Gå til innhold

Produkt tips fet hud


Skyblue7

Anbefalte innlegg

Hei! Vil gjerne få ditt beste tips mot fet hud. Jeg er ikke plaget med acne, men får en del fet hud utover dagen. Har også store porer. Noen super produkter du kjenner til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skinmiso pore corset serum, er Kbeauty. Litt dyr men hjelper litt på porene. Niactil 4 % fra Elixir. Salicylsyre produktene fra Linda Johansen er også bra. 

Anonymkode: 4abac...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler på det aller sterkeste Effaclar matte, fra La Roche-Posay fra apoteket. Har prøvd alt, og ingenting er som denne produktserien. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv fet hud, og den beste rensen jeg har brukt er cerave foaming cleanser! Ellers er det ingenting som slår paulas choice BHA liquid til fet hud 🙏 Hjelper på tekstur, hudormer, oljekontroll, alt! 

Sliter med å finne en god solkrem, så ønsker gjerne tips selv 😊 

Anonymkode: 6562e...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk betraktelig bedre og mindre fet hud når jeg begynte med oljer. Utrolig nok. 

Anonymkode: 084b0...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både BHA (salicylsyre) og niacinamide (vitamin B3) bidrar til å balansere hudens talgproduksjon og gjøre store porer mindre synlig. Porestørrelse er genetisk og kan ikke endres, men når man ikke lenger har tilstoppede porer, vil de være mye mindre synlig. Det finnes mange gode produkter med disse ingrediensene i ulike prisklasser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et godt sminketips er å pudre huden litt før du påfører foundation, da blir jeg ikke blank like fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...