIKKERHET, er at det ikke var størrelsen i seg selv som gjorde at de var gode eller dårlige! 

Det beste du kan gjøre for din egen selvtillit i senga, er så lære deg å bli en god elsker. Det er så vanvittig mye mer enn størrelsen på penis. Jeg anbefaler på det sterkeste at du ser opplæringsvideoene til en kar som heter Kenneth Play på Pornhub. Han gir gode forklaringer og han vil snakke deg gjennom en haug av viktige ting som vil hjelpe deg til å gi en kvinne enorm deilig nytelse. Og jeg skal love deg, det å være nysgjerrig og tålmodig med hennes kropp mens du utforsker den i stedet for å forvente penis i vagina med det samme uten forspill, dét vil gjøre deg til en mye bedre elsker bare det. Å få henne kåt nok før hun i det hele tatt kjenner pikken din er det beste trikset jeg kan gi enhver mann, men dessverre noe de fleste mannfolk overser. 

Anonymkode: d3802...9da

Tror ikke det blir noen problemstilling for meg før jeg er langt ute i 20årene men takker for tips.

Anonymkode: 46f1b...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...